2001
|
|
Beste hizkuntza taldeko kideen antza izan nahi dutenen, hau da, talde
|
honetako
kide izan nahi dutenen, eta beste hizkuntza taldearekin helburu utilitarioekin komunikatu besterik nahi ez dutenen artean egiten dute bereizketa.
|
|
Lehen begiradan, aipaturiko, urrezko araua? bete ez dela ematen du, zeren herrialde bakoitzak bere monetan ordaintzen badu, jokamolde
|
honek
kideari bere monetan ordaindu ez zaiola inplikatzen baitu. Alta, kontraesan hori truke merkatuaren funtzionamendu arruntak gainditzen du.
|
2004
|
|
– Kontseilu Sozialaren egitekoa aurrera eramateko denborarik ez edukitzea: organo
|
honetako
kideek, ordezkaritza eta aholkularitza lanak gauzatzeazgain, lantokian dagozkien jarduerak ere bete behar dituzte.
|
2006
|
|
Asko dira eskola
|
honetako
kide izan direnak, batzuk bestetzuk baino ezagunagoak. Eskolakide moduan zalantzarik onartzen ez dutenak Horkheimer, Adorno, Marcuse eta Habermas dira (azken hau bigarren belaunaldiaren ordezkaria).
|
2008
|
|
eremuan karlista legez agertzen bada ere, litekeena da azken datu hau izen eta abizen bereko beste pertsona bati buruzkoa izatea. Udal
|
honetako
kideak Cantabriako koronelak izendatu zituen, baina 1876ko azaroaren 4an jakin zenez, gobernadore zibilak Zarate kargutik kendu eta Feliz Gisasola alkateordea ezarri zuen bere ordez (Mugica, 1990: 476).
|
2010
|
|
Europa ekialdeko herrialde askok oso harreman estuak izan zituzten integrazio ekimen
|
honetako
kideekin Europar Batasunera sartu baino lehenago. Horiezgain, erregio talde honekin historikoki lehentasunezko erlazioa mantendu dutenbeste herrialde batzuk lehen aipatutako EFTA izeneko ekimenekoak izan dira.Denboraren poderioz horietako asko Europar Batasunean sartzen joan badira ere, gaur egun geratzen diren laurekin (Islandia, Norvegia, Suitza eta Liechtenstein) oso harreman pribilegiatua mantentzen dute merkatuen merkataritza eta inbertsioen irekierari begira.
|
2011
|
|
Lehenengo komunitate
|
honetako
kideak, beraz, adituak ziren hizkuntzan eta literatur testuetan. Batzuk hizkuntzalariak ziren (adb.
|
2014
|
|
Objektu politiko, sozial eta kulturalen arteko objektupolitiko, sozial eta kultural nagusitzat hartzen da gorputza, eta ez natura gordin etapasiboaren produktutzat, kulturak ondoren zibilizatutako, estalitako eta distirarazitakoproduktutzat. Gorputza txirikordatze kultural bat da eta naturaren produkzio bat da.Talde
|
honetako
kideak engaiatuta daude sexuen arteko ezberdintasun oinarrizkoen etamurritzezinen nozioarekin (horrek ez dakar esentzialismorik; izan ere, sexu berekopertsonen arteko ezberdintasunen aitortza sakon eta egiazkoa egiten baitute, eta, are, ezberdintasun horiek baloratzen baitituzte, esentzia edo kategoria unibertsalistakakritikoki onartu beharrean). Emakumeak euren artean banatzen dituzten klase etaarraza ezberdintasunak edozein direlarik ere20, ezberdintasun sexualak sozialkierrekonozitu eta errepresentatu behar dira, eta ezberdintasun horiek ezin ditu ezeinberritasun teknologikok ez berdintasun ideologikok ukatu edo gainditu.
|