Emaitzak: 12
2002 | ||
Prospektuak nire gaixotasunaren izaera edo larritasuna bat batean ezagutu behar dut, medikuak pixkanaka informatu beharrean? ”. Espezialista | honek galdera hori airean uzten du. | |
2007 | ||
Nola integratu beraz hizkuntzaren normalizazioa hizkuntzaren irakaskuntzan? Artikulu | honetan galdera horri erantzuteko bideen gainean hausnarketatxoa plazaratzen saiatuko gara. Ez da hausnarketa berria, baina bai, gure ustez, berriro ekarri beharrekoa. | |
2013 | ||
Zertarako behar ditugu maitasun erlatiboak? Jarduera | honetan galdera horri erantzungo diozu. | |
Baina, Uda da pixoihalen operaziorako unerik onena? Artikulu | honetan galdera horri erantzuten zaio eta azaltzen da familiek zergatik aukeratzen duten udan osagarri xurgatzaile hori kentzen hasteko. Hauek ere zehazten dira: | |
Baina, zer du landare horrek itxura arruntean, eta zergatik estimulatzen ditu horrela felidoak? Artikulu | honetan galdera horri erantzuna ematen zaio eta Gazar belarraren onurak felidoentzat, baina baita arriskutsua izan daitekeenean ere. . | |
2014 | ||
2 Zer egin duzue eskaerari erantzuteko? Bete ezazue taula | hau galdera horri erantzuteko. Horretarako, lehenik, egin honako galdera hauen inguruko hausnarketa: | |
Baina, nola kontrolatzen da albaitaritza zerbitzuen kalitatea? Artikulu | honek galdera horri erantzuten dio eta klinikek bete beharreko araudia azaltzen du. | |
Baina zergatik da hain konplexua gurasoen eta seme alaben arteko on line harremana? Artikulu | honek galdera horri erantzun nahi dio, eta, aldi berean, azaltzen du zergatik sentitzen duten adingabeek gizarte sareetatik kanpo egotea, marjinazio eta baztertze arriskua dela, eta gehien erabiltzen dituzten gizarte sareei buruzko estatistikak ematen dituztela. | |
2017 | ||
Horrenbestez, beste mundu bat izan zitekeela egiaztatu zen, eta zergatik ez den gauzatu galdetzera bultzatzen gaitu horrek. Kapitulu | honek galdera horri erantzun nahi dio, emakumeen eta gizonen arteko harremanak eta lan indarren erreprodukzioa arau feudalaren aurka nola birdefinitu ziren aztertuz. | |
Banakoen asmoa iragartzen saiatzea etikoki onargarritzat har daiteke? Atal | honetan galdera horren inguruan hausnarketa egiten saiatuko gara. | |
Marketin informazioa biltzeko metodo tradizionalek zein neurritan eta nola laguntzen dute kontsumitzaileen portaera eta kontsumitzaileek hartutako erabakiak ulertzen? Atal | honetan galdera horren inguruan hausnarketa egiten saiatuko gara. | |
2022 | ||
Historiari buruzko irakasgai bat hezkuntzarekin lotura duten graduetako curriculumean? Artikulu | honetan galdera horri erantzun posible bat ematen saiatuko gara. Horretarako Hezkuntzaren Historia jakintza arloaren bi alderdi aztertuko dira: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 12 (0,08) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Uztaro | 3 (0,02) |
Ikaselkar | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau galdera | 12 (0,08) |
Konbinazioak (3 lema)
hau galdera hori | 12 (0,08) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |