Emaitzak: 6
2017 | ||
Bonaparteren garaian hasi eta orain artean, ikertzaile ugari ibili da euskal dialektologiari buruzko azterketak egiten. Egun, ikertzaileek gai | honen inguruan ikertzen jarraitzen dute, euskal hizkuntzalaritzaren alorrean interes handia duen gaia delarik euskalkiena. Guk, proiektu honetan, Koldo Zuazok 1998an eta 2008an aurkezturiko euskalkien sailkapena hartu dugu oinarritzat (1 irudia), euskal hizkeren sailkapen eguneratua baita, azterketa luze eta sakon baten emaitza2. | |
2021 | ||
Esaterako, geureganatutako informazioarekin, badakigu pelbiseko minagatik kontsultatzen duten pazienteek pisu baxua edota hileko ziklo laburrak dituztenean euren jarraipena arreta handiagoz egitea probetxugarria izan litekeela. | Honen inguruan ikertzen jarraitzeak endometriosia pairatzen duten emakumeen egunerokotasunean onurak eduki litzake etorkizun hurbilean. | |
2022 | ||
Lortu ditugun emaitzak interesgarriak direla uste dugu, azken finean, Urola Kosta eskualdean euskarazko arreta lehenesten dela eta euskarazko arreta jasotzeari garrantzia handia ematen zaiola ikusi baitugu ikerketarekin. Zalantzarik gabe, gai honen inguruan oraindik lan eta ikerketa asko dago egiteko, eta zinez interesgarria da arlo | honetan ikertzen jarraitzea, baina gure emaitzek etorkizuneko erronkak ezartzeko balio dezaketela uste dugu, Urola Kosta eskualde mailan orain artean horrelako galdeketarik ez baita egin, are gutxiago adinekoak hartuta subjektu gisara. Euskara, osasuna eta hizkuntza elkar ukitze etengabekoan ari direnez gero, garrantzitsua da gai honen inguruko ikerketa gehiago egitea, euskarak osasungintzan merezi duen lekua aldarrikatzeko ezinbesteko tresna baita ikerketa. | |
sormen jarduera tresna gisa eta artea eraldaketa subjektibo gisa erabiltzea (dos Reis, 2014). Artea terapia moduan orain arte gutxi aztertu den eta kontraesanak dituen diziplina boteretsua dela kontuan hartuta, funtsezkoa da terapia berri | hau ikertzen jarraitzea eta eraginkortasuna baliozkotzea. | |
sormen jarduera tresna gisa eta artea eraldaketa subjektibo gisa erabiltzea (dos Reis, 2014). Artea terapia moduan orain arte gutxi aztertu den eta kontraesanak dituen diziplina boteretsua dela kontuan hartuta, funtsezkoa da terapia berri | hau ikertzen jarraitzea eta eraginkortasuna baliozkotzea. | |
2023 | ||
Baina ezin dut kasu | hau ikertzen jarraitu larunbatean egin zenuena galdetu gabe. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 6 (0,04) |
Lehen forma
hau | 3 (0,02) |
Honen inguruan | 1 (0,01) |
honen inguruan | 1 (0,01) |
honetan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Osagaiz | 3 (0,02) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau ikertu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hau ikertu jarraitu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |