Emaitzak: 5
2010 | ||
Hainbat adituk ez dakite Aniztasun Biologikoaren Nazioarteko Urte | honen helburuak lortuko direnik | |
2016 | ||
Bigarren zatian, musikariak jotzeari utzi eta agertokitik ateratzen hasten dira, biolin jotzaile bat eta zuzendaria bakarrik gelditzen diren arte. Badirudi protesta modu berritzaile | honek helburua lortu zuela: Miklósek ez zuen orkestra desegin. | |
2017 | ||
4 MARKO TEORIKOA euskararen erabilerari buruzko neurketa nagusien ezaugarriak aztertu eta ikerlan honen helburuak definitu ondoren, ordua da, ikerketa horietatik jasotako informazio eta irakaspenak kontuan hartuta, ikerlan | honen helburuak lortzeko baliagarri izango den marko teorikoa definitzeko. horretarako, ezer baino lehen, helburu nagusia ekarriko dut gogora: " hondarribiko 16 urtetik gorako euskaldunen hizkuntza erabilera osoa, hau da, ahozkoa zein idatzizkoa, ekoizlea zein hartzailea, zenbatekoa den neurtzea". bertan, batetik, ikerketa objektua zehazten da," hondarribiko 16 urte edo gehiagoko euskaldunak"; eta, bestetik, aztergaiari buruzko bi hitz gako daude, ikerketaren ardatz direnak: | |
"... aztergai duguna, era batera edo bestera, zenbatekotasuna bada metodo kuantitatiboaren bidetik ikertu genezake, aztertutako zenbatekotasunaren gaineko azalpenak kuantitatiboak izan beharrik ez badaukate ere." (Martinez, 2016 45 or.) hortaz, metodologia kuantitatiboa edo distributiboa deitutakoa erabili da ikerlan | honen helburuak lortzeko. horrela, ikerlana era sistematikoan burutzeko fase ezberdinak, kronologikoki bata bestearen atzetik doazenak, aurreikusten ditu metodologia horrek: lehenik, aztergaiaren formulazioa, honen inguruko bibliografiaren azterketa eta helburuen zehaztapena (ikerketaren diseinua); ondoren, lagina diseinatu eta inkesta mota zehaztu, baliabideak eta denbora kontuan izanda, eta hortik galde sorta diseinatu (inkestaren diseinu teknikoa); eta, azkenik, datu bilketa egin, berauek kodifikatu, aztertu eta txostena idatzi. hona era eskematikoan adierazita: | |
2023 | ||
Metodologia kualitatiboan kokatzen den ikerketa | honetako helburuak lortzeko kasu azterketa erabili da. Literaturak dioenez, ikuspegi kualitatiboko estrategiarik bereizgarrienetako bat da kasu azterketa (Angulo eta Vazquez, 2003), bereziki egokitzat hartzen da egoera intentsitatez aztertzeko (Stake, 1998), eta osotasuna kontuan hartuz sakonki ezagutzeko (Bujan, 2001). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau helburu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau helburu lortu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |