Emaitzak: 10
2000 | ||
Era berean honako | hau lortu nahi da: hitzaldiak bultzatu eta taldean giro zoriontsua sortu baino egiten ez duen terapeutaren kolaboraziozko zereginari indarrakentzea. | |
2001 | ||
ondo ulertu (%9, 6), gramatika-ezagutzak (%3, 5), EGA (%6, 9), oinarrizko ezagutza (%7, 2)... Baina horren ostean helburuak bete zituzten ala ez galdetu zitzaienean, aspektu kezkagarri bat azalarazi zuten: euskaltegietatik pasa diren 20-39bitarteko erdaldunen artean gehienek (%67) ez dute lortu irakaskuntza-prozesu | honen bidez lortu nahi zuten maila. | |
Medioaren ahalmen didaktikoaz ohartarazi behar ditugu ikasleak. Horixe da, azken finean, ikerketa-ekintza | honek lortu nahi duena. | |
2005 | ||
Teorikoak, adituak edo aholkulariak irakaslearen lana gelan behatzendu. Estrategia | honek lortu nahi dituen helburuak hauek dira: irakasleak bere gelangertatzen dena aztertzeaz eta interpretatzeaz gain, aholkulariak emandako ezagupenteorikoa erabiltzea; ikastetxearen ingurua eta curriculuma gainbegiratzea eta ebaluazio-prozesuak gauzatzea; lan egiten duten ikastetxearen ezaugarrietan sakontzeaeta oinarritzea, eta aholkulariaren eta irakaslearen arteko azterketaren eta gogoetasistematikoaren bidez, irakasteko prozesua hobetzea. | |
2007 | ||
Arian-Arian, bakegintzarako hezkuntza delako materialaren oinarrizko helburua daBH eskolaren eremuan sartzea, haurrek ikas dezaten gatazkak elkarrizketaren etaadostasunaren bitartez konpontzen. Zehazki, egileek honako | hau lortu nahi dute: batetik, haurrek garatzea inguruan dituzten gatazkak aztertzeko gaitasuna etagatazka horiekiko jarrera kritikoa; bestetik, haurrek garatzea gatazkak elkarrizketaren bidez konpontzeko behar diren jarrerak, estrategiak eta komunikazio-trebetasunak; azkenik, haurrek sentitzea talde batzuetako kide direla eta testuinguruanera eraikitzailean eragiteko gaitasuna dutela.... | |
2008 | ||
21 Garapenaren psikologiaren helburuen artean, azaltzeak honako | hau lortu nahi du: | |
22 Garapenaren psikologiaren helburuen artean, optimizatzeak honako | hau lortu nahi du: | |
2014 | ||
5 Garapenaren psikologiaren helburuen artean, optimizatzeak honako | hau lortu nahi du: | |
2015 | ||
1 Irudia: Lan | honetan lortu nahi den helburua: haserako jarduera eredu orokor bat izanda eta pertsonakonkretu baten datuak jasota, ikasi jarduera horren eredu oso eta espezializatuak. | |
2019 | ||
Aurrekari hauek kontuan izanda, analisi | honen bitartez lortu nahi den helburua bikoitza da: Batetik, ardiaren RNA ez-kodetzaile luzeen identifikazioa egitea RNA-seq datuetatik etaazterketa deskriptiboa eta funtzionala egitea, ezaugarri orokorrak eta gene-kodetzaileekin dutenerlazioa aztertuz. Bestetik, tratamenduarekin lotura duten lncRNAk identifikatzea, hau da, aluminioaren aurrean jokaera aldatzen dutenak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 10 (0,07) |
Lehen forma
hau | 5 (0,03) |
honek | 2 (0,01) |
honen bidez | 1 (0,01) |
honen bitartez | 1 (0,01) |
honetan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
hau lortu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hau lortu nahi izan | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |