Emaitzak: 7
2000 | ||
Ondoren, egile batzuk (Bion, Ezriel, Foulkes, Anzieu, Kaes e.a.) konturatu eginziren taldea subjektu kopurua baino zerbait gehiago zela eta begirada | honek ikuspuntu terapeutikotik eragina zuela; horregatik Taldearen Psikoterapia moduraulertzen zen. | |
2004 | ||
Amaitzeko, gomendio bat: iiburu | hau ikuspuntu kritikoarekin irakurri behar da.Kritikotasuna suspertzeko eta pentsamenduan trebatzeko, liburu honetan aukera onakeskaintzen direla iruditzen zaigu. Dena dela, sarrera bakoitzak egilearen ikuspegia islatzendu; orain zuri, irakurie horri dagokizu letraeta paperetik harago joatea. | |
XX. mendean, feminismoaren bultzadaren ondorioz, zenbait alorretan gender studiesdirelakoak garatu dira. Etikari dagokionez ikerketa horiek agerian titzi nahi izan dute generoen arteko zatiketak morala ere ukitu egin duela, eta irizpide moralak guztiz baldintzatuakageri direla generoari dagokionez, Labur esanda, aurretik ikusi dugun kontzepzio etiko orogizonezkoa nagusi den gizarteetan garatu da eta | honek ikuspuntu horiek kutsatu egin ditu. | |
2006 | ||
Arestian ikusi dugunez, kanpotik ikusita, Eguzkia ia ia geldi dago eguzki sistemaren erdi erdian, eta Lurra bere inguruan biraka ari da etengabe. Baina atal | honetan ikuspuntuz aldatuko gara, eta Lurretik bertatik behatuko dugu Eguzkiaren higidura, zeruko esferara proiektatuz. | |
2007 | ||
Lan | honen ikuspuntutik, hauxe nabarmendu nahi genuke: garai hartan, Autonomia Estatutuak eta Jaurlaritzaren eraketak ematen zuten aukera baliaturik (opportunity window), Estatu mailan nagusi zen ereduarekiko desberdina zenalternatiba bat bultzatu zela (eredu teknologikoa dei dezakeguna, technology pushdelakoa). | |
2012 | ||
Liburu | hau ikuspuntu akademiko batetik eginda da, elikagaien inguruan ikasketak egiten dituztenei lagungarri gerta dakien. Ildo horretan, atal bakoitzaren bukaeran ariketak gehitu dira, edukiak finkatzeko lagungarri. | |
2014 | ||
Alor honetan aitzindari izan zen Michelle Perrotek lehen pertsonan idatzitako emakumeenhistoriaren garapenaren hastapenen kontaketa bat eratu du (Perrot, 2008). Gure eremu akademikotikprozesu | honen ikuspuntu bat: Ramos, 1995. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hau ikuspuntu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau ikuspuntu akademiko | 1 (0,01) |
hau ikuspuntu aldatu | 1 (0,01) |
hau ikuspuntu bat | 1 (0,01) |
hau ikuspuntu horiek | 1 (0,01) |
hau ikuspuntu kritiko | 1 (0,01) |
hau ikuspuntu terapeutiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |