2004
|
|
5 Artikulu honen hirugarren paragrafoak aipatu hitzarmenik ez bada lortzen, baina, auzitegiaren ustez, kasuaren inguruabarrak direla eta, ondasunak diru bihurtzeko hobe bada, orduan hitzarmena lortzeko beste agerraldi bat egin daiteke, artikulu
|
honen
lehenengo bi paragrafoetan jaso baldintzekin.
|
2007
|
|
Azpimarra dezagun, sarrera honekin bukatzeko, gure azken egitasmoa euskal hezkuntzari begira baldin badago ere, jada aditzera eman dugun bezala, ez dugula egiaz aztergai hori zuzenean hasieratik jorratuko. Aurretik, eta beharrezko iruditzen zaigulako, honako bi galderei erantzun bat ematen saiatuko gara, hurrenez hurren, idazlan
|
honen
lehenengo bi ataletan: batetik, zer da berez hezkuntza?; eta bestetik, ze interes pedagogiko du berez hizkuntzak?
|
2008
|
|
Gizarteak bizitzaren arlo guztiak bere baitan hartzen ditu. Horregatik erlazionatu beharra dago politikarekin, ekonomiarekin, mentalitateekin, etab. Lan
|
honetako
lehenengo bi kapituluetan gai horien inguruan mintzatu garen arren, gure diskurtsoa ulergarriagoa izan dadin berriro ere gai berdintsu horietara bueltatzea beste erremediorik ez daukagu. Ondorioz, gorago aipatu ditugun ideia batzuk errepika daitezke hurrengo puntuetan zehar.
|
2009
|
|
Zehatzago esanda, inguruabar hori betetzen dela uste izango da, mendeko sozietatearen administrazio organoko kide gehienak aldi berean sozietate nagusiaren edo horren mendeko beste sozietate baten administrazio organoko kideak edo goi zuzendariak direnean. Hala ere, kasu horrek ez du ekarriko kontu bateratuak egiteko betebeharrik, baldin eta zein sozietateren administratzaileak izendatu eta sozietate horren eta beste baten artean paragrafo
|
honetako
lehenengo bi letren egoeretako bat gertatzen bada.
|
|
Gogorarazi nahi da testu
|
honetako
lehenengo bi puntuak (deskripzioa eta ondorioa) administrazio barrurako dokumentuak direla eta publikoak izateko inprimatu behar diren bakarrak hirugarrena eta laugarrena direla (debekua eta zigorra).
|
|
BBBko ikasketa partzialak Bigarren Hezkuntzako graduatuaren baliokideak dira ondorio profesional eta akademikoetarako. Ondorio guztietarako, hau da, akademikoak zein profesionalak, titulu hau Batxilergo Bateratu Balioaniztuneko (BBB) ikasketa partzialak gainditzearen baliokidea baino ez da, baldin eta egiaztatzen bada hezkuntza etapa
|
honetako
lehenengo bi ikasturteetan gainditu gabeko bi irakasgai baino gehiago ez dituela. Hau da, interesdunak lehenago BBBko 2 mailara arteko ikasketak egin baditu eta bi irakasgai baino gehiago geratzen ez bazaizkio, bere prestakuntza Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu tituluaren baliokidea da, eta titulu hori eskatzen duten hezkuntza etapetan jarrai dezake, edo titulu hori eskatzen duen lanpostu batean hasi.
|
2013
|
|
Education in Europe and the global world; good practice materia lau sekuentzia didaktikotan banatzen da. Ikerketa
|
honetan
lehenengo bi sekuentziak aztertu dira eta bakoitzetik hasierako interakzioen atalak aztertu dira, 1 eta 2 tauletan aurrez zehaztutako adierazleen arabera. Bukaeran, ikerketa honetarako irakasleari egindako transkripzioen azterketaren atal esanguratsuenak agertzen dira.
|
2015
|
|
Hamiltondar
|
honen
lehenengo bi terminoak nukleoen eta elektroien energia zinetikoak dirahurrenez hurren. Beste hirurak elektroien eta nukleoen arteko elkarrekintza elektrikotik datoz: hirugarrena elektroien eta nukleoen arteko erakarpen elektrikoa da, laugarrena elektroidesberdinen arteko aldarapena da eta azkenekoa nukleo desberdinen artekoa.
|
2016
|
|
Dominarik lortzerik izan ez bazuen ere," oso ongi" konpetitu zuen atleta gazteak, Goikoetxearen aburuz: " Marka pertsonala birritan hobetu zuen eta aintzat hartu behar da proba
|
honetako
lehenengo bi sailkatuek junior mailako munduko txapelketan parte hartzeko gutxienekoak egin dituztela; maila handiko proba zen".
|