Emaitzak: 6
2010 | ||
Oroimen libreko probak erabiliz, zaharrek gazteek baino kontakizun laburragoak eskaini ohi dituzte (Light eta Anderson, 1983; List, 1986). Litekeena da proba | honek informazioa berreskuratzeko norberak abiatu beharreko estrategien erabilera eskatzea, eta horren ondorioz gazteen eta zaharren arteko ezberdintasunak areagotzea (Perlmutter, 1979; Yarmey, 1984). Bestalde, gogoratutako informazio nagusiaren erdia baino gehiago ekintzak izan ziren; ondoren, pertsonekin erlazionaturiko ezaugarriak, eta, azkenik, detaileak gogoratu ziren. | |
2011 | ||
1 Puntu | honetaz informazioa Euskaltzaindiaren Azkue bibliotekan dago. Krutwigek egin zuen hitzaldia, euskaraz eta gaztelaniaz; zer salaketa egin zioten. | |
2016 | ||
Are gehiago, eginiko inbertsioaren zati bat errekuperatzeko lagungarria izan arren, KIROL SA zein ARRAIN SAren arduradunek zerga abantaila hauen gainean dagoen ezjakintasun handia azpimarratzen dute. MERKATU SAren arduradunaren esanetan, enpresek arlo | honetan informazio gehiago, zenbait argitasun eta formakuntza eskertuko lituzkete. Izan ere, ikertutako lau enpresen arduradunek uste dute kirol ez profesionalaren babesletzan diharduten enpresek asko estimatuko lituzketela abantaila fiskal hauek. | |
2018 | ||
4 Elkarte | honen inguruan informazio gehiago eskuratzeko: < http://www.susterra.info/>. | |
5 Programa | honi buruzko informazio gehiago izateko: <http://www.susterra.info/ index.php/ 108 noticiasacompanamiento informacion formacion tal>. | |
Kasu azterketa hau garatu zen unean, aurretik eginda zeuden ikerketek fenomeno | honen inguruko informazio oso baliagarria jasotzeko aukera eskaini ziguten; izan ere, ikerketa horien bitartez, lokaletako gazteen profilak, lonja izatearen zergatiak, momentura arte aurki zitezkeen lokal motak eta abar ezagutzeko aukera izan genuen. Baina, lokalek eskaintzen dituzten heziketarako aukeretan zentratuz gero, esan dezakegu ikerketa horietan ez zela ematen horrelako informaziorik eta, ematekotan, oso modu xumean azaltzen zen zein izan zitekeen hezitzailearen papera fenomeno honen aurrean edota zer nolako aukerak egon zitezkeen proiektu sozio hezitzaile bat aurrera eramateko gazteen lokaletan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 6 (0,04) |
Lehen forma
honek | 1 (0,01) |
honen inguruan | 1 (0,01) |
honen inguruko | 1 (0,01) |
honetan | 1 (0,01) |
honetaz | 1 (0,01) |
honi buruzko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hau informazio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hau informazio gehiago | 3 (0,02) |
hau informazio berreskuratu | 1 (0,01) |
hau informazio Euskaltzaindia | 1 (0,01) |
hau informazio oso | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |