Emaitzak: 7
2008 | ||
Lehen aipatu dugu parte hartzeaz dauden ikuspegien arteko bereizketa oso arrunta dela, berau bitarteko gisa edo helburu modura hartzen duten begiratzea, bada, parte hartzaileen erabakitze gaitasun mailari dagokion sailkapena ere zabalduenetariko bat da. Kasu | honetan oinarrizko galdera da ea zer neurritan dagoen erabakien gaineko kontrola aktore desberdinen artean sakabanatua, bereziki aurretiaz baztertuta zeuden subjektuei erreparatuta. Zentzu horretan bost maila (Blas, 2006) aurkeztu ahal ditugu, kontrol gutxienetik gehiagora ordenatuta: | |
2010 | ||
Persona hauek lan merkatuarekin duten harremana eta haien laneratze aukerak ere askotarikoak izaten dira. Horrela izanik, | honen arabera Oinarrizko Errenta jasotzen duten pertsonen artean zenbait talde azpimarra daitezke. Elkarrizketetan ere, profil ezberdin horiek erraz ikusten dira. | |
Hemen aurkeztu dugun lan | hau oinarrizko psikologian kokatzen da. Ikerketa honekin oinarrizko eta unibertsala den ikaskuntza pertzeptiboaren fenomeno honetan parte hartzen duten mekanismo eta prozesu psikologikoetan sakondu nahi izan da. | |
Hemen aurkeztu dugun lan hau oinarrizko psikologian kokatzen da. Ikerketa | honekin oinarrizko eta unibertsala den ikaskuntza pertzeptiboaren fenomeno honetan parte hartzen duten mekanismo eta prozesu psikologikoetan sakondu nahi izan da. Honek oinarrizko prozesu psikologikoen ikuspuntu zientifikoarentzat interesgarria izateaz gain ondorio aplikatu garrantzitsuak izan ditzake. | |
Ikerketa honekin oinarrizko eta unibertsala den ikaskuntza pertzeptiboaren fenomeno honetan parte hartzen duten mekanismo eta prozesu psikologikoetan sakondu nahi izan da. | Honek oinarrizko prozesu psikologikoen ikuspuntu zientifikoarentzat interesgarria izateaz gain ondorio aplikatu garrantzitsuak izan ditzake. Hezkuntza mailan, adibidez, gaur egun hizkuntzen ikaskuntza berebizikoa da. | |
2011 | ||
Zailtasun horri irtenbidea bilatzeko, marko teoriko metodologiko | honek oinarrizko ikuspegi teoriko bikoitza hartzea proposatzen du. Batetik, begirada neoestrukturalista batetik abiatzen da, eta bestetik, ikuspegi analitiko sozialago batetik. | |
Agentziak, bere aldetik, kasu horretan lurralde garapeneko prozesuen inguruan sortzen diren balizko ekintzari eta mobilizazioari egiten die aipamena. Ikerketa | honetarako oinarrizko azterketa enpirikoak plan ezberdinak lantzean eragileen intzidentzia gaitasun puntualean, sinbolikoan eta mugatuan oinarritzen dira. Hori dela-eta, kasuak sakon aztertzea beharrezkoa da, agentziak modu ezberdinean jarduten duelako tokiko garapen plan batean edo eskualdeko planifikazio batean, nahiz eta, oro har, errepikatu egiten diren egiturarekin zerikusia duten alderdi batzuk. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 7 (0,05) |
Lehen forma
Honek | 1 (0,01) |
hau | 1 (0,01) |
honek | 1 (0,01) |
honekin | 1 (0,01) |
honen arabera | 1 (0,01) |
honetan | 1 (0,01) |
honetarako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hau oinarrizko | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau oinarrizko azterketa | 1 (0,01) |
hau oinarrizko errenta | 1 (0,01) |
hau oinarrizko galdera | 1 (0,01) |
hau oinarrizko ikuspegi | 1 (0,01) |
hau oinarrizko prozesu | 1 (0,01) |
hau oinarrizko psikologia | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |