Emaitzak: 4
2001 | ||
Gorago esan den bezala, hizkuntz erabilera ikertzen duten bi eremu teorikodaude, lehenengoa aurreko azpiatalean azaldu dena (komunikazio eremu teorikoa), eta bigarrena, hizkuntzen jabekuntza eremu teorikoarena, ondoan aztertuko dena.Eremu teoriko | honen gaur egungo egoera azaltzeko lan ezberdinak erabil daitezke, eta horien artean aipagarrienak ondorengoak dira: 1) Gardner eta Clement ek (1990) egindako. Social Psychological Perspectives on Second Language Acquisition, izeneko lana, Handbook argitalpenenean jasotzen dena, eta gerorago Valencia (1992) ikerlariak psikologia sozialari buruz euskaraz argitaratu zuen eskuliburuanerabiliko duena; 2) Clement eta Noels ek (1996) eginikoa. Corolarios y Consecuencias de la Comunicacion Intergrupal? | |
2010 | ||
Ingurumen arazo larrien ondorioz, batez ere, klimaaldaketa eta baliabide naturalak agortzea?, premiazkoa da garraioaren iraunkortasuneranzko urratsak egiteko bitartekoak eta helburuak ezartzea. Mugikortasuniraunkorrak garraio sisteman iraunkortasun kontzeptua aplikatzea esan nahi du.Kontzeptu berri | hau gaur egungo mugikortasun ereduaren alternatiba da, gauregungoan, garraio politika jotzen da mugikortasunak sortzen dituen arazo ugariakkonpontzeko modu bakartzat, eta ingurune fisikoaren zein gizakien gaineanahalik eta ondorio gutxien izango duen eredu bat eraikitzeko oinarriak dauzka. | |
2017 | ||
Azken emaitza hauek neurriekin konparatu dirametodoaren baliotasuna bermatzeko. Metodo | honek gaur egungo eta etorkizuneko haririk gabekokomunikazio sareen (WSN, IoT, 5G) hedatze plangintza egokia baliatuko dute gailu elektrikoeksortutako interferentziak ekiditeko balio dezakelako. | |
2019 | ||
gehienentzat, bizi kalitatea okertzen da gaixotasuna eta honen kontrako terapien albo ondorioak direlaeta (O' Connell et al., 2017). Arlo | honetako gaur egungo ikerketa asko, ordezko bide terapeutikoengarapenean bideratu dira, estatus epileptikoaren (EE) ostean epileptogenesia eta bere ondoriokaltegarriak, hala nola, oxidazio estresa, kalte neuronalak, eta hauen ondoriozko funtzio kognitiboenokerragotzea ekiditeko (Tchekalarova et al., 2018). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hau gaur | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau gaur egungo | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |