Emaitzak: 8
2005 | ||
Gaiarekin interesa duten guztiek erraz ulertzeko modukoa. Hain zuzen ere, lan | honen helburu garrantzitsuena irakurleen artean kontsumitzaileen eskubideei buruzko gogoeta hedatzea delako, baita gizartean gai hauei buruzko eztabaida piztea ere. Horrela, bada, legeen aipamenak eta, oro har, egiten ditudan azterketak modu didaktikoenean aurkezten ditut, baita datu, adibide eta estatistikak ere. | |
2009 | ||
Aita Santuak Palestinarren sufrimenduari buruz hitz egitea, eta gatazka honen irtenbide baketsuaren alde agertzea espero da. Baina, ezustekorik ez bada, ez da espero oso urrutira joatea, izan ere bidaia | honen helburu garrantzitsuena Vatikanoaren eta Israelen arteko harremanak hobetzea da. | |
2010 | ||
Lekukoen oroimenaren inguruan ezinbestekoa da adinarekin narriadurarik gertatzen den ala ez aztertzea eta, hala bada, zein edukirekin gertatzen den jakitea. Ikerlan | honen helbururik garrantzitsuena pertsona gazteen eta zaharren artean gertakizun bat gogoratzeko orduan ezberdintasunik dagoen ala ez aztertzea izan da. Horretarako, oroimen libreko proba batean informazio osoa eta zehatza gogoratzen duten aztertu da. | |
UNESCOk hala izendatuta, 1995az geroztik apirilaren 23a Liburuaren Nazioarteko Eguna da eta irakurzaletasuna sustatzea da egun | honen helburu garrantzitsuenetakoa. Baina gaur egun, irakurtzen al dugu? | |
2011 | ||
Disney Channel en agertzen den emakumearen erakargarritasunaren eredua aztertzea da lan | honen helburu garrantzitsuenetakoa. Horretarako, kapituluetako sekuentzia guztiak berrikusi dira eta bertan agertzen diren emakumeen datu zehatzak bildu dira. | |
2012 | ||
Hipotesi zehatz horren egiazkotasuna frogatzea da ikerketa | honen helburu garrantzitsuena. Hipotesi nagusi horren inguruko ikerketa da gurea, baina harekin lotuta, haren azalpena bilatzeko asmoz, beharrezkotzat jo dugu honako beste hiru hipotesi zehatz hauek ere aztertzea: | |
2014 | ||
Esaterako, Etxepareko arduradunek diotenez, Euskara Munduan programarekin elkarlanean aritzen dira irakurleak. Programa | honen helburu garrantzitsuena da Euskal Etxeak hornitzea euskarazko eskolak emateko behar dituzten irakasleez?. Aurreko guztia gauzatzeko, institutuak hainbat baliabide prestatu ohi ditu irakurleentzat, adibidez, Euskal Sortzaileak Sarean. | |
2015 | ||
Lan | honetako helburu garrantzitsuena da DCMIX proiektuaren nahasketaren garraiopropietateak aztertzea. Benchmark nahasketaz aparte beste lau kontzentrazio neurtu dira.Horretarako, teknika termograbitazionala eta Tutu Simetriko Irristagarriko (TSI) teknika erabilidira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
HABE | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau helburu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau helburu garrantzitsu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |