2007
|
|
Txosten
|
honetan
jasotako emaitzak eta CONSUMER EROSKI k 2003 urtean egin zuen antzeko beste batekoak konparatzen badira, berretsi egin daiteke:
|
2012
|
|
Galdera
|
honetan
jasotako emaitzak zuhurtziaz aurkeztu behar direla aipatu behar da lehenik, zenbait erakundek zailtasunak edo zalantzak agertu baitituzte proposaturiko sailkapenaren inguruan edo beren diru sarrera batzuk kategoria batean ala bestean kokatzeko orduan. Dena den, ezaugarri bat nahiko agerikoa dela aipatu behar da zeren zentzu batean errotik hausten baitu esparru honekiko orokortua izan den uste bat, hots, euskalgintza edo kultur industria herri erakundeen laguntzetatik bizi izan delako ustea.
|
2014
|
|
Horrenbestez, etorkizun handikoak dira ikerketa
|
honetan
jasotako emaitzak, euskararen erabileraren gaineko jarreren eta horrekin lotutako komunikazio portaeren eragin diferentziala ebaluatzeko estrategia metodologiko bat garatzeko lehen saiakera diren heinean.
|
2015
|
|
Gainera,/ ts»/ eta/ s»/ txistukarien balioak ere (3326.351 Hz eta 2766.967 Hz, hurrenez hurren) Hualdek (2010) bere laneanaurkeztutako balioen antzekoak izan ziren lan honetan (3100 Hz inguru/ t§/ txistukariarentzat eta 2600Hz inguru/ s»/ txistukariarentzat). ...xistukariaren gertukoak (2600 Hz inguru) eta/ tf/ txistukariak (2339.623 Hz)/ §/ txistukariaren gertukoak (2600 Hz inguru). Bariantzazko analisiak (ANOVA) frogatu zuen hiru taldeen desbideratze estandarraren batezbesteko balioen artean desberdintasun esanguratsuak (p 0.05) aurkeztu zituzten bi kasu bakarrak/ §/ (zehazki, gizori estimuluan) eta/ tss/(, arratsalde' estimuluan) izan zirela.Lan
|
honetan
jasotako emaitzek skewness parametroaren baliorik altuena/ f/ txistukari frikarisabaikariarena dela erakusten dute (3.013), eta baxuena/ ts»/ txistukari afrikatu hobikari lepokariarena (0.833), eta datu hauek, gainera, Hualderen (2010) datuekin bat datoz. Gainontzeko lau txistukarietatikhiruk,/ ss/,/ tss/ eta/ tf/ txistukariek, Hualdek aurkeztutako balioak (4.60, 4.10 eta 4.60, hurrenez hurren) baino balio baxuagoak eman zituzten lan honetan:
|
2016
|
|
• Kode aldaketari: lan
|
honetan
jasotako emaitza berresteko, nork eta zertan egiten duten ikusteko eta nolakoa den aztertzeko.
|
2017
|
|
Joan pujolarrek proposatutako termino hori (muda linguistikoa) euskal soziolinguistikan ere ondo zabaldu da, eta hori da, hain zuzen, artikulu honen gai nagusia. 16 eta 35 urte bitarteko gazteei eginiko inkesten, elkarrizketen eta eztabaidataldeen bitartez bildutako datuekin egin dute ikerketa, eta, artikulu
|
honetan
jasotako emaitza nagusiak aurkeztu dituzte.
|
|
Jakinakoa da azken urteetan euskal soziolinguistika esparruko ikerketa nagusiak euskal herriko hego aldean garatu direla, mugaz bi aldeetako arrakala eremu horretan ere gero eta zabalagoa eginez. neurri batean urlergarria den fenomenoa izanik ere hori (batean eta bestean euskal soziolinguistikaren finantzazio publikoak duen pisua kontuan hartuta), asko eskertzen da ikertzaileek iparraldeko ikerketan sakontzeko ahalegina egitea. baina, batez ere, gaiak du gaurkotasun handia: testuinguru ez lagungarrietan, euskara hitz egiten ez duten gurasoek euren seme alabak immersioko ereduetan eskolatzeko arrazoiak ezagutzea eta aztertzea. lurralde osoaren ikuspegitik ikerketa sakonik egin ez baldin bada ere gai horretan, lehendik badira hurbilketa oso interesgarriak, hiztun berrien gaiarekin lotutakoak eaen, edo haurren sozializazioaren inguruan nafarroan. beraz, ikerketa
|
honetan
jasotako emaitzak arretaz hartzekoak izango dira, gaiaren konplexutasunean sakontzeko lurraldetasunaren ikuspegitik. ongi etorri beraz, gai eta ikerketa lerro honetara. euskara teknikaria da, era berean, hauSnartu Lehiaketaren 2 saria jaso duen Jon Ander Kuartango. " Euskararen Ofizialtasuna Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrean" izenburuak iradokitzen duen bezala, ikerketaren gaia da lurralde horretako administrazio orokorraren langile publikoen euskararen ezagutzan eta erabileran eragiten duen legedia. ez dirudi honakoa denik euskal soziolinguistika esparruan gai landuena, eta, aldiz, denen ezagutzan dago ezinbestekoa dela ahalik eta modu eraginkorrenean kudeatzea; dagoena ondo ezagutzea, baliabide guztiak profitatzea eta aldaketak bultzatzea. horregatik da hain pertinentea gai hau, zehazki, hiru aztergai landuz:
|
2022
|
|
Alor
|
honetan
jasotako emaitzak hizkuntza gaitasunarekin gurutzatuz gero, datu deigarriak agertzen dira: erdaldunen artean euskara ez da existitzen loturetan(% 0 eta 3,7 artean daude loturak) eta ia euskaldunen kasuan ere baxuak dira lotura guztiak(% 3 bitartekoak).
|
2023
|
|
Bigarren urte
|
honetan
jasotako emaitzekin pozik gaude. Gurasoek oso ongi baloratu dute egitasmoa eta haur askok errepikatu egin dute.
|