2008
|
|
Guztira 202 galdera egin ziren eta ikerketa saio
|
honetan
datu guztiak erabiliko dira, arloka (lexikoa, izen morfologia, aditz morfologia eta sintaxia) bereizita. Horrela, bariazioa zein norabidetan eta zein arlotan gertatzen den gehiago zehaztu ahal izango da.
|
2009
|
|
Lehenengo analisi
|
honen
datuek grabaketa aldagaiaren efektu esanguratsuak erakusten dituzte. Talde osoan komunikazioaren kalitateak gora egiten du bigarren grabaketan.
|
2010
|
|
Herri
|
honetako
datuak aurrekoen antzekoak dira kopuruz, baina ez beti izaeraz. 27 dira ezberdintasunak(% 22,5) eta, Tolosako datuekin egin dugun bezala, ondoren banan banan azalduko ditugu.
|
|
Horiezaz kanpo, herri
|
honetako
datuetan ez dugu datu aipagarri gehiago aurkitu.
|
|
Kaleko erabilerari dagokionez ez dugu herri
|
honetako
daturik, baina, espero izatekoa da, ezagutza handiagoa izanik eta herria txikiagoa, kalearen erdal eraginetik urrunago, Tolosan baino aski arruntagoa izango dela bertan euskaraz entzutea.
|
2011
|
|
Ikerlan honetako marko metodologikoa komunikazio ikerketetan baliatzen den ikerketa naturalista edo naturalistic inquiry metodologia kualitatiboan dago kokatuta (Frey, Botan eta Kreps, 2000). Behaketa eta sakoneko elkarrizketak dira metodologia
|
honen
datu bilketako teknika nagusiak, betiere ez ausazko laginak baliatuz; azterketa in situ egiten da eta jendea testuinguruan aztertzerakoan ikertzailea bilakatzen da datu bilketako oinarrizko tresna (paperean egindako galdetegietan ez bezala).
|
2014
|
|
Bukatzeko, azpimarratu nahi dugu R SPQ 2F E, ikasleen ikasmoldea neurtzeko tresna egokia izateaz gain, erabilerraza dela, item gutxi izatean tresna
|
honen bidez
datuak biltzea asko arintzen dela eta horrek errazten duela lagin handietan kerketak egitea. R SPQ 2F E tresna ona izan daiteke edozein irakaslerentzat, ikasleen ikasmoldea ezagutzeko ikasgaiaren hasieran eta bukaeran.
|
2015
|
|
Behaketa parte hartzailea, giza taldeen bizitza soziala aztertzeko teknikarik erabiliena dena (Taylor eta Bogdan, 2000), izan da etnografia
|
honetako
datu bilketaren bizkarrezurra. Behaketaren bitartez aisialdiko emakume taldeen eta haien jardueren deskribapen zabalak lortzeko bidea izan dugu, eta, modu horretan, jende talde baten joerak ulertu ditugu (Krane eta Baird, 2005).
|
2019
|
|
Ahanzturatik diskurtso propioraliburuan argitaratu eta modu zehatzean agertzen da. Zati
|
honetan
datuak laburtu ditugu, horrela, alde kualitatiboarekin triangelukatu eta marko teorikoan aipaturiko ahalduntze estrategiak zehaztu ahal izateko.
|
2021
|
|
Azkenik, laneko indarkeriak hainbat ondorio eragin ditzake, hala nola antsietatea, depresioa eta buruaz beste egitea. 2015eko inkestak aipatzen du zaila dela gai
|
honi buruzko
datu fidagarriak biltzea, baina urte horretan, emakumeen% 17k eta gizonezkoen% 15ek gizarte jokaera kaltegarriak jasan zituztela adierazi zuten eta langile guztien% 7k diskriminazio portaeraren bat.
|
|
Onlineko inkesta hiru aldagai konposatuz osatua dago eta horietariko bakoitza, hamahiruna itemez. Ikerketa deskribatzaile eta esploratzaile
|
honetako
datuen azterketak hiru ondorio erakusten ditu. Batetik, inkestatuek zailtasunak sumatzen dituztela pantaila bidezko urruneko irakaskuntza Haur Hezkuntzan gauzatzeko; bertzetik, gaitasun maila txikiagoa sumatzen dutela zailtasun maila baino; azkenik, korrespondentzia ageri da zailtasun mailaren eta formakuntza beharraren artean.
|