Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2006
‎–Geldi zaitezeta pentsa ezazu? izeneko programak (Kendall, Padawer eta Zupan, 1980). Programa honen helburua haurraren kontzentrazioa eta erreflexibitatea gehitzea da, abilezia horiek autokontrolean, harreman sozialetan eta errendimendu akademikoan eragiten baitute.
2009
‎Isabel Montana Minbiziaren Aurkako Nazioarteko Batasuneko zuzendari exekutiboak esan duenez, urtean 3 milioi minbizi kasu saihestuko lirateke gehiegizko pisua eta gizentasuna ekidingo balira. Ekimen honen helburua haurren artean jateko ohitura osasuntsuak bultzatzea eta gizartean minbiziaren inguruko jarrerak eta sinesmenak aldatzea da.Aipatu erakundeak egindako ikerketa baten arabera, 5 urte baino gutxiago duten 22 milioi haurrek gehiegizko pisua daukate munduan. Inkesta hori minbiziaren inguruko jarrera eta sinesmenei buruzko nazioarteko datuak lortu dituen lehenengoa da.
2012
‎Hezteko, sortzen diren egoeren araberako eginkizunak bete behar dira. Hasierako etapa honetako helburua haurrari laguntzea izan arren, hezitzailea ez da bitartekari hutsa, eginkizunik garrantzitsuena horixe bada ere. Hezitzailea ikuskaria ere bada, zeren, askotan, haurren jokabideen arabera jardun behar baitu.
2014
‎Ekimen honen helburua haurrek euskarazko zinemaz euro baten truke gozatzea da. Proiektu honen antolatzaileak Euskadiko Filmategia eta Zineuskadi dira.
2019
‎Ikerketa honen helburua haurren ergatiboaren jabekuntza eta ergatiboak feedback negatiboarekikoduen sentikortasuna aztertzea da. Hori egiteko ikerketa pilotu bat diseinatu da, datu sasi espontaneoenbilketa bat eta bertatik ateratzen diren emaitzekin eta ondorioekin etorkizuneko ikerketa batbideratzeko asmoarekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia