Emaitzak: 8
2000 | ||
Ramirez-ek dioen bezala (1995), batzuentzat propaganda aparatu hutsak direnak, beste batzuentzat informazio iturri ezinbestekoak dira, nahiz eta guztiak bat datozen bulego hauek hedabideetako kazetarien lana baldintzatzeko ahalmena ezagutzeko orduan. Autore | honek komunikazio kabineteei buruzko datu adierazgarri batzuk eman dizkigu, baita ondorio interesgarri batzuen berri eman ere. Hona hemen: | |
2005 | ||
helburu nagusia langileen arteko balioen, ohituren eta printzipioen kohesioalortzea da, ohituren eta lan jarreren aldaketak bultzatzea, lan-taldeak indartzea, erakundeak berritzeko duen gaitasuna bultzatzea, langileriaren lana baloratzea etapertsona gisa motibatzea, erakundearen emaitzak baloratzeko langileen arteaninformazioa trukatzea, eta abar. Era | honetako komunikazioa lantzeko askolaguntzen du proiektuka lan egiteak, taldeen edo prozesuen ebaluazioak egiteak, zuzendaritzaren eta langileen arteko elkarrizketak. Zeharkako komunikazioak duenfilosofia nagusia erakundeko estamentuen artean komunikazio kanalak irekitzeaizango litzateke, eta, era berean, langile guztiek informatzeko aukera edukitzea. | |
2007 | ||
Bizi dugun aro | hau Komunikazioaren Aroa dela diote. Alde guztietatik daude komunikatzaileak, telefono mugikorrak, hedabideak, Internet... | |
Momentu | honetan komunikazio planak egiten ari gara: badauzkagu higiezinen sektorean adituak diren abokatuak, edo lan munduan, edo kirolean edo bankuen alorrean... | |
Ezin da ukatu gizarte erantzukizunaren hedapenak gure irudia hobetzea ekardezakeela, baina hedapen masiboa eginez gero, irudi hori diluitu egingo litzatekeela esan liteke, hau da, diferentziala desagertu egingo litzatekeela. Guk, artean, ez dugu gai | honen inguruko komunikazio sistematikorik landu. | |
Enpresaren gizarte erantzukizuna baino gehiago, komunikazioaren ingurumariaizango da nire ikuspuntua. Pixka bat azaldu dut gizarte erantzukizuna zerden, baina gehiago gustatuko litzaidake azaltzea nik nola ikusten dudan gizarteerantzukizunaren gai | hau komunikazioan dihardugunon ikuspegitik. | |
2008 | ||
Gainera, tresna | honek komunikazioaren eta hizkuntzaren garapeneko zenbait gairen inguruko hausnarketa eta eztabaida zientifikoa ere bultzatu du: | |
2011 | ||
Irakasgai | honek komunikazio gaitasunak lantzea du helburu. Ondorengo alor hauetan egiten dute lan: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honek | 3 (0,02) |
hau | 2 (0,01) |
honen inguruko | 1 (0,01) |
honetako | 1 (0,01) |
honetan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hau komunikazio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau komunikazio Aroa | 1 (0,01) |
hau komunikazio gaitasun | 1 (0,01) |
hau komunikazio jardun | 1 (0,01) |
hau komunikazio kabinete | 1 (0,01) |
hau komunikazio landu | 1 (0,01) |
hau komunikazio plan | 1 (0,01) |
hau komunikazio sistema | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |