Emaitzak: 9
2002 | ||
Jendeak gutaz zer pentsatzen duen jakiteko, jendeari galdetu behar zaio. Eta | hau gai guztietan egin genuke. Ez dugu elkar ezagutzen. | |
2003 | ||
3, 4 Ordena horri ekinez, liburu | honen gai guztiak bi zatitan banatuko dira; lehenean, betebeharrak aztertuko dira, eta, bigarrenean, oinordetzak. Horien aurreko, atariko liburua, hiru tituluez moldatua: | |
2009 | ||
EAE ANVko prentsa bulegoan lanean bageunde, «hautetsi» idatziko genukedudarik gabe, baina egunkari batean ari garela, inoiz ezin dugu idatzi prentsabulego batean ariko bagina bezala. Eta arau | honek gai guztietarako balio du, noski. | |
2010 | ||
Ikastetxeei autonomia osoa eta baliabideak eman behar zaie tokian tokiko egoeratik abiatuta beren proiektua garatzeko. Eta aukera berdintasunaren printzipioan oinarritzen bagara, gutxien dagoen tokian berdintasunera iristeko gehiago jarri behar da eta | honek gai guztietako balio du, berdin euskara, matematika edo beste edozeinetan. Hala ere, ikastetxeen autonomiari ebaluazio bateratua lotu behar zaio eta hori Europako Hizkuntzen Erreferentzi Markoan eta euskarari dagokionean, 16 urterekin B2 maila gainditu beharrean datza. | |
2013 | ||
Oihartzunak bueltan ekartzen dizu egindakoa. Eta liburu | honetan gai guztiek oihartzunak ekarri dizkidate. Zu bizi izan zara eta oihartzunak ekartzen dizkizu gai zaharrak. | |
2017 | ||
Eta zer egin daiteke hori murrizteko? Atal | honetan gai horiei guztiei heltzen zaie. | |
2018 | ||
Eta nola ezagutu etxeko aurrekontuaren barruan kalitate handiagoko txakurren pentsua, etiketa irakurtzeko soilik? Artikulu | honetan gai horiei guztiei heltzen zaie. Jabetzen diren kontsumitzaileak espezie bat dira – fortunka gero eta nonahiago. | |
2021 | ||
Kritikoak izan behar garela entzun duzue askotan, eta badakizu zer esan nahi duen. Esan nahi du beti daudela mundu | honetako gai guztietarako eta literatura eztabaida guztietarako bi aukera, elkarren guztiz kontrakoak, elkarren artean bateraezinak, eta gerra sinboliko batean lehiatzen jarri behar ditugula, nahiz eta ez dagoen argi zer irabazten duen noiz nork. | |
2022 | ||
Irakaslearen alderdi pertsonal horretan erresilientzia da bere lanak aurrean jartzen dizkion zailtasun eta erronkei aurre egiteko giltza, pertsona bere garapen prozesuan zaurgarriena egiten duten egoerak ulertzen saiatzeko aukera ematen baitu. Ikerketa | honetan gai horiek guztiak arakatu dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Argia | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau gai | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hau gai guzti | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |