2001
|
|
Material
|
honekin
ikas prozesua hasieratik bukaerara kontrolatzea errazagoada irakaslearentzat, egunerokotasunak ezartzen digun erritmoa ikastaldea urratsegokian kokatzeko oztopoa izan gabe. Bestalde, helburu lorgarriak eta ulergarriakizateak egunerokotasuna errazten du, lanketa exhaustiboak ahalbidetuz.
|
|
–Ikastenikasi?
|
hau
ikasi beharrekoa (gure kasuan, hizkuntza) ikasten hasi aurretik garadaiteke, edo aldi berean; modu esplizituan egin daiteke, edo inplizituan. Ikaslearen, ikas estiloaren eta egoeraren araberako erabakiak izango dira hauek guztiak.
|
2002
|
|
Beraz, nik uste dut hizkuntza dela, behar luke izan behintzat, abertzaletasunaren ezaugarri oinarrizkoa eta ideologia hau bermatzen duen argumentu funtsezkoa. Abertzalearen ikuspuntutik diot hau, nahiz abertzale anitz, batez ere abertzale ofizial anitz, ez datozen bat honekin, praktikan ikusten da hori, ez baitute inoiz ere ahalegin txikienik egin ez haiek ez haien seme alabek hizkuntza
|
hau
ikasteko. Nekez esan dezakete, hortaz, euskara dutela haiek ere beren ideologiaren euskarri.
|
|
Goyhetche da salbuespen bakarretakoa. Eta alde
|
honetakoek
ikasi zutenean (Olabide, Orixe, Zaitegi, Txillardegi, etab) ere, ongi ikasi eta" ohiko" erabiltzen zuten berriki arte, Azkue eta Berrondoren salbuespenekin. Lekukotasunetan ez da parekatzerik.
|
|
2 zifrako 2 zenbakiren gehitzeko (ikus 113 or.), ikasleek kalkulu jokabide
|
hau
ikasiko dute: batekoen batura (8+ 5 adibidez) 10+ 3 moldean idatziko dute (beste 10eko bat osatua da).
|
2003
|
|
–Nik ez diat Institutuan askorik iraungo. Egoera
|
honetan
ikastea burgeskumeen kontua duk. Oligarkia zapaltzailea akabatzeko eta jende simaurra Mirandatik behera bidaltzeko, borroka beste biderik ez zagok.
|
|
Ekaitz baten modura gogortuko dira ‘ekidistantzia’ ren salaketak, eta era askotako absolutu zaleen profeta horiek izango dira salatzaileak, dena beren banderaren kolorekoa ikustera ohituta daudenak, eta izuaren ala mendekuaren lubakian, bietako batean nahitaez, sartu nahi gaituztenak. Gauza gehiago ikasi eta ikusiko dugu, bai, baina oso litekeena da bide puska
|
honetan
ikasitako guztia ezertarako ez izatea. Zeren, dirudienez, ez demokraziaren izenean egunkariak ixten dituztenak, ez aberriaren izenean hiltzen dutenak daude prest amore ematera geure bekatuaren larritik gu erredimitzeko beren ahaleginean (Egunero, martxoak 2).
|
2005
|
|
Hasierako bi edo hiru urtetan hizkuntza moduan ikasiz. Hurrengo urteetan, agian, curriculumeko ikasgairen bat hizkuntza
|
honetan
ikas daiteke.
|
2006
|
|
Eta amamak: ' Ume
|
honek
ikasi behar du horrelako gau batean ezin dela kristau bat kalean utzi!'. Eta nik:
|
|
Ez da lan erraza, eta maisua ez da pazientzia handikoaâ? ¦ Hala ere, ezina ekinez egiten da, eta bele gazte
|
honek
ikasiko du lanabesa nola egin eta erabili.
|
|
Esan bezala, LGU programa medikoak erabiltzen dituzten pertsona antzuekprozesu psikologikoa ere pairatzen dute, garuna eta gorputza batera baitoaz. Zenbait autorek (e.g., Kubler Ross, 1969; Worden, 1993) prozesu psikologiko
|
hau
ikasi dute, eta beste batzuek (e.g., Egan, 2001; Read, 1995) aldi psikologikoez gain, memento bakoitzean eman beharreko laguntza edo pausoak ere argitu dituzte.Hurrengo lerroetan Read en (1995) aldiak eta horietarako proposatzen dituen laguntza psikologikoko estrategiak deskribatuko ditugu, hala nola Moreno-k (2000a) egiten dituen ekarpen berriak aldiak deskribatzean (ikus 1 taula)....
|
|
jotzen nion, esanez: " Hik
|
hau
ikasi. Musika guztiek erritmo bat izaten ditek!".
|
2007
|
|
Haren arabera, pertsonengan aldaketa eragitea hainbat faktoreren baitan dago. Hizkuntzaren erabilera ohiturak aldatzean Goleman en ustez abilezia teknikoek baino (hau da hizkuntza gaitasuna, edo ezagutza edo
|
hau
ikasteko duen koefiziente intelektuala...) abilezia emozionalek izango dute garrantzia edo eragina (euskara erabiltzeak sortzen dion sentsazioa, euskarak suposatzen dizkion lotura afektiboak, emoziozko aldaerak...). Golemanen ustez, gainera, bi abilezia hauek proportzio desorekatuan banatzen dira:
|
|
Hizkuntzaren erabilera ohiturak aldatzean Goleman en ustez abilezia teknikoek baino (hau da hizkuntza gaitasuna, edo ezagutza edo
|
hau
ikasteko duen koefiziente intelektuala...) abilezia emozionalek izango dute garrantzia edo eragina (euskara erabiltzeak sortzen dion sentsazioa, euskarak suposatzen dizkion lotura afektiboak, emoziozko aldaerak...). Golemanen ustez, gainera, bi abilezia hauek proportzio desorekatuan banatzen dira:
|
|
1980aren erdi aldean AEKn euskara ikastean ez ezik, klasetik hizkuntzaren berreskuratzean ere eragingo zuen ikuspegi metodologikoa landu zen. Esan daiteke HEAren barruan proposamen
|
hau
ikastea eta normalizazioa uztartzeko lehenengo saioa izan zela. Izen ezberdinak hartu zituen unearen arabera, AEK k EBI (Ekintza Bidezko Ikaskuntza) izenarekin bataiatu zuen handik urte batzuetara, baina hasieratik ardatz zeukan kontzeptuaren izena erabili zen sarriago:
|
|
Gure antolamendu juridikoan hiru kategoria arau-emaile bereiz daitezke: Konstituzioa, piramide juridikoaren gailurrean dagoena; lege lerruneko arauak (arauak Gorte Nagusiek edo autonomia erkidegoetako Parlamentuek onesten dituzte, edo organo horiek estu estutik kontrolatzen dituzte), kapitulu
|
honetan
ikasiko ditugunak; eta erregelamenduak (Estatuko eta autonomia erkidegoetako organo betearazleek, toki erakundeek, etab. ematen dituzte), aurrerago ikusiko ditugunak. Lege lerruneko arauen kategoriara hurrengo hauek bilduko lirateke:
|
|
Hasten zara pentsatzen normala ote den gertatzen zaizun hau guztia. Benetan heldua ote zaren eta bizitza
|
honetan
ikasi ote duzun zerbait ganorazkorik. Gizon itxuragabe hau horrenbeste nola maita dezakezun ere galdetzen diozu zeure buruari.
|
|
Eta hauek berri ezin sinetsizkoak ziren, pentsa zazue: famili hartako gazte guziak, bai nexka bai mutikoak, xoraturik zegoela Xantianaren xotiltasunaz, nexkakide xarmantagorik ez zela heiekin ondartzara joaiteko, tenizean aritzeko, berdin xake jokoan ere
|
hau
ikasi baitzuen inomineko ixtantean, eta zinemako ateraldiak ere egiten zituztela elgarrekin. Adios lisatze, kozina egite, buketa hedatze eta beste lan murriztu eta etorkin gabeko horiek, ez dira beretzat, Xantiana bezain gisako neska batek beste gero baten mentura behar zuela" aterako da segurki, badaki zer ari den".
|
2008
|
|
Beti Gazteko neskek urte pare bat daramazkite kategoria honetan, baina doneztebarrek lehen aldiz zelairatu dute nesken taldea. Eta beharbada horixe izan zen Mastegin nabarmendu zena, lesakarrek bi denboralditan gehiago ikasi dutela eta doneztebarrek, gaia izanik, oraindik kirol
|
honetan
ikasteko gauzak badituztela, Halere, gaia badutela eta ikasteko gogoa erakutsi zuten eta tarteka estuasunetan paratu zuten etxeko taldea.
|
|
Zorte ilunaz joak diren haur eta zaharragoeri etxe hortako erakaspenak sorrarazten baiteiete bizi argiago baten tirria. Herri
|
honetan
ikasten da bakoitxak bere biziaren irabazteko gaitasunera nola hel. Aurrekoa edo auzokoa zangopilatu gabe.
|
2009
|
|
Laguntasun ezak badakusk nora erakarri joan nire gorputz ahuldu hau; laster naiagok ni hilobian. Baina lezino
|
hau
ikasten badok ikasi, poz bat eroango joat neugaz. Agur, Felix.
|
|
Ete dago, ostera, mundu
|
honetan
ikasi ezin danik. Kaskarreko batzuk irakasle diranean, ez behintzat.
|
|
Urteurren berezi hau ospatzeko, Argia dantza taldea Axuri Beltza ikuskizuna prestatu du. Abenduak 4ean estreinatzen da, baino EITB Kulturak aste
|
honetan
ikasiko du zein momentu berezia izan zen hura euskal dantza tradizioanalrentzat.
|
|
Lehen hiruzpalau emanaldiak berak prestatu zituen.
|
Honekin
ikasi zuen nola filmatu eta nola egin montaiak. Gero denak bere gain.
|
|
Kapitulu
|
hau
ikasi eta gero, ikasleak ondo ulertu ditu honako kontzeptu hauek:
|
|
“Horrela, software hornitzaile bakarrarekiko mendekotasuna murrizten da, eta, jabetza programekin ez bezala, programa libreak baldintzarik gabe erabili, kopiatu, aztertu, aldatu eta banatu daitezke”, azaldu du. “Alde horretatik —gaineratu du—, software
|
honek
ikasteko, irakasteko, lehiatzeko eta hitz egiteko askatasuna ematen du. Datuak, informazioa eta ezagutzak partekatzeko gaitasuna funtsezko elementua da, aldi berean, bai gobernuen bai enpresen prozesuek eskatzen duten errentagarritasunerako, malgutasunerako eta gardentasunerako”.
|
|
Ikastea bertze helbururik ez dio paratzen bere buruari: «Profesional bat izaten saiatuko naiz, horrek erran nahi duen guziarekin: nire aldetik dudan guzia jarri, prestatu, zaindu eta taldeari ahalik eta gehiena eman. Lehendabiziko urte
|
honetan
ikasi nahi dut. Mundu berri bat da eta mila gauza daude ikasteko, gogo aunitzekin nago».
|
2010
|
|
Jatorrizko hizkuntza izanik, bere lurraldean bizirik irauteko aukerak auzitan dituen hizkuntza da gure euskara. nahiz eta errekonozimendu ofiziala eta babes politikoa ezagutzen duen —eaeko lurraldean— ez du ziurtaturik bere jarraipena; eskoletan hizkuntza
|
hau
ikasteko aukera ugariak eskaini dira azken urteetan, hala ere, gaur egun gazte diren guztiek ez dute bere egin hizkuntza hau. eguneroko gizarte bizitzan, euskarak, espainiako hizkuntza nazionalaren nagusitasuna du aurrez aurre, eta nazioarteko beste hizkuntza indartsuekin batera bizi beharra dauka teknologia berrien aro globalizatu berrian. errealitate honek zaildu egiten du bere biziraupena. eus... Jarrera hau, guztiok mantendu ezkero, izaera ezberdinak errespetatzen dira eta ez da inor ukatzen. hizkuntza ezberdinen elkarbizitzak, batzuei eta besteei konpromesu, ardura edo betebehar batzuek sortzen dizkigu. euskal hiztun batek ere badu konpromesua erdararekiko, konpromesu berdina eskatzen zaio erdal hiztun bati euskararekiko ere. nere eskubideak bestearentzat betebeharra sortzen du eta alderantziz. batak bestearen hizkuntza ezagutu beharra sortzen digu honek, kasu horretan lortuko baita, bakoitzak bere borondatez erabakitako izan nahia errespetatzea. elebitasunaren ordez, elebakartasunaren aukera egiten duena da bere hizkuntza berdina hitz egiten duten hiztunez osatutako barrutia edo ingurunea sortu edo mantendu nahi duena. baina gure helburua elebitasuna da, hemengo bi hizkuntza ezberdinak partekatu nahi ditugu, bi hizkuntzak gu guztion hizkuntza izatea nahi dugu. eta azkenik, gaur egungo gizarte modernoan bizi nahi dugu euskaraz; ez dugu nahi antzinatasunean edo bizimodu tradizionalean egin gure bizitza. gure hizkuntzak gaurko gizarte modernoan bizi nahi badu, beste hizkuntzekin batera egingo du, beraien artean integratuz. horretarako garrantzitsua ikusten dugu, gure hizkuntza, euskara, informazio eta komunikazioetarako teknologia berrien eremuan ere hedatzea. baita ere, gure herrian presentzia duten bi hizkuntzez gain nazioarteko beste hizkuntza bat edo beste ere, ezagutu beharra dugu. elebitasuna ez ezik, eleaniztasuna lortu nahi dugu beraz, munduko kultura ezberdinekiko elkarrizketa eta elkar ulermenean lagungarri izanez.
|
|
AEBtan jende askok, nire eleberria irakurri aurretik, ez zekien ezer Euskal Herriaz, ezta existitzen zenik ere. Niretzat oso gustagarria da jakitea, abentura istorio bat irakurri ondoren, munduko txokotxo
|
honi buruz
ikasteko modua izan dutela, eta interesatu zaiela. Irakurle baten mezua jaso dut zera esaten zidana:
|
|
Elikagaien Teknologiaren atal
|
honek
ikasten du nola hainbat eragiketaren eta prozesuren bidez elikagaiak (osagaiak) plater kozinatu bilakatzen diren, zein kontsumitzeko egokiak diren.
|
|
Motibatzeko jarduera eta jokoei esker, errazagoa eta entretenigarriagoa da irakasgai
|
hau
ikastea
|
|
Hau da, ordea, nire Eliza. Eliza
|
honetan
ikasi dut arnasa hartzen eta bizitzen. Eliza honetan ikasi dut ez dagoela mugarik barrukoen eta kanpokoen artean, eta denok bilatzaile, erromes, senide garela, eta denok Jainkoaren bihotzean bizi, harengan mugitzen eta existitzen garela.
|
|
Eliza honetan ikasi dut arnasa hartzen eta bizitzen. Eliza
|
honetan
ikasi dut ez dagoela mugarik barrukoen eta kanpokoen artean, eta denok bilatzaile, erromes, senide garela, eta denok Jainkoaren bihotzean bizi, harengan mugitzen eta existitzen garela. Eliza honetan, baita bestela pentsatzen dutenen artean ere, konta ezin ahala neba arreba ditut, bakoitza bere errore eta zauriekin, bakoitza bere ur garbizko iturriarekin bere hondo ilunean.
|
|
Euskaraz idatzita, nire irakurleekin harreman estuagoak izan nitzakeela uste nuen. Txikia da Euskal Herria eta zoritxarrez ez gara asko txikitatik hizkuntza
|
hau
ikasi dugunok. Beraz, sarritan, erraza zaigu geure artean hitz egitea edo ulertzea.
|
2011
|
|
Errege Dekretua (1299/ 2006 ED) kontsultatu dezakezu, www.insht.es webgunean. b) Zer gertatzen da langile batek lanaren ondorioz duen gaixotasun bat ez badago gaixotasun profesionalen taulan? 47 Bilatu prentsan langileek izandako kalteei buruzko albisteak. Zoritxarrez, egunero izaten dira halako berriak prentsa idatzian edo digitalean.48 Gai multzo
|
hau
ikastean jasotako albisteen erakusketa bat antolatu dezakezue, eta gelan jarri, adibidez, horma irudi batean.49 Horma irudi hori gai multzo hau ikasten aurrera egin ahala osatu daiteke, eta gaiari buruz sentsibilizatzen lagundu diezaguke.
|
|
Errege Dekretua (1299/ 2006 ED) kontsultatu dezakezu, www.insht.es webgunean. b) Zer gertatzen da langile batek lanaren ondorioz duen gaixotasun bat ez badago gaixotasun profesionalen taulan? 47 Bilatu prentsan langileek izandako kalteei buruzko albisteak. Zoritxarrez, egunero izaten dira halako berriak prentsa idatzian edo digitalean.48 Gai multzo hau ikastean jasotako albisteen erakusketa bat antolatu dezakezue, eta gelan jarri, adibidez, horma irudi batean.49 Horma irudi hori gai multzo
|
hau
ikasten aurrera egin ahala osatu daiteke, eta gaiari buruz sentsibilizatzen lagundu diezaguke.
|
|
Unitate honetan,
|
hau
ikasiko dugu: zer betekizun dituen erizaintzako laguntzaileak iraizkinen bilketan, nola prestatu behar den materiala eta zer teknika erabili behar den kasu bakoitzean.
|
|
Garbi dagoena da samiera ikasgai modura irakatsita bakarrik ez dagoela ikasleek hizkuntza
|
hau
ikastea lortzerik, nahiz eta hizkuntzekiko jarrera positiboak bultza litzakeen.
|
|
ikasleak oso ariketa praktikoa eskatzen duen beste irakasgai bat dira, nahiz eta hitzezko oroimenerako gaitasuna ere eskatzen duen. Irakasgai
|
hau
ikasteko laguntza handia ikus entzunezko materialak dira, ikasleari atzerriko hizkuntzarekin moldatzen laguntzen diotenak. Batzuetan, jatorrizko irakasle baten kanpoko laguntza eska daiteke, irakasgaiaren ahozko ikaskuntzan konfiantza eta trebetasuna emateko.
|
|
Eta ea
|
hau
ikasten duen jendeak edo ikasten dugun," ez inor hil". " Bizitzaren etsai denez, gorrotatzen dut herio".
|
|
Gaur egun, berriz, hil artekorainokoa da, edo hala behar luke. Etengabe eta erritmo gero eta biziagoan aldatzen den gizarte
|
honetan
ikasten ikastea, jakin mina zirikatzea edo aldaketetara moldatzea askoz inportanteagoak ditugu lau urte barru zaharkiturik geldituko diren edukiak buruz ikastea baino. Diskurtso ederra, ederregia soilik irakasleen bizkar gainean uzteko.
|
2012
|
|
Euskal Herritik Cambridgera, zergatik. EHU n tesia egin ondoren, Cambridgera joan nintzen master bat egiteko asmotan. Han Zientzia Politikotako karrera bi urtetan burutzeko aukera eskaini eta masterra beharrean
|
hau
ikastea erabaki nuen. Politika arloko masterrean baino ezagutza gehiago eskuratzeko aukera ona zela iruditu zitzaidan.Argi al zeneukan ikertzaile izan nahi zenuela?
|
|
«Ekain hasieran egon gara Al Fawwar kanpamentuan. Kirol
|
hau
ikas dezaten, bi eguneko ikastaroa eman diegu bertako haurrei, eta, ondotik, lehiaketa antolatu dugu», erran du Jean Michel Idiart-ek, Frontball Developpement elkarteko kideak. Pilotariak arduratu ziren frontball ikastaroa emateaz 60 haur palestinarri.
|
|
AZKEN KASUA 4 Gutun komertzial bat idaztea?? Idatz ezazu gutun komertzial bat, honako datu hauek baliatuz eta unitate didaktiko
|
honetan
ikasi dituzun diseinuari, egiturari, edukiari eta idazketari buruzko arauak betez: SAk HORNIDURAK ETA MUNTAIAK SAri idatzi dio Gasteizen dituen bi hoteletako eguzki oihalak aldatzeko aurrekontua eskatzeko.
|
|
Talde bakoitzak ezaugarri desberdinak dituen zentroa edo erakundea hautatu behar du bisita egiteko (ludoteka, abegi zentroa, egoitza, ospitaleko ikasgela, baserri eskola, etab.). Elkarrizketa eta bisita adostu dituzue zentroarekin. Komeni da elkarrizketa aldez aurretik planifikatzea; liburu
|
honetan
ikasi dituzuen zenbait baliabide (gidoia, txostena, etab.) erabil ditzakezue, ahalik eta informazio kopuru handiena lortzeko. Beharrezko informazioa hiru bloketan banatu liteke:
|
2013
|
|
Joan ginen entzutera eta Pellok esan zidan," Zu hernaniarra zara ezta? Zer ari zera hemen denbora galtzen?"
|
Hau
ikasten ari naiz... " Etorri Argiara eta hitz egingo dugu".
|
|
JULIAN. Baina ea
|
honekin
ikasten duzun beti ezin dela sudur puntan jartzen zaizuna egin.
|
|
Ez da batere erraza guztia uztartzea. Beti izan naiz nahiko pertsona kaotikoa, baina bizitzako une
|
honetan
ikasi dut garrantzitsua dela agenda egunero irakurtzea eta betetzea. Gauzak horrela eramanda iristen gara gauza guztietara.
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
Erabil itzazu unitate
|
honetan
ikasi dituzun erremintak eta teknikak.
|
|
5 Unitate
|
honetan
ikasitako mekanizazio tekniketan erakutsitakoari jarraituz, ebaki ezazu 45º ko ingletean kanaletaren muturrak, irudikoa bezalako marko bat egiteko.
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
|
Hau
ikasiko dugu:
|
|
– Berrikusi unitate
|
honetan
ikasitako tipologia guztiak.
|
|
Interesgarria da ezagutzea nolako turismo egitura zuen Espainiak duela urte batzuk. Espainiako turismobooma gertatu zenean?, ordutik honako aldaketa handia oso handia baita; lehen, eguzki hondartzetan zegoen oinarrituta Espainiako eskaintza, baina orientazio hori aldatu egin behar izan da sektorean hautemandako joeren ondorioz, turistak gero eta adituagoak eta exijentzia maila handiagokoak direlako, eta abar. Liburuko 1 unitatea amaitzeko, proposatzen dizugu film hori ikustea eta unitate
|
honetan
ikasitako guztia aplikatzen saiatzea. Ezagutzen duzu turismoarekin lotutako beste filmen bat?
|
|
Horietako asko behin eta berriro agertzen dira, hainbat terminotan. Betiere, erroen esangura ezagutzea erabilgarria da anatomian erabiliko duzun termino oso baten irudia osatzeko eta ulertzeko, eta obra honen helburua bide horretan laguntzea da hain zuzen, hau da, anatomia arloko oinarrizko erro eta termino nagusien esangura ahalik eta ulerterrazen aurkeztea, berariazko hiztegi berezi
|
hau
ikastea eta menperatzea ere ahalik eta atseginen izan dakizun.
|
|
OSAGAI
|
HONETAN
IKASI AL DUT
|
|
OSAGAI
|
HONETAN
IKASI AL DUT
|
|
OSAGAI
|
HONETAN
IKASI AL DUT
|
|
OSAGAI
|
HONETAN
IKASI AL DUT
|
|
OSAGAI
|
HONETAN
IKASI AL DUT ZEIN JARDUERATAN ARITU NAIZ HORI IKASTEN?
|
|
OSAGAI
|
HONETAN
IKASI AL DUT
|
|
OSAGAI
|
HONETAN
IKASI AL DUT ZER JARDUERATAN ARITU
|
|
Honako diagrama
|
honek
ikasitakoak kokatzen eta erlazionatzen lagunduko dizu.
|
|
OSAGAI
|
HONETAN
IKASI AL DUT ZER JARDUERATAN ARITU NAIZ HORI IKASTEN?
|
|
Baina hemen bukatzen ote da Zaharrak berri unitatea? Egon lasai, unitate
|
honetan
ikasitakoek arrastoa utziko dute eta. Zalantzarik gabe, hemen ikasi duzuena beste egoera batzuetan baliatu duzue.
|
|
Osagai
|
honetan
ikasitakoa bilduz, honako laburpen hau idatzi du Alexek.
|
|
OSAGAI
|
HONETAN
IKASI AL DUT
|
|
Unitatearen hasieran aurkeztu zitzaizuen zereginari erantzuna emateko, urrats bat emana duzu dagoeneko. Aurrera jarraitu baino lehen, atal
|
honetan
ikasitakoaz hausnarketa egitea komeni zaizu.
|
|
1 Laburbil ezazu lau esalditan atal
|
honetan
ikasitakoa, honako kontzeptu hauek oinarri hartuta. Saia zaitez hitz guztiak behin behintzat erabiltzen.
|
|
Unitatearen hasieran aurkeztu zitzaizuen zereginari erantzuna emateko, dagoeneko urrats bat emana duzu. Aurrera jarraitu baino lehen, atal
|
honetan
ikasitakoaz hausnarketa egitea komeni zaizu.
|
|
1 Unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, urrats handia egina duzu jada. Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal
|
honetan
ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako osa ezazu taula:
|
|
UNITATEAREN ATAL
|
HONETAN
IKASI DUT ZEIN JARDUERATAN ARITU NAIZ
|
|
1 Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal
|
honetan
ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako osa ezazu taula:
|
|
UNITATEAREN ATAL
|
HONETAN
IKASI DUT
|
|
Baina, kontrakoa ere egin daiteke, hau da, biztanleriaren eta laginaren elementu kopurua jakinda, laginaren tamaina ehunekotan zein den kalkulatu. Hori da, hain zuzen ere, jarduera
|
honetan
ikasiko duzuna.
|
|
UNITATEAREN ATAL
|
HONETAN
IKASI DUT
|
|
Hau da, datuak egoki egituratu behar dira. Hori da, hain zuzen ere, unitatearen atal
|
honetan
ikasiko duzuna.
|
|
UNITATEAREN ATAL
|
HONETAN
IKASI DUT
|
|
UNITATEAREN ATAL
|
HONETAN
IKASI DUT
|
|
1 Unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuta, urrats handi bat egina duzu jada. Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal
|
honetan
ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu taula.
|
|
UNITATEAREN ATAL
|
HONETAN
IKASI DUT ZEIN JARDUERATAN ARITU
|
|
1 Unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, urrats handi bat egina duzu jada. Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal
|
honetan
ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu taula:
|
|
UNITATEAREN ATAL
|
HONETAN
IKASI DUT
|
|
UNITATE
|
HONETAN
IKASI DUT
|
|
UNITATE
|
HONETAN
IKASI DUT ZEIN JARDUERATAN ARITU NAIZ HORI IKASTEN?
|
|
1 Informazioa eskuratzeari amaiera eman diozu, eta, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, dagoeneko urrats handia egina duzu unitatean lortu nahi zenuena lortzen. Aurrera jarraitu baino lehen, ordea, komeni zaizu atal
|
honetan
ikasitakoaz hausnartzea.
|
|
UNITATE
|
HONETAN
IKASI DUT ZEIN JARDUERATAN ARITU
|
|
UNITATE
|
HONETAN
IKASI DUT
|
|
UNITATE
|
HONETAN
IKASI DUT
|
|
UNITATE
|
HONETAN
IKASI DUT
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal
|
honetan
ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun.
|