Emaitzak: 5
2008 | ||
Alokairu eredu horrek 26 eta 30 urte bitarteko gazteak ditu errentari nagusi (27 urte, batez beste, Madrilen, eta 28, Bartzelonan), Idealista.com higiezinen atariak egindako azterketa baten arabera. Espainian etxebizitza partekatzen duten pertsonen profila, bada, aldatzen ari da, atari | honetako komunikazio zuzendari Fernando Encinarrek dioenez. Hark dioenez, enpresa horretako profesionalak etxebizitza partekatuen merkatua aztertzen hasi zirenean, batez besteko adina ikasketa aldian zeuden pertsonena izatetik oso urrun zegoela egiaztatu zuten. | |
2009 | ||
Gainera, etnia, adina edo sexua pazientearen tratamendurako garrantzitsuak direnean, kasu bat diseina daiteke ikasleari faktore horien garrantzi klinikoa erakusteko. “Metodo | honek komunikazio prozesuan argiago adierazten laguntzen du, pazienteak esaten ari zarena ulertzeko moduan hitz egitera behartzen zaitu eta”, azaldu zuen Rajiv Pandyak, Farmaziako hirugarren urteko ikasleak. “Teknologia hori erabiltzeak erraztu egiten dio ikasleari ingurune seguru batean gertatzen diren akatsetatik ikastea, eta hori ezinezkoa litzateke bizitza errealean”, adierazi zuen Stephen Chapmanek, Keeleko Unibertsitateko Farmazia Fakultateko zuzendariak. | |
2015 | ||
«Krisi egoera zailean kalitatezko enplegua sortzea lortu dugu, gure lana funtsezko elementu gisa pertsonen garrantzia oinarri hartuta. Gure gizarte ereduaren DNAn dago», azaldu du Antonio Mayor, korporazio sozial | honetako Komunikazio eta Irudi zuzendariak eta irabazi asmorik gabekoak. Guztira, ONCE fundazioak, bere Fundazioak eta ILUNION enpresa sozialek 66.758 pertsonari ematen diete lana. | |
2017 | ||
Sophia Digitala Snapchch en bideo eta argazkien formatua plataforma horren seinale izan da. Harekin lortu zuen gainerako gizarte sareetatik bereiztea eta aplikazio | honetan komunikazio azkarra, ezberdina eta dibertigarria aurkitu zuten milioika erabiltzaileren arreta erakartzea. Normala denez, app erabiltzen zuten pertsonen gorakada handia ez zen oharkabean pasatu gainerako sare sozialetarako. | |
2021 | ||
Liburua bakarrik irakurtzeko idatzita dago, baina izugarria da familian edo eskolan ere irakurtzea. Gai | honi buruzko komunikazioa errazteko tresna izan daiteke. Zein jarraibide orokor jarraitu genezake gure alabekin hilerokoari buruz hitz egiteko? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 5 (0,03) |
Lehen forma
honetako | 2 (0,01) |
honek | 1 (0,01) |
honetan | 1 (0,01) |
honi buruzko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hau komunikazio | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau komunikazio azkar | 1 (0,01) |
hau komunikazio erraztu | 1 (0,01) |
hau komunikazio prozesu | 1 (0,01) |
hau komunikazio zuzendari | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |