2000
|
|
gizabanakoarengan dagoen kognizioa (eredu ezberdinetan, kognizioa ere modu ezberdinean ulertuz) bat eta gizabanakoarengandik kanpo dagoen errealitateabestea.
|
Honen
irudia ondokoa izan daiteke: Gizabanakoarengan dago kognizioa, ezagutzak gauzatzeko ahalmena duen bakarra« Gizabanakoarengandik kanpoprest dago errealitatea ezagutzeko eta ezagutarazteko; bi faktore hauen artekoelkarreraginak sortuko ditu ezagutzak.
|
|
izenekoparadigman, kognizioari buruz norbanako portaerazko historia edo esperientziabezala bakarrik mintza daiteke, portaerak kanpoan dauden estimuluei buruzkoerantzunak bezala ulertuz; horregatik, kognizioa norbanakotik kanpo gelditzenden zerbait da, nahiz eta norbanakoengan eragin zuzena izan. Baina hizkuntzazkoportaerak dauden neurrian eta, gainera, portaera mota hauek kuantitatiboki etakualitatiboki garrantzitsuenak direlako, teoria honen oinarrian ere hizkuntza dago.Teoria
|
honetako
irudia honako hau izan daiteke: Norbanakoek jasotzen dute ezagutza ^ Kanpoan dagoen errealitatearen aldetik.
|
|
modulu linguistikoa edo hizkuntzarekikoa, modulu soziala, sen oneko modulua, etab.; gauregunean ondoen ezagutzen dena modulu linguistikoaren estruktura eta funtzionamendua denez, ezagutza linguistikoa eredu analogiko bihurtu da, beste edozeinezagutza mota nolakoa izan eta azter daitekeen ikusteko.
|
Honen
irudia ondokoada: Gizabanakoen modulu kognitibo bereziak azaleratzen dituzte ^ Barneandituzten ezagutza mota bereziak.
|
2005
|
|
Paskin hau liburu
|
honetako
irudi eta argazkietan azaltzen da.
|
2006
|
|
|
Honen
irudia ikusteko (Vives eta Aguinagalde, 2003: 27).
|
2015
|
|
Grafiko
|
honetan
iruditara ekarri nahi izan da zelako desberdinak diren transmedia produkzio baten medioek behar dituzten produkzio epeak. Denbora lerroa goitik behera zeharkatzen duen argitaratze datatik ezkerretara kokatu ditugu medioak eta bertan ikusten da urteetakoa izan daitekeela telesail baten produkzio epea eta urte bakarrean burutu daitekeen bideo-jokoarena.
|
2017
|
|
Bi azpitaldeetako irudiak zoriz eta tartekatuta aurkezten dira, modu honetan SET sekuentziamultzo osoa eratzen delarik. SET lean ez bezala, sekuentzia
|
honetako
irudi guztiei 0°, 90°, 180° edo270°ko errotazioak zoriz esleitu zaizkie, eginkizunaren zailtasuna areagotzeko helburuz.
|
2019
|
|
Honen bidez, kultura bektore batzuk transmitituak izanen zaizkie ikasleei. Orduan, ikasgelan landutako autoreak ikertuz, iparraldeko irakasleek euskal idazlearen potreta bat eraikitzendute eta
|
honen
irudia aztertzeko asmoa dugu. Irakasleek zein eskualdeko literatura eta zein idazlelehenesten duten jakin nahi dugu.
|
|
Ikerketa honen muina errepikapenaren aurreko asperduraren erantzunaren azterketan datza.Dirudienez, asperdura industrializazioaren prozesuaren agerpenetik eta kontsumo gizartea garatzen hasizenetik, geroz eta pertsona gehiagok bizi izan dute. Dena dela, testu
|
honetan
irudi edo objektu fisikoarenerrepikapen mekanikoa baino, bideo artean denboran zehar esperimenta daitekeen errepikapen prozesuaaztertzen da. Hautatutako bi artistek gaiaren inguruko hausnarketak kasu praktikoekin alderatzekoaukera eskainiko dute.
|
|
Lauki hauen neurriak mapaeskalaren arabera hautatzen dira. Kasu
|
honetan
irudian Bermeo 1: 1000 eskalan irudikatu da eta 50 bider50 lauki sare batean zatitu izan da.
|