2000
|
|
Garapen Eskeman biltzen da herri
|
honetako
gizon emakumeek behar duten lurralde honen garapenerako benetako proiektua, Parisen, Bordelen eta Bruselan entzuna den formula modernoa
|
2001
|
|
Baina ez betiko gizaki abstraktu eta aidezko hura, erabat gorrotagarria (agian mesprezagarria esan nuke hobeto). Liburu honetan ez dago Gizakirik, liburu
|
honetan
gizon emakumeak daude, adin guztietakoak, jatorri guztietakoak, leku zehatzetan bizi eta hiltzen direnak, gorputza dutenak. Auskalo arima (beste iruzur bat, baina hainbeste dira) duten, gogoa bai, zalantzarik gabe.
|
2009
|
|
gurekin harremanetan sar baitaitezke. Hemengo alde
|
honetan
gizon emakume oro bere dobleak, espektroak, jeinuak, itzalak lagun egina bizi da, doble edo itzal horrek laguntzen baitio edo mehatxatzen, edo zigortzen, bizialdiko hainbat gorabeheratan. Gorpua bai, desegiten da, eta desegintza horrek sortzen duen ikara eta izua, eta kutsapenaren beldurra, nolabait konjuriatzeko, hainbat modutako hileta errituak topatzen dira herri guztietan.
|
|
D3M plataformaren bokazioa zein den ere azaldu dute Lasherasek eta Lopategik. Demokrazia nahi dugu, herri
|
honetako
gizon emakumeen borondatea oinarri izango duena, Euskal Herriko hiru milioi biztanleren eskubide demokratikoetan oinarrituko dena.
|
2010
|
|
Emaitza alderantzizkoa izan zen hala ere: gizarte
|
honetako
gizon emakumeen botoek erabaki zuten EAJ PNV zela herri honetako lehen indarra, 30 aulkirekin. PSOEri baino 80.000 boto gehiago eman zizkiguten guri.
|
|
Esan nahi dizuet beste etapa berri bat irekiko dudala nire bizitzan. Ez da zaila izango, ez baitzait inoiz ahaztu herri
|
honetako
gizon emakumeak berotzen eta bustitzen dituzten eguzki eta euri berberak berotzen eta bustitzen gaituztela Lehendakariok. Baina, edozein kasutan, jakin behar duzue hemen, etxe honetan, Legebiltzar honetan, hasi nintzen politika egiten, eta hemen bukatzen dut politika egiten.
|
2011
|
|
Feministen iritziz" indarkeria matxista, arazo sozial, politiko eta kulturala da, botere eta zapalduaren harremanetan oinarritzen dena. Kasu
|
honetan
gizonak emakumeengan sortzen duten zapalkuntzaz ari gara". Bi talde feministek nabarmendu nahi izan dute indarkeria sexista ez dela" kasu isolatuetara mugatzen, bakar batzuei gertatzen zaiena, edo atzerritarrei, edota bikotean arazoak dituztenei, eta ez dira norberaren sufrikarioak".
|
2018
|
|
Duintasuna ez da jaunek bakarrik daukaten zerbait. Duintasuna herrialde
|
honetako
gizon emakume guztiek bilatu eta aurkitu dezaketen zerbait da. Barkatuko didazu, jauna, baina, lehen ere esan dudanez, zeremonia gutxi hemen nork bere iritzia agertzeko orduan.
|
2019
|
|
Burdin Arokoenak, Neolitikoenak?... Ez dugu inoiz jakinen; baina, lurralde
|
honetan
gizon emakumeen arrastoak aspaldikoak direla behin eta berriz baieztatzen ari da.
|
|
Kasu honetan, gure Aroa erreferentziatzat harturik, 0a eskuin aldera eraman dugu. Lurralde
|
honetan
gizon emakumeen presentzia kontuan hartuz, gure eskeman 0tik ezker aldeara joanik, hamarna mileniotan zatitu dugu.
|
2020
|
|
misio
|
honetako
gizon emakumeen
|
2022
|
|
Deserrotutzat jotzen ditugu bere herritik urrun, inguru sozial eta afektibo egonkor bat lortu ezin eta noraezean dabiltzan pertsonak. Liburu
|
honetako
gizon emakumeek, aldiz, beste deserrotze mota bat bizi dute: badute familia bat, harreman sare bat, horrek ez dakarkie bakerik ordea; galduta sentitzen dira, desoreka bat izan dezakete edo adikzioren bat akaso... azken finean, desegokiak dira gizartearen begietan.
|
|
Dogma hau ez da hain absolutua (berez, proposizio zientifiko bat izan nahi du). Hala bada, dogma
|
hau
gizon emakumeen hasierari baino ez legokioke.
|