Emaitzak: 6
2019 | ||
Honela, gure emaitzen arabera, egunean bi ordu baino gehiago multimediagailuetan pasatzen zuten haurrek gazteek baino Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura txarragoa zuten; eta era berean, egunean bideo-jokoetan bi ordu baino gehiago jolasten zutenek ere Kidmed Indizeokerragoa zuten. Hortaz, multimedia ohitura sedentarioak eta dieta ez osasuntsuak eskutik zihoazelaematen zuen, beste autore batzuek lehenago ere baieztatu zuten bezala (Hobbs et al., 2015 Autoreenesanetan, erlazio honetako zioak ez zeuden oso argi eta | honen inguruan gehiago ikertzeko beharrazegoela azpimarratu zuten..., baina fruitua eta barazkiak gutxiago jaten zuten ikasleek, eta Kilokaloriaaltuko edo nutrienterik gabeko elikagaiak eta edariak hartzen zituztenak, sedentarioagoak zirelaematen zen. | |
2021 | ||
Gai | honi buruz gehiago ikertu behar da, eta ebidentzia gehiago eraiki inplementazio fase hipotetiko bat helburu bada. Baina berriro ere, azterketa honek argi erakusten du egungo paradigma eta" goldstandard" ak oso urruti daudela ingurune elebidun batean itzultzaile automatiko bat ezartzetik. | |
2022 | ||
Bestela ere hedatzeko arazo franko ditu hitanoak, eta komunitate txiki batera zedarrituz gero, aurrera egiteko nahiko lan izango du. Beharrezkoa iruditzen zaigu afera | honen gainean gehiago ikertzea; esaterako, hitano hiztun berrien motibazioak, ibilbideak eta sentipenak sakon ezagutzea. | |
Beharrezkoa iruditzen zaigu afera | honen gainean gehiago ikertzea; esaterako, hitanohiztun berrien motibazioak, ibilbideak eta sentipenak sakon ezagutzea. | |
Orokorrean, haurrek elikadura osasuntsua eramatearen garrantzia ikusi da, eguneroko produktu orekatu baten kontsumoak, etorkizunera begira, hezur masaren dentsitatean eragiten baitu. Era berean, erizainaren rola etorkizuneko gaixotasunak prebenitzeko pilare nagusia izanik, arlo | hau gehiago ikertzeko, ikerketairizpideen estandarizazioa garrantzitsua dela ikusi da. | |
Orokorrean, haurrek elikadura osasuntsua eramatearen garrantzia ikusi da, eguneroko produktu orekatu baten kontsumoak, etorkizunera begira, hezur masaren dentsitatean eragiten baitu. Era berean, erizainaren rola etorkizuneko gaixotasunak prebenitzeko pilare nagusia izanik, arlo | hau gehiago ikertzeko, ikerketairizpideen estandarizazioa garrantzitsua dela ikusi da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 6 (0,04) |
Lehen forma
hau | 2 (0,01) |
honen gainean | 2 (0,01) |
honen inguruan | 1 (0,01) |
honi buruz | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Osagaiz | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau gehiago | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hau gehiago ikertu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |