Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 39

2000
‎Fokapen sexologikoak sexualitatea ezberdintasun sexualerako banakakoprozesu gisa kontsideratzen du, prozesu honen emaitza bai emakumezko bai gizonezko eran munduan egoteko modua delarik. Emakumezkoa edo gizonezkoasentitzeko modua maila biologikoaren eta kultura zehatz batean gertatzen densozialkuntzaren menpe dago.
2001
‎Alabaina, tradizioa onartzen denean, ez da tradizio horri gatibaturik geratzekoonartzen. Sarrionandiak betidanik defendatu duenez (bere lehen lanetik bertatik: ikuskera honen emaitza da-eta IGB), nork bere tradizioa bilatu eta eraiki behar du.Alegia, testu orok bere erroak aurreko testuetan dauzkala esaten entzun diogu, baina erroak, berak dioenez, ez dira lotuta geratzeko:
‎Lan honen emaitzetan ikusten den bezala, testuinguru objektiboak eta testuinguru horrekiko jarrerak, hautemateak, usteak eta gehienbat identitateak eragina duteeuskararen erabileran. Areago joanez, euskaraz egiteko gai direnen artean, aldagisoziodemografiko eta soziolinguistikoek, edo testuinguruak aldagai psikosozialekbaino eragin gehiago dute, pertsona horien euskararen erabilera azaltzeko lortu deneredu psikosoziolinguistikoak adierazten duen bezala.
‎Hala eta guztiz ere, bizitasun etnolinguistiko subjektiboaren aldagai psikosozialen eragina bakarka aztertu denean, esan beharra dago esanguratsua gertatudela kasu gehienetan (euskararen eta gaztelaniaren euskarri eta kontrol instituzionala, estatusa eta demografia, euskaldunekiko uste exozentrikoak, euskararekikouste egozentrikoak, erdaldunekiko exozentrikoak eta gaztelaniarekiko uste egozentrikoak). Beraz, lan honen emaitzetan ez da aurkitu bizitasun etnolinguistiko subjektiboan bereizi ohi izan diren zenbait prozesu psikosozialen (hautemateak etausteak) eragin ezberdina, ez hizkuntza portaeretan, ez eta euskararen erabileranere, beste ikerketa batzuetan aurkitu den bezala (Allard eta Landry, 1994), moduhonetan: bizitasun etnolinguistikoa hautemate bezala baino gehiago uste sistemabezala ulertuak, hizkuntz portaerak azaltzeko ahalmen gehiago izatea.
‎Horrela, subjektuen testuinguruan euskaldunen proportzio egokia egongo dela ere (edo gaur egungoa baino handiagoa izango dela) ziurtatzen da eta, ondorioz, baita euskal identitatea eta euskararen aldeko jarrerakere sortzeko, hezkuntza sistema izan daiteke prozedurarik erabilgarriena. Ildohorretatik jarraituz, eta euskararen erabilera bultzatzeko asmoz, euskal identitateaindartu litzateke zuzenean, eta ez orain arte instituzioetatik bultzatu denidentitate integratzailea, edo euskal espainiarra (elebiduna, kulturbiduna, edo antzekoa, beste ikerkeketa batzuetan), identitate kulturbiduna ez baita euskararenerabilerarekin lotzen, lan honen emaitzetan ikusten den bezala.
2007
‎Ildo horretatik jarraituaz, eta euskararen erabilera bultzatzeko asmoz, euskal identitatea indartu litzateke zuzenean, eta ez orain arte instituzioetatik bultzatuden identitate integratzailea, edo euskal espainiarra (elebiduna, kulturbiduna, edoantzekoa, beste ikerketa batzuetan), identitate kulturbiduna ez baita euskararenerabilerarekin lotzen, lan honen emaitzetan ikusten den bezala2.
‎Hala ere, zenbait ñabardura badaude eta horietariko beste bat kooperatiben aparteko emaitzen tratamenduan dago. Izan ere, EAEn emaitza horiek ez dira bereizten kooperatibaren jardueran, bai ordea lurralde komunean, eta mota honetako emaitzagatik% 35 aplikatuko zaie kooperatibei, lurralde komunean ordaintzen badute.
2008
‎Olaberen sutegiarekin zer egin erabakitzeko bozketan zer gertatu zen pixka bat gehiago aztertzeko, begira diezaiegun taula honen emaitzei.
‎Atal honetako emaitzen batez bestekoak 4.13 irudian ikus daitezke berriro, baina orain sexuaren eta adinaren arabera antolatuta. Bariantza analisiaren arabera bi aldagaiek dute eragina:
2009
‎Gainera, ikusi zen bidean zeudenaxoi ez lesionatuak ez zituztela hartzen (Brodal, 1983) eta sinapsiaren barnean garraiatzen zirela (Gerfen, 1982). Argi polarizatua erabiliz garraiomota honetako emaitzak adierazgarriagoak zirela aurkitu zen (Hes etaSchneider, 1981).
‎Ehunekoa kalkulatu ostean izartxo kopurua kalkulatzeko, nahikoa da ehunekoa zati bi egitearekin (izan ere,% 100ari 50 izartxo dagozkio). Kasu honetan emaitza osoa izatea interesatzen zaigu, eta hargatik erabili dugu int() funtzioa, argumentu gisa jasotako funtzioaren zati osoa itzultzen duena. Kopurua kalkulatu
2010
‎Gainera, epaileek epaitzen duten mementoan indarrean dauden legeak aplikatzen dituztela eta zuzenbidea beti gizarte errealitatearen atzetik doala kontuan hartuta, ezin daiteke ahaztu konponbide jurisdikzionalak lan harremanen inboluziorako arriskua daramala. Bide honen emaitza aztertzean sakonduko da azken ideia horretan.
2011
‎Euskalduntze plangintza honek emaitza hobeak lortuko zituen, baldin eta a) hasieratik baliabideak esleituta izan balitu (hori 1991 urtera arte, Salaburu errektoreorde izan arte, ez zen gertatu612), eta baldin eta b) plangintza amaitu orduko (1994 urtean) bigarren plangintza batekin lotu izan balitz. Baina bigarren plangintza ez zen 1999 urtera arte abiatu.
2013
‎Lan honen emaitza ikusita, zorionak eman nahi dizkiot bekaren irabazle eta lanaren egile izan den Francisco Javier Muñozi, Eibarko hiriaren berreraikuntzaren klabeak aztertu, jaso eta irakurleon esku jarri dituelako. Gaur egun ezagutzen dugun Eibarren itxura urbanistikoaren jatorria zein den, nola, nork eta zergatik hartu ziren hartutako erabakiak... hori guztia jasotzen du lan honek.
2014
‎arkeologia, arkitektura, protoindustria, artzaintza, nekazaritza, basoa, meategia... Bide honen emaitza aipagarriena AuzolanetikHerrilanerako urratsa da. –Herria?
‎Laburtuz beraz, literaturaren feminizazioaegiten du ni pribatua aztertzeko trabestismo literarioaren bidez, hori bai, hegemoniamaskulinoa bazter utzi gabe subjektu horren alienazioa adierazteko. Hona hemenlan honetako emaitza nagusietako bat: «La heterosexualidad postnacional(...) [es] violenta pero necesaria» (Gabilondo, 1999:
2015
‎Euskarriei dagokionez, nahiz eta injekziozko inprimatze digitalak sortzeko papera ohikoenaizan, kasu honetan emaitzarik txarrenak eman dituen materiala izan da, beste euskarriekin konparatutanarriadura bereiziak aurkeztuz. Narriadura gutxien pairatu dituena, berriz, pago zur xafla izan da etabakarrik deformaziorako joera somatu zaio, bere ezaugarri higroskopikoarekin lotuta dagoena.
‎Oso informazio gutxi dago eskuragarri BOKen funtzio eta akzio mekanismoari buruz, hori dela eta, gukburututako ikerketa honek emaitza garrantzitsu batzuk eta erantzutear geratzen diren galdera asko sortuditu. Azken hauen artean, BOKek mitokondrioan kokatzeko BAXen edo BAKen beharra duen jakiteada, ez soilik egoera osasuntsuan baizik eta baita apoptosian ere.
‎Adibidez, mikro-uhin labeeksortutakoa. Lehen aipatu bezala, metodo honek emaitza zehatzak ematen dizkigu, simulazio denboraonargarriak lortuz. Beste RL metodo batzuekin alderatuta, gureak 3 dimentsiotan jaurtitzen ditu izpiak, aurretik zehazten den bereizmen angeluarraz (bai horizontala bai bertikala), 2a irudian ikus daitekeenbezala.
‎Lan honen emaitzek ikerketa ildo honetan jarraitzera bultzatzen gaituzte. Alde batetik, kernelen hiperaldagaiak doitzeko teknika berriak frogatu daitezke.
‎Ikerketa honen emaitzetatik hurrengo ondorioak atera daitezke:
‎Lan pilotu honen emaitzen harira:
‎Hamen ere ikusi eta erakutsi egin da badagoela korrelazio hori, baina ez Polinskyk (2012) planteatzen duen moduan. Corpus ikerketa honetako emaitzek kontrako joeraerakusten dute: OV hizkuntzek izen gutxiago erabiltzen dituztela VO hizkuntzekin konparatuta.
‎Lan honen emaitzen arabera, zera ondorioztatu daiteke: larratze bideratua egiteko erabilidiren larreek larratze libreko larreen belar eskaintza eta kalitate berdina izan dutela.
‎Metodo geomorfologikoan ezegonkortasun joera maila aldez aurretik emandakoezegonkortasunen inbentarioan eta puntu bakoitzeko ingurumen ezaugarrietan oinarrituta dago.Kasu honetan emaitzaren fidagarritasuna, egilearen ezagutza mailarengandik guztizbaldintzatuta geratzen da. Izan ere, ingurumena eta ezegonkortasun prozesuaren arteko erlazioasubjektiboki eta zuzenean kontsideratzen da, eta ezegonkortasun joera maila determinatzerakoorduan hartutako erabakiak ezin dira ez egiaztatu, ezta erreproduzitu ere (Van Westen, 1993; Cardinali et al, 2002).
‎Esperimentu honen emaitzek etorkizunera epe mozterako nahiz epe luzerako erronkakirudikatzera garamatza.
2017
‎Mondragon Unibertsitatean aurrera eramaten dugun practicum programaren berezitasuna, ikerketa horretan parte hartzen duten beste hiru unibertsitateekin alderatuz, practicuma etorkizuneko irakasleen identitatean eragin nahi duen prozesu bezala ulertzen dugunez gero (Contreras eta al., 2010) ikasleen praktiken inguruan hausnarketa partekatua burutzeko euren praktiketan bizitako egoera errealak erabiltzen ditugula da, hain zuzen, ikasleek egunero euren praktikaz ikasteko konpetentziak garatzeko [etengabeko (auto) formazioa] (Korthagen, 2010) bidea hori dela ulertzen dugulako. Hortaz, eta faktore hori ikasleen hausnarketa bideratzeko gakotzat hartuz, lan honen azterketan, Mondragon Unibertsitateko 3 kasuetan jarri dugu arreta, ikerketa honen emaitzek practicum programa hobetzeko gakoak identifikatzen lagun dazakelakoan.
‎Aldiz, T baino altuagoa balitz, emakumeen presentzia handiagoa adieraziko liguke eta alderantziz, T baino baxuagoa balitz gizonen presentzia handiagoaren adierazle litzateke. Adierazle honen emaitza proportzio bat da, hortaz, denborari erreferentzia egiten dion neurri dezimal baten aurrean gaude. Indize hauen arabera, DAIn barnebiltzen diren ekintza multzo handien artean3, etxeko lanak eta zaintza lanak dira ekintza eremurik feminizatuenak, hots, 1 baliotik gora kokatzen diren bakarrak, aldiz, eremu maskulinizatuena lana eta prestakuntza da, urte guztietan indizea T balorearen azpitik kokatu baita, hala ere, emakumeen presentzia urteetan zehar era lotsati baina progresiboan handituz joan da (Sagastizabal eta Luxan 2015).
‎Sensibilitate analisiaren bidez, sistema errealetako ziurgabetasun islatzen da ereduan hasierako aldagai edo parametroetan aldaketak eginez. Froga honetan emaitzak ez badira ere nabarmenean aldatzen eredua sendoa dela eta errealitateko ziurgabetasuna jasateko gai dela bermatzen da. Kasu honetan, bai konpentsazio eta bai sinesgarritasun indizeetan aldaketak eginez frogatu da eredua sendoa dela.
‎Aurreko puntuko emaitzek zalantzarik gabe erakusten dute sajoiera zaharra (eta batez erekontserbatzaileago diren mendeko perpausen datuak) kontuan hartuz gero aitzingermanikoaren hitzordena ezker adarkaria berreraiki beharra dagoela. Hau da ikerketa honen emaitza nagusietako bat.Hala, bigarren puntuko lehen ikerketa galderari erantzuna eman diogu. Bigarren galderari dagokionez, sajoiera zaharra gehienbat ezker adarkaria eta gaur egungo germaniar hizkuntzak batez ere eskuinadarkariak direla kontutan izanik, proposa daiteke oro har hizkuntzak ezker adarkariak izatetik eskuinadarkariak izatera igarotzen direla.
‎XX. mende bukaeran P. Yrizarrek ere gure hiru herrietan bildu zuen (1997). Lapurdimendebaldearekin bat egiten du Arrangoitzek ezaugarri hau partekatzen baitu, eta aldi berean, uediptongoaren asimilazioa bereganatuz, ekialdeko mintzairetaz hurbiltzen da; honela, bi ezaugarrihauen bidegurutzean den eremu honetako emaitzak dira adizki hauek: nintin,, zidan?, zintin, zizun?, gintin, zigun?.
‎Alderantziz, ez zen erlaziorik aurkituAkilesen tendinopatiaren eta MMP3 rs679620 eta NOS3 rs1799983 ren artean; ezta ere aurrekolotailu gurutzatuaren hausturaren eta MMP3 rs679620 eta HIF1A rs11549465 en artean (Gibbonet al., 2016; Rahim et al., 2016). Ikerketa honen emaitzen aurka, ez zen erlaziorik aurkitu lesiomuskularren eta MMP3 rs679620 eta TNC rs2104772 ren artean (Pruna et al., 2016). Adinaridagokionez, nagusiagoak diren jokalariak arrisku handiagoan egon daitezke adinarekinerlazionatutako aldaketak direla medio, edo aurretiko iskiotibialetako lesioak edukitzeko aukerahandiagoak dituztelako (van Beijsterveldt et al., 2013).
‎Zakatzen osotasunak behera egiten du Cd pean egondako denborak eta dosiak gora egin ahala.Joera hau argiagoa da CdH taldean (3B. eta 4 irudiak). Parametro honen emaitzek detoxifikazioepearen 12 egunen ondoren, errekuperazioa adierazten dute.
‎Ez hori bakarrik, spin banandutakobi banda izatean, bi banda hauen arteko trantsizioak ere posibleak dira, kontrako zeinua dakartena x^ofuntzioan. Lan honetako emaitza nagusia 2 (d) irudian ematen da. Bertan, elkarrekintzadun spin kargaerantzun funtzioak erresonantzia nabarmen bat duela ikusten dugu, karga karga erantzuneko erresonantziaren dispertsio berdinarekin.
2019
‎Aplikazio errealak adierazteko gai den sistema eredu generiko bat zehazki definitu da. Horrek garrantzi handiadu lan honetako emaitzak industrian aplikagarriak izan daitezen. Bestalde, arloko egoera sakonki aztertu eta gero, bi ondorio argi nabarmendu daitezke:
‎Lan honen emaitzek nabarmentzen dutenez, GLAST glutamato garraiatzaile astroglialaastrozitoen markatzaile hobeezina da mikroskopio elektronikoko immunohistokimika bikoitzan.GFAP adierazle klasikoarekin alderatuz gero, azalera astrozitikoaren hirukoitza agertzen daDABz betea, eta lau aldiz mintz astroglial gehiago detekta daiteke. GFAP astrozitoenzitoeskeletoko proteina harikara bat denez, zelulen gorputz eta adarkadura nagusietara mugatzenda, sinapsi eta odol hodietako egiturekin kontaktuan dauden luzapen astrozitiko meheenak ezdira markatzen.
‎Halaere, ez da ezaguna hiru espezie horien bertako zooplankton komunitateen egitura, dinamika etafuntzionamenduaren gaineko eragina, ezta euskal kostaldeko gainontzeko estuarioetara balizkohedapena ere. Ikerketa honetako emaitzek aspektu horiek guztiak argitzeko xedea dute.
‎Bestalde, VMn eta VZ hutsune moten formazio energien balioak askoz ere altuagoak direla ere aurresaten dute; Ni2MnSn laginetan akats hauen formazio energiak 1.04 eVeta 2.59 eV dira hurrenez hurren, eta Ni2MnIn kasuan 1.58 eV eta 2.29 eV. Bai et al. ek (Bai et al., 2010) eginikoikerketetan ere ondorio bera plazaratzen da, non VNi hutsuneen formazio energiaren balioa Ef= 0.59 eV denNi2MnIn kasurako (txikiena gainontzeko hutsune moten artean). Horrela, lan honetako emaitza teoriko eta esperimentalak eta literaturan aurki daitezkeen lanak kontutan hartuz, Ni Mn Ga, Ni Mn Sn eta Ni Mn In sistemetanagertzen diren hutsuneak VNi direla ondorioztatzen da.
‎Guzti hauetatik 7 (r) LNA parametrizazioak aurresaten ditu hobekien PALSneurketa esperimentalak. Lan honen emaitzek, hutsune mota zehaztetik haratago, alezio hauetan kalkulu teorikoakburutu ahal izateko oinarriak ezartzen dituzte.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia