Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 26

2008
‎Epe horren atzetik Estatuko Abokatutzak 2005eko otsailean Auzitegi Gorenaren Hirugarren Salaren aurrean aurkeztutako helegitearen aurrean, honen sententziaren zain geratzea zen helburua. Uruguairen partetik jarrera hau aurkezteak sortzen duen harridura alde batera utzita, epemuga konkreturik gabeko denbora honetan bi aldeek maila teknikoan lanean jarraituko zutela adierazi zuten.
2009
‎Lan honek bi zati izango ditu. Lehenik eta behin, AHTren inguruko iritzi bilketa baten berri emango dugu, zehazki, euskal Y proiektuak kaltetzen dituen udalerrietako herritarren iritziak jasoko dira.
2010
‎Herri honetako bi belaunaldien artean 4 desberdintasun bildu ditugu(% 20), horietarik 2 Tolosako berberak:
‎Lan honetan bi kontu izango ditugu ardatz: hizkera biren (Tolosakoaren eta Ataungoaren) arteko hizkuntz (ez) berdintasunak eta, batez ere, herri biotako bakoitzeko bi belaunaldiren arteko aldeak.
‎–Ikerketa proiektu honetarako bi lekuko hartu dira herri bakoitzeko, gizonezkoak biak, bata heldua (45 urte bitartekoa) eta gaztea bestea (20 urte bitartekoa). Adinaz gain, egoera soziokulturala ere kontuan izan dugu (adibidez, helduak ezin zuen goi mailako ikasketarik izan eta gazteak beharrezkoa zuen horretan aritzea).
‎Esperimentu honetan bi estimuluri (A eta B) azaldutako aldibereko aurre esposizio mota jarraitu eta luze baten efektua baloratzen saiatu ginen, estimuluak zapore bera bi kontzentraziotan (azukrea uretan disolbatua% 1era eta% 2ra) izanik. Hiru baldintza esperimental erabili ziren (ikus 2 taula):
‎Deskribatutako egoeraren ondorioz, Zigor Zuzenbidean adituak direnen artean autokritika da nagusi, zuzenbidearen arlo honen moldaketa ezinbestekoa dela aitortuz. Mugimendu honetan bi dira teoria nagusiak, abolizionista eta minimalista. Lehenengoak, muturrekoa, egun diharduen moduan zigor sistemak zilegitasunik ez duela eta, horren indargabetzea edo abolizioa defendatzen du.
2011
‎Artikulu hau argitaratze prozesuan dagoen honetan bi arau garrantzitsuren berri eman behar dugu. Batetik, Atzerritartasun Araudia onartzen duen 557/ 2011 Errege Dekretuak (apirilaren 20koa) 5 urteko iraupena ezarri du legeak aurreikusitako baimenentzat, eta 16 urtetik beherako seme alabei zabaldu die baimen hori.
2012
‎Arlo honetako azterketa soziolinguistiko guztietan hartzen da kontuan, baina adin multzoak beti ez dira berberak. Ikerketa honetan bi multzo bereizi dira: 10 eta 60 urte bitartekoak.
2013
‎Artikulu honek bi helburu ditu: a) enuntziatu parentetikoek esataria bikoiztu eta ahots (eta ikuspegi) ezberdinak bere diskurtsoan sartzeko Koldo Mitxelenari egitura egokiak gertatzen zaizkiola aztertzea eta adibideen bidez frogatzea batetik; b) enuntziatu parentetikoen balio polifoniko hori, hondarrean, esatariaren argudiatzean aurrera egiteko estrategia eraginkorra gertatzen zaiola agerian jartzea bestetik.
‎Ageriko heterogenotasun hau bi eratara ager daiteke: markatuak diren formez, nahiz forma markatu gabeez.
‎Adibide honetan bi enuntziazio lerro bereiziko ditugu, esatariaren bikoizketaren ondorioz:
‎Interpretazioaren aldetik, izate beraren bi ahots direnez gero, esatariaren bikoizketa honek bi interpretazio lerro irekitzen ditu:
‎Atal honetan bi taula agertzen dira, behatutako estrategiez gain, irakaslearen interbentzioetan ikusi izan diren jarrerak ere jasotzen dituztenak era labur eta eskematikoan.
‎Horretarako, ETAren garai horretako dokumentu ofizialak ez ezik, euskal erakundearen garapen ideologikorako eragingarrienak izan ziren autoreen idazki politikoak ere erabili ditugu. Halaber, artikulu honekin bi galderari erantzun nahi izan diegu:
2015
‎Sail mardul hau bi azpiataletan antolatuko dugu, oinarrizko abiapuntu batetik: lehenik ikustekoa dugu hainbat predikatuk ez dutela berez beheranzko irakurketarik ematen eta ageriko osagai ezezkoren bat behar dutela inongo osagaiarekin bateragarriak izateko.
‎Lan honetan bi mota bereiziko ditugu ageriko osagai ezezkoen artean: ez ereduzkoa(? §2.1.1), eta ezin, gabe, aurka edo nekez bezalako osagaiena(? §2.1.2).
‎88). Printzipio honek bi esanahi ditu: alde batetik, sistema kontributiboan, lanean dauden pertsonek lan egin ezin duten pertsonen pentsioak finantzatzen dituzte, eta sistema ez kontributiboetan, aldiz, baliabide nahikorik ez duten pertsonen pentsioak zerga orokorren bidez finantzatzen dira.
2016
‎1 Ikerlan hau bi erakunde hauen laguntzaz burutu da. Alde batetik, lehenik, Eusko Jaurlaritzaren Ikertzaileen Prestakuntzarako Programaren laguntzari esker.
‎Etorkizunera begira, tresna hau bi gisetara erabil daiteke. Baina lehenik beharrezkoa izanen da ikerketa honen azterketa bat egitea:
2017
‎Ondasunok, zigor prozesuaren garapen egokirako, agintarien esku mantentzea ezinbestekoa gertatzen deneko kasuak salbuesten dira. Biktimaren eskubide honen gainean bi iruzkin egin ditzakegu. Batetik, berriro, zigor prozesua biktima babesteko orduan ardatza dela erakusten digu.
2021
‎Beraz, laburbilduz eta aurreko guztia kontuan harturik, lan honetan bi helburu izan ditugu. Alde batetik, ezkutuko inhibizioaren efektua arratoi kumeetan baieztatzen saiatu gara, zapore higuin baldintzatuaren prozedura egokitua erabiliz.
‎Izatez talde hau bi multzok osatzen dute: lehen 4 aldagaiek (119 datorkio, 115 zatozte, 114 dator eta 116 datoz) osatzen dute bata eta azken bostek (118 zatozte, 117 zatoz, 126 dakar, 127 daramat eta 128 darama) bestea.
2022
‎Beraz, ikerketa lan honek bi zutabe ditu: oroimen historikoa eta zinema.
‎Ikerlan hau bi zimenduren gainean eraiki da: haurra eta literatura.
‎Hezkuntzaren Historia diziplinaren kokapen akademikoak historialarien zein pedagogoen artean oraindik orain zalantza ugari sortzen ditu. Izan ere, diziplina honek biekin baitauka zerikusia: historiarekin eta pedagogiarekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia