Emaitzak: 10
2001 | ||
Bi doktorego tesi horien izenburuek dioten bezala, batak euskararen ikaskuntza eta ezagutza eta besteak euskararen erabilera direlako gaiak aztertzen dituzte, bai prozesu eta baita portaera modura ere kontsideratuz; gaiak beren arteaninterdependenteak direlako, batez ere ukipen egoeran dauden hizkuntzekiko, etahorien artean menpeko hizkuntzekiko gehienbat, euskararekin gertatzen denbezala?, biak lotzea komeni da, euskararen normalizazioan eraginez, euskararennormalkuntza lortzeko. Hori da lan | honen helburu orokorra. | |
2002 | ||
Hitzaldi | honen helburu orokorrak bi dira: | |
2004 | ||
Hori horrela izanda, sarrcra | honen helburu orokorra ZTGk dakarrcn zientziaren etateknologiaren irudiaren berri cmatea izango da, orain arte aintzat hartu ez diren eta jadaaipatu ditugun arazocn multzo bcrriarcn zilegitasuna aldarrikatzcarckin batera, Laneanzehar, zientzia eta tcknologia soziaiki eratutako crrealitateak direla crakutsi oslcan, zuzenzuz.encan zienlzia teknologiaren erregulazioaren (kontrol publikoaren) arazoari held... Hala cta guztiz. crc, lchenik eta behin, ZTGikasketen aitzindarien berri emanez ekingo diogu lanari (2 atala). | |
2010 | ||
SCOT | honen helburu orokorrak dira: | |
2015 | ||
Lan | honen helburu orokorra izan da EAEko zeliakoen elikadura azturak aztertzea, glutenikgabeko dieta jarraitzen zuten zeliako helduen elikadura eredua ebaluatzea hain zuzen ere. Aldebatetik, makronutriente eta mikronutrienteen ingestioari erreparatuz dieta orekatua etaosasuntsua lortzen ote duten zehaztu nahi izan da. | |
2019 | ||
Aukerak behin aztertuta, lan | honen helburu orokorra, txiolari gazte eta heldu euskaldunen harremanak nolaematen diren konparatu eta aztertzea izango da. Era honetan, gazteen errealitate ezezagunera hurbilpen bat lortzeazgain, XXI. mendeko erronketara euskara nola egokitzen ari den ezagutu da. | |
Honen ondorioz lanbide gehienekgenero tipifikazioa daukate. Ingeniaritzari dagokionez, lanbidearen eraikuntza maskulinoa hainbatbalore, praktika eta normen inguruan eratu da, logika propio bati erantzunaz (Berner, 2002). Segregazioaren ulermenean sakontzeko, ingeniaritza lanbidearen irudikapen sozio profesionala generoikuspegitik ezagutzea izan da ikerketa | honen helburu orokorra. Honen bidez, ingeniaritzari atxikitzenzaizkion esanahiak, baloreak eta praktikak ezagutzea bilatu da, eta hauek dauzkaten generoinplikazioetan arakatzea. | |
Beraz, lan | honen helburu orokorra hurrengoa izango da: Western Blot eta FISH (in situegindako hibridazio fluoreszentea) tekniken bitartez hevin proteinaren adierazpenakarakterizatzea postmortem giza garunean, subjektu kontrolak (patologiarik gabekoak) erabiliz.Oinarrizko karakterizazio hau behar beharrezkoa da ondoren hevin proteinaren adierazpenaneurtu ahal izateko gaixotasun neuropsikiatriko ezberdinak pairatu dituzten gizakien garunetan, eta horrela, gaixotasun hauen fisiopatologian izan dezakeen funtzioa ulertzeko. | |
Ikerketa | honen helburu orokorra kudeaketa plan eraginkor bat martxan jarri ahal izateko ursatorraren beharrizan ekologikoak aztertzea da. Horretarako, lehen helburua espezie honen dieta31 | |
Ikerketa | honen helburu orokorra Euskal Herrian ditugun ferra saguzarren ekologia trofikoan sakontzea da, bihelburu espezifikotan banatuta: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 10 (0,07) |
Lehen forma
honen | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
hau helburu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hau helburu orokor | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |