Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2000
‎Era berean honako hau lortu nahi da: hitzaldiak bultzatu eta taldean giro zoriontsua sortu baino egiten ez duen terapeutaren kolaboraziozko zereginari indarrakentzea.
2001
‎ondo ulertu (%9, 6), gramatika-ezagutzak (%3, 5), EGA (%6, 9), oinarrizko ezagutza (%7, 2)... Baina horren ostean helburuak bete zituzten ala ez galdetu zitzaienean, aspektu kezkagarri bat azalarazi zuten: euskaltegietatik pasa diren 20-39bitarteko erdaldunen artean gehienek (%67) ez dute lortu irakaskuntza-prozesu honen bidez lortu nahi zuten maila.
‎Medioaren ahalmen didaktikoaz ohartarazi behar ditugu ikasleak. Horixe da, azken finean, ikerketa-ekintza honek lortu nahi duena.
2005
‎Teorikoak, adituak edo aholkulariak irakaslearen lana gelan behatzendu. Estrategia honek lortu nahi dituen helburuak hauek dira: irakasleak bere gelangertatzen dena aztertzeaz eta interpretatzeaz gain, aholkulariak emandako ezagupenteorikoa erabiltzea; ikastetxearen ingurua eta curriculuma gainbegiratzea eta ebaluazio-prozesuak gauzatzea; lan egiten duten ikastetxearen ezaugarrietan sakontzeaeta oinarritzea, eta aholkulariaren eta irakaslearen arteko azterketaren eta gogoetasistematikoaren bidez, irakasteko prozesua hobetzea.
2007
‎Arian-Arian, bakegintzarako hezkuntza delako materialaren oinarrizko helburua daBH eskolaren eremuan sartzea, haurrek ikas dezaten gatazkak elkarrizketaren etaadostasunaren bitartez konpontzen. Zehazki, egileek honako hau lortu nahi dute: batetik, haurrek garatzea inguruan dituzten gatazkak aztertzeko gaitasuna etagatazka horiekiko jarrera kritikoa; bestetik, haurrek garatzea gatazkak elkarrizketaren bidez konpontzeko behar diren jarrerak, estrategiak eta komunikazio-trebetasunak; azkenik, haurrek sentitzea talde batzuetako kide direla eta testuinguruanera eraikitzailean eragiteko gaitasuna dutela....
2008
‎21 Garapenaren psikologiaren helburuen artean, azaltzeak honako hau lortu nahi du:
‎22 Garapenaren psikologiaren helburuen artean, optimizatzeak honako hau lortu nahi du:
2014
‎5 Garapenaren psikologiaren helburuen artean, optimizatzeak honako hau lortu nahi du:
2015
‎1 Irudia: Lan honetan lortu nahi den helburua: haserako jarduera eredu orokor bat izanda eta pertsonakonkretu baten datuak jasota, ikasi jarduera horren eredu oso eta espezializatuak.
2019
‎Aurrekari hauek kontuan izanda, analisi honen bitartez lortu nahi den helburua bikoitza da: Batetik, ardiaren RNA ez-kodetzaile luzeen identifikazioa egitea RNA-seq datuetatik etaazterketa deskriptiboa eta funtzionala egitea, ezaugarri orokorrak eta gene-kodetzaileekin dutenerlazioa aztertuz. Bestetik, tratamenduarekin lotura duten lncRNAk identifikatzea, hau da, aluminioaren aurrean jokaera aldatzen dutenak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia