Emaitzak: 8
2010 | ||
Hala ere, hemen ez da bukatzen zenbaki | honen informazio emaria, esandako saritik hartutako lanak ez ezik, iturri ezberdin batetik edaten | |
2011 | ||
5 Gizarte zientzietan erabiltzen diren teknika guztiak erabili dituzte euskal soziolinguistek. Hala ere, nik dakidala, Delphy teknika ez dute inoiz erabili, eta, sare telematikoak lagun, teknika | honen bidez informazio pila lortu daiteke, batez ere, euskarari buruzko adituen ikuspuntuak ezagutu nahi direnean (Juaristi, 2003). | |
2015 | ||
Azken fasean, proba bezala ere egin dugu behaketa txiki bat irakasle batzuen geletan. Elkarrizketak eta behaketa txiki hori izan dira atal | honetako informazio iturriak, eta sakonduko dugu, bereziki, irakaslearen esku hartzeari begira. | |
Berehalakoan ikusi daitekeenez, eskala sinple eta guztiz subjektiboa dugu hau, eta beste eskalen kasuan bezalaxe, ez dago hizkuntzaren egoera neurtzeko jarraibide edo azalpenik. Gizabanakoei egindako galdetegi luzeak dira eskala | honen informazio iturria, baina hizkuntzen ukipena, hizkuntzaren garrantzia soziala, hiztun komunitatearen eta talde osoaren sostengua, eta klasea, adina eta generoa bezalako funtsezko aldagaiak ez ditu kontuan hartzen. | |
2017 | ||
Hemendik aurrera gure ikerketako gaian gehiago sakonduko da, hitanoaren inguruan hitz eginez. Atal | honetako informazioa Xabier Alberdirena (1993) da. | |
2018 | ||
hurrenez hurren, Aldahitz ikerketa 2014 Eusle metodologia eta hizkuntza ohituren aldaketa lan munduan eta Aldahitz Ikerketa. Eusle metodologia esperientzien emaitzak Artikulu | honetako informazioa osatu nahi izatera, beraz, irakurleak nahi adina xehetasun aurkituko du bi lan horietan. | |
2019 | ||
Jokaera sozial baten zentzua aztertzen da, eta era berean, baita ikerketako aktoreek adierazteko duten modua ere. horregatik, errealitate bat deskribatu baino, horren arrazoietan sakontzen saiatzen da metodologia hau, eta jokabide zehatz batzuk ingurune sozialaren testuinguruan kokatzen ditu (Martinez et al. 2019, 10). horregatik, euskal musikari batzuek hizkuntza hautuaren inguruan dituzten arrazoiak aztertu nahi direnez, ikuspegi kualitatiboa da egokiena. helburua ez baita argazki bat osatzea, baizik eta hautu eta diskurtso horien atzean egon litezkeen gizarte argudioak aztertzea. hau kontutan hartuta, elkarrizketa erdi egituratuaren teknika erabili da. Izan ere, | honen bidez informazioa nahiz elkarrizketatuak zer adierazten duen ere biltzen da (Ibid, 29). Gidoia erdi egituratua izaterakoan, jasotako erantzunak konparagarriak dira, baina era berean, erantzun batzuetan sakontzeko aukera ere eskaintzen du teknikak. | |
2020 | ||
Azkenik, emaitzen analisiaren kapitulu honetan aparteko epigrafea eskainiko zaio 6.4 Herritarrak atalari. Kasu | honetan informazioa jasotzeko bideen arabera antolatu dira emaitzak, nagusiki. Gasteiztarren feedback aren datu bilketa antolatzeko: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honetako | 3 (0,02) |
honen | 2 (0,01) |
honen bidez | 2 (0,01) |
honetan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hau informazio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau informazio iturri | 2 (0,01) |
hau informazio emari | 1 (0,01) |
hau informazio jaso | 1 (0,01) |
hau informazio nahiz | 1 (0,01) |
hau informazio osatu | 1 (0,01) |
hau informazio pila | 1 (0,01) |
hau informazio Xabier | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |