Emaitzak: 7
2002 | ||
Edozein modutan ere, ondorio positiboak ateratzen ditu: haragia gaur egun sekula baino seguruagoa dela uste du eta krisi | honi esker ikerketan gehiago inbertitzea lortu dela, krisi garaian zientzialariok beharrezko garela ikusi baita. | |
2010 | ||
Hala ere, auzi | honen ikerketan gehiago sakontzea agindu zion astelehenean Auzitegi Nazionalak Garzoni eta horren ondotik etorri da gaurko notifikazioa. | |
2011 | ||
Nahastea duenak neuroleptikorik hartu nahi ez balu, jasoko lukeen tratamendu bakarra psikologikoa izango litzateke. Zenbait ikerketak aditzera eman dutenez, teknika psikoterapeutiko batzuk (nagusiki kognitibo jokabidezkoak) botikak baino eraginkorragoak izan daitezke (Salavert et al., 2003), nahiz eta esparru | honetan ikerketa gehiago egitea beharrezkoa den. Psikoterapiaren helburu nagusia izaten da eldarnioak bere horretan uztea eta subjektuaren nortasunaren gainerako ezaugarriak aldatzen saiatzea; nortasunaren ezaugarriak aldatuz, suposatzen da subjektua bere eldarnioen zentzugabekeriaz jabetuko dela. | |
2017 | ||
Bestalde,, translanguaging? buruzko jakin min zientifikoa sortzen ari da hezkuntza testuingurueleaniztunetan, eta gai | honen inguruko ikerketa gehiago egiteko beharra nabari da. Ikerketaetnografikoak hizkuntzen interakzioa oinarri duten esku hartze gehiago sortzeko eta ikertzeko beharrasumatu da. | |
2021 | ||
Literatura zientifikoaren berrikuspen bat eginez aztertu dira metodo honen onurak eta zalantzak. Egileek azpimarratu nahi izan dute gai | honi buruzko ikerketa gehiago behar direla. | |
2022 | ||
Zalantzarik gabe, gai honen inguruan oraindik lan eta ikerketa asko dago egiteko, eta zinez interesgarria da arlo honetan ikertzen jarraitzea, baina gure emaitzek etorkizuneko erronkak ezartzeko balio dezaketela uste dugu, Urola Kosta eskualde mailan orain artean horrelako galdeketarik ez baita egin, are gutxiago adinekoak hartuta subjektu gisara. Euskara, osasuna eta hizkuntza elkar ukitze etengabekoan ari direnez gero, garrantzitsua da gai | honen inguruko ikerketa gehiago egitea, euskarak osasungintzan merezi duen lekua aldarrikatzeko ezinbesteko tresna baita ikerketa. Eskaintza aktiboak behar du izan Osakidetzaren euskara sustatzeko planen ardatz, ezinbestekoa da eskaintzan aldaketak egitea, euskara eskaintzea euskaraz egiteko. | |
Garrantzitsua da gai | honen inguruko ikerketa gehiago egitea, euskarak osasungintzan merezi duen lekua aldarrikatzeko ezinbesteko tresna baita ikerketa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 7 (0,05) |
Lehen forma
honen inguruko | 3 (0,02) |
honen | 1 (0,01) |
honetan | 1 (0,01) |
honi buruzko | 1 (0,01) |
honi esker | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau ikerketa | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau ikerketa gehiago | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |