Emaitzak: 3
2011 | ||
«Liburu batean irakurtzen denak baino gehiago mugitzen du barrena askotan elkarren arteko eztabaidak».Ikaslea nola akuilatu, zertarako hezi behar den, nola eragin aldaketak eskolan, eskolaren eta hezkuntza komunitatearen arteko harremanak nolakoak izan behar duen, ikasleen arteko genero harremanak eta abar izan dituzte aztergai. Beti ere galdera | honi erantzuteko asmoz: nola hezi hurrengo belaunaldiak. Beste parte hartzaileetako batek, Enara Arrietak, gogoeta egin du ikasleek egungo hezkuntza sisteman duten lekuaz. | |
2014 | ||
Baina zenbat lortzen dute? Galdera | honi erantzuteko asmoz, lehenengoa Aurrerapen sozialaren indizea hiru dimentsio ditu: oinarrizko giza beharrak, ongizatearen oinarriak eta aukerak. Ia ez dago adierazle ekonomikorik, baina argi dago dimentsio horien atzean, ezinbestean, inbertsioa dagoela. | |
2017 | ||
Hori dela eta, ikasketarako datu baseakezinbesteko sarrera iturri bilakatu dira. Behar | honi erantzuteko asmoz hainbat nazioarteko ataza sortudira urteetan zehar, horien artean Semeval workshopean 2013 urtean izandakoa. Bertan Dzikovska et al.autoreek aurrerapauso handia eman zuten irakaskuntzaren domeinuko ataza bat komunitate zientifikoanzabaldu baitzuten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 3 (0,02) |
Lehen forma
honi | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hau erantzun | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hau erantzun asmo | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |