Emaitzak: 9
2013 | ||
Atal | honetan honakoak aztertu eta alderatuko ditugu: bi legeek eskatzen dituzten baldintzak kooperatibak sortzeko, batetik, eta bestetik, baita alderatuko ditugu, gainerako baldintza edo eskakizunak ere. | |
Goian aipatutako helburuak lortzeko, Koldo Mitxelenaren liburu eta zinema kritiketatik ateratako adibideez baliatuko gara, eta artikulu | honetan honako ibilbidea egingo dugu: | |
Artikulu | honek honako egitura hau du: abiapuntu bezala, hezkuntza erakundeen produkzioaren ezaugarriak aztertu ditugu (2 atala). | |
2015 | ||
Ikerketa lan | hau honako ikerketa galdera hauen inguruan egituratu da: | |
2016 | ||
Klase honen barruan berebiziko garrantzia du ebolaz gehien arduratzen gaituena haren zabalkundea edo guregana heltzeko posibilitatea izateak, eta ez Afrikan dauden hildakoek. Halere, zenbait pertsonak oraindik izurrite hau zientzia fikziozko filma balitz bezala ikusten dute, klase | honetako honako adibide hauek erakusten duten bezala: | |
2017 | ||
Laburpenean aurreratu den bezala, RFID etiketak norbanakoen informazio pertsonala eskuratzeko erabili izan diren kasu batzuk dokumentatu dira dagoeneko. Ikerketa | honetan honako hiru kasu hauek dira aztergai: | |
2022 | ||
Emaitzek islatzen dute irakasle gehiagok babesten dutela hizkuntzen irakaskuntza tradizionala, hots, eskola eta ikasgai ezberdin eta bereizietan hizkuntzak irakastea, curriculum hizkuntzak integraturik eta tartekaturik eskola eta ikasgai berean irakastea baino gehiago. Hori dela-eta, ikerketa | honek honako aldarria egin nahi du: irakasleak printzipio eta teknika eleaniztunetan hezi beharra dago. | |
euskaraz adberbiotzat hartuak izan diren hitzen portaera deskribatzea, haien kanpoko itxuraren arabera sailkatzea eta mota bakoitzak ekar ditzakeen arazo teorikoak nabarmentzea. Horretarako lan | honetan honako bidea egingo dut: lehenik eta behin, beste gramatika tradizio batzuetan (§2.1) zein euskarazko gramatika lanetan (§2.2) adberbioak deskribatzeko eman diren azalpenak eta analisiak berrikusiko ditut. | |
2023 | ||
Zehatzagoak izateko, COVID musika jardueran, musika jarduerari lotutako diru sarreretan, etorkizuneko espektatibetan zein bizitza gogobetetzearen mailan izan duen eragina da aztergai. Helburu hori lortzeko, lan | hau honako atal hauetan egituratzen da. Lehen atalean, sorkuntzari lotutako lanen ezaugarri orokorrak aztertzen dira, baita COVID horietan izan duen eragina ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
hau honako | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hau honako adibide | 1 (0,01) |
hau honako aldarri | 1 (0,01) |
hau honako atal | 1 (0,01) |
hau honako aztertu | 1 (0,01) |
hau honako bide | 1 (0,01) |
hau honako egitura | 1 (0,01) |
hau honako hiru | 1 (0,01) |
hau honako ibilbide | 1 (0,01) |
hau honako ikerketa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |