Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2008
‎Guztira 202 galdera egin ziren eta ikerketa saio honetan datu guztiak erabiliko dira, arloka (lexikoa, izen morfologia, aditz morfologia eta sintaxia) bereizita. Horrela, bariazioa zein norabidetan eta zein arlotan gertatzen den gehiago zehaztu ahal izango da.
2009
‎Lehenengo analisi honen datuek grabaketa aldagaiaren efektu esanguratsuak erakusten dituzte. Talde osoan komunikazioaren kalitateak gora egiten du bigarren grabaketan.
2010
‎Herri honetako datuak aurrekoen antzekoak dira kopuruz, baina ez beti izaeraz. 27 dira ezberdintasunak(% 22,5) eta, Tolosako datuekin egin dugun bezala, ondoren banan banan azalduko ditugu.
‎Horiezaz kanpo, herri honetako datuetan ez dugu datu aipagarri gehiago aurkitu.
‎Kaleko erabilerari dagokionez ez dugu herri honetako daturik, baina, espero izatekoa da, ezagutza handiagoa izanik eta herria txikiagoa, kalearen erdal eraginetik urrunago, Tolosan baino aski arruntagoa izango dela bertan euskaraz entzutea.
2011
‎Ikerlan honetako marko metodologikoa komunikazio ikerketetan baliatzen den ikerketa naturalista edo naturalistic inquiry metodologia kualitatiboan dago kokatuta (Frey, Botan eta Kreps, 2000). Behaketa eta sakoneko elkarrizketak dira metodologia honen datu bilketako teknika nagusiak, betiere ez ausazko laginak baliatuz; azterketa in situ egiten da eta jendea testuinguruan aztertzerakoan ikertzailea bilakatzen da datu bilketako oinarrizko tresna (paperean egindako galdetegietan ez bezala).
2014
‎Bukatzeko, azpimarratu nahi dugu R SPQ 2F E, ikasleen ikasmoldea neurtzeko tresna egokia izateaz gain, erabilerraza dela, item gutxi izatean tresna honen bidez datuak biltzea asko arintzen dela eta horrek errazten duela lagin handietan kerketak egitea. R SPQ 2F E tresna ona izan daiteke edozein irakaslerentzat, ikasleen ikasmoldea ezagutzeko ikasgaiaren hasieran eta bukaeran.
2015
‎Behaketa parte hartzailea, giza taldeen bizitza soziala aztertzeko teknikarik erabiliena dena (Taylor eta Bogdan, 2000), izan da etnografia honetako datu bilketaren bizkarrezurra. Behaketaren bitartez aisialdiko emakume taldeen eta haien jardueren deskribapen zabalak lortzeko bidea izan dugu, eta, modu horretan, jende talde baten joerak ulertu ditugu (Krane eta Baird, 2005).
2019
‎Ahanzturatik diskurtso propioraliburuan argitaratu eta modu zehatzean agertzen da. Zati honetan datuak laburtu ditugu, horrela, alde kualitatiboarekin triangelukatu eta marko teorikoan aipaturiko ahalduntze estrategiak zehaztu ahal izateko.
2021
‎Azkenik, laneko indarkeriak hainbat ondorio eragin ditzake, hala nola antsietatea, depresioa eta buruaz beste egitea. 2015eko inkestak aipatzen du zaila dela gai honi buruzko datu fidagarriak biltzea, baina urte horretan, emakumeen% 17k eta gizonezkoen% 15ek gizarte jokaera kaltegarriak jasan zituztela adierazi zuten eta langile guztien% 7k diskriminazio portaeraren bat.
‎Onlineko inkesta hiru aldagai konposatuz osatua dago eta horietariko bakoitza, hamahiruna itemez. Ikerketa deskribatzaile eta esploratzaile honetako datuen azterketak hiru ondorio erakusten ditu. Batetik, inkestatuek zailtasunak sumatzen dituztela pantaila bidezko urruneko irakaskuntza Haur Hezkuntzan gauzatzeko; bertzetik, gaitasun maila txikiagoa sumatzen dutela zailtasun maila baino; azkenik, korrespondentzia ageri da zailtasun mailaren eta formakuntza beharraren artean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia