Emaitzak: 9
2007 | ||
Kapitulu | honen helburua hauxe da: gizarte ezagutzaren garapena delako ikerketaeremuaren historiaren kontakizun laburra egitea. | |
2008 | ||
Lan | honen helburua hauxe da: horretariko hiztegia gauzatu ahal izateko egin beharreko urratsak jakinaraztea. | |
2009 | ||
Proiektu | honen helburua hauxe da: ikasleei, irakasleei eta interesa duen orori informazio eta heziketa baliabideak eskaintzea heziketa fisikoaren eta elikaduraren esparruan baliatzeko. | |
2010 | ||
Irizpideak, prozedurak eta tresnak izeneko jardunaldia egiten ari da Euskaltzaindia, Bilboko egoitzan. Jardunaldi | honen helburua hauxe da: Hiztegi Batuko erabakiak hartzeko, Euskaltzaindiak erabiltzen dituen irizpideak, laneko prozedurak eta tresnak erakustea. | |
Irizpideak, prozedurak eta tresnak izeneko jardunaldia egiten ari da Euskaltzaindia, Bilboko egoitzan. Jardunaldi | honen helburua hauxe da: Hiztegi Batuko erabakiak hartzeko, Euskaltzaindiak erabiltzen dituen irizpideak, laneko prozedurak eta tresnak erakustea, Andres Urrutia euskaltzainburuak adierazi duen bezala. | |
2017 | ||
Bestalde, argi dago sukaldaritza ikasketetan arlo praktikoa lehenetsi behar dela, baina, esan bezala, oinarri teorikoa ahaztu barik. Horregatik, lan | honen helburua hauxe da: ikasleek arlo praktikoan lortzen dituzten gaitasunak arlo teorikoarekin aberastea eta zabaltzea, izan ere, praktika teoriarekin uztartuta, ikasleek garatzen ari diren gaitasunetan sakontzeko aukera handiagoa dute eta hainbat zalantza argitu ditzakete. | |
2019 | ||
Bularreko minbizia gainditu duten emakumeen osasun egoeraren inguruko ikerketak egin badira ere, lan gutxik aztertu dituzte aldagai fisiologikoak eta psikologikoak batera, eta are gutxiago haien arteko lotura. Hori dela-eta, ikerketa | honen helburua hauxe da: bularreko minbizia gainditutako emakumeen depresio eta antsietate mailak aztertzea, eta horiek hantura zitokina periferikoekin eta kortisol mailarekin duten erlazioa ikertzea. | |
osteguneko jardunaldiaBiharko (uztailak 4) jardunaldi berezia antolatu du Euskaltzaindiak. Mintegi interesgarri | honen helburua hauxe da: EHHE egitasmoaren eta, bereziki, EHHE argitaratu berriaren hots, honen izaera, helburu, metodo eta lorpen garrantzitsuenen gehi ondoko urteotarako asmoen aurkezpen orokor bat egitea. | |
2022 | ||
Hortaz, lan | honen helburua hauxe izango da: euskaraz adberbiotzat hartuak izan diren hitzen portaera deskribatzea, haien kanpoko itxuraren arabera sailkatzea eta mota bakoitzak ekar ditzakeen arazo teorikoak nabarmentzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 9 (0,06) |
Lehen forma
honen | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Sarea | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau helburu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hau helburu hauxe | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |