2013
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Elkar artxiboa; Kontraluz Studio, 123RF, Google Maps (162 or.), Arabako Arkeologia Museoa (162 or.), Xabier Landa/ gourmet image (162 or.), Indalecio Ojanguren (174 or.), Eusko Jaurlaritza/ Mikel Arrazola (179 or), Idoia Zabaleta/ Argazki Press (213 or.); Mapak: ...r argitaletxea, Sua edizioak, Aritz TruebaEskerrik asko, lan kolektibo honetan esku hartu duten profesionalen jarduna errazteagatik, honako enpresa hauei: Euskal Herriko Ikastolak E.K.E. eta Elkarlanean S.L.Esker oneko aitortza, ikasmaterial honetan hainbat euskarri eskura ipini diguten honako erakunde hauei: Ikastolen elkartea, Elkar argitaletxea, Ahotsak eta Axular LizeoaEsker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.Ikasmaterial honek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du: 2013 05L.G.:
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
2014
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
2015
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
2016
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Santo Tomas Lizeoa, Ikastolen elkartea, Elkar argitaletxea. Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei. Ikasmaterial honek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
123rf; Wikimedia; Kontraluz StudioGrafikoak: Bidera ZerbitzuakEskerrik asko, lan kolektibo honetan esku hartu duten profesionalen jarduna errazteagatik, honako enpresa hauei: Euskal Herriko Ikastolak E.K.E. eta Elkarlanean S.L.Esker oneko aitortza, ikasmaterial honetan hainbat euskarri eskura ipini diguten honako erakunde hauei: Santo Tomas Lizeoa, Ikastolen elkartea eta Elkar argitaletxea.Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.Ikasmaterial honek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du: 2015 18L.G.:
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
2017
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei eta Maider Etxebarria Akaiturri Geologian doktoreari.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei eta Maider Etxebarria Akaiturri Geologian doktoreari.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei eta Mikel Basterretxea Iragorri biologoari, elkarrizketagatik.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|
|
123rf; iStock.com/Simon_Watkinson, 75.or.; dreamstime.com/Hurlumanog, 75.or.; wikimedia; Kontraluz Studio/ Grafikoak: Udane AnsaEskerrik asko, lan kolektibo honetan esku hartu duten profesionalen jarduna errazteagatik, honako enpresa hauei: Euskal Herriko Ikastolak E.K.E. eta Elkarlanean S.L.Esker oneko aitortza, ikasmaterial honetan hainbat euskarri eskura ipini diguten honako erakunde hauei: Ikastolen elkartea eta Elkar argitaletxea.Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.Ikasmaterial honek Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren onespena du: ELKAR IKASTOLAK ZERBITZUAK S.L.L.G.:
|
|
132, 133 eta 153 or.; Florence Nightingale Museum 133.or.; National Portrait Gallery, London 148 or. Grafikoak: 128, 129, 143 or. Bidera; Lorea Uribe EtxebarriaEskerrik asko, lan kolektibo honetan esku hartu duten profesionalen jarduna errazteagatik, honako enpresa hauei: Euskal Herriko Ikastolak E.K.E. eta Elkarlanean S.L.Esker oneko aitortza, ikasmaterial honetan hainbat euskarri eskura ipini diguten honako erakunde hauei: Ikastolen elkartea eta Elkar argitaletxea.Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.Ikasmaterial honek Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren onespena du: ELKAR IKASTOLAK ZERBITZUAK S.L.L.G.:
|
|
Esker bereziak, material
|
honen
ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.
|