2008
|
|
Epe horren atzetik Estatuko Abokatutzak 2005eko otsailean Auzitegi Gorenaren Hirugarren Salaren aurrean aurkeztutako helegitearen aurrean, honen sententziaren zain geratzea zen helburua. Uruguairen partetik jarrera hau aurkezteak sortzen duen harridura alde batera utzita, epemuga konkreturik gabeko denbora
|
honetan
bi aldeek maila teknikoan lanean jarraituko zutela adierazi zuten.
|
2009
|
|
Lan
|
honek
bi zati izango ditu. Lehenik eta behin, AHTren inguruko iritzi bilketa baten berri emango dugu, zehazki, euskal Y proiektuak kaltetzen dituen udalerrietako herritarren iritziak jasoko dira.
|
2010
|
|
Herri
|
honetako
bi belaunaldien artean 4 desberdintasun bildu ditugu(% 20), horietarik 2 Tolosako berberak:
|
|
Lan
|
honetan
bi kontu izango ditugu ardatz: hizkera biren (Tolosakoaren eta Ataungoaren) arteko hizkuntz (ez) berdintasunak eta, batez ere, herri biotako bakoitzeko bi belaunaldiren arteko aldeak.
|
|
–Ikerketa proiektu
|
honetarako
bi lekuko hartu dira herri bakoitzeko, gizonezkoak biak, bata heldua (45 urte bitartekoa) eta gaztea bestea (20 urte bitartekoa). Adinaz gain, egoera soziokulturala ere kontuan izan dugu (adibidez, helduak ezin zuen goi mailako ikasketarik izan eta gazteak beharrezkoa zuen horretan aritzea).
|
|
Esperimentu
|
honetan
bi estimuluri (A eta B) azaldutako aldibereko aurre esposizio mota jarraitu eta luze baten efektua baloratzen saiatu ginen, estimuluak zapore bera bi kontzentraziotan (azukrea uretan disolbatua% 1era eta% 2ra) izanik. Hiru baldintza esperimental erabili ziren (ikus 2 taula):
|
|
Deskribatutako egoeraren ondorioz, Zigor Zuzenbidean adituak direnen artean autokritika da nagusi, zuzenbidearen arlo honen moldaketa ezinbestekoa dela aitortuz. Mugimendu
|
honetan
bi dira teoria nagusiak, abolizionista eta minimalista. Lehenengoak, muturrekoa, egun diharduen moduan zigor sistemak zilegitasunik ez duela eta, horren indargabetzea edo abolizioa defendatzen du.
|
2011
|
|
Artikulu hau argitaratze prozesuan dagoen
|
honetan
bi arau garrantzitsuren berri eman behar dugu. Batetik, Atzerritartasun Araudia onartzen duen 557/ 2011 Errege Dekretuak (apirilaren 20koa) 5 urteko iraupena ezarri du legeak aurreikusitako baimenentzat, eta 16 urtetik beherako seme alabei zabaldu die baimen hori.
|
2012
|
|
Arlo honetako azterketa soziolinguistiko guztietan hartzen da kontuan, baina adin multzoak beti ez dira berberak. Ikerketa
|
honetan
bi multzo bereizi dira: 10 eta 60 urte bitartekoak.
|
2013
|
|
Artikulu
|
honek
bi helburu ditu: a) enuntziatu parentetikoek esataria bikoiztu eta ahots (eta ikuspegi) ezberdinak bere diskurtsoan sartzeko Koldo Mitxelenari egitura egokiak gertatzen zaizkiola aztertzea eta adibideen bidez frogatzea batetik; b) enuntziatu parentetikoen balio polifoniko hori, hondarrean, esatariaren argudiatzean aurrera egiteko estrategia eraginkorra gertatzen zaiola agerian jartzea bestetik.
|
|
Ageriko heterogenotasun
|
hau
bi eratara ager daiteke: markatuak diren formez, nahiz forma markatu gabeez.
|
|
Adibide
|
honetan
bi enuntziazio lerro bereiziko ditugu, esatariaren bikoizketaren ondorioz:
|
|
Interpretazioaren aldetik, izate beraren bi ahots direnez gero, esatariaren bikoizketa
|
honek
bi interpretazio lerro irekitzen ditu:
|
|
Atal
|
honetan
bi taula agertzen dira, behatutako estrategiez gain, irakaslearen interbentzioetan ikusi izan diren jarrerak ere jasotzen dituztenak era labur eta eskematikoan.
|
|
Horretarako, ETAren garai horretako dokumentu ofizialak ez ezik, euskal erakundearen garapen ideologikorako eragingarrienak izan ziren autoreen idazki politikoak ere erabili ditugu. Halaber, artikulu
|
honekin
bi galderari erantzun nahi izan diegu:
|
2015
|
|
Sail mardul
|
hau
bi azpiataletan antolatuko dugu, oinarrizko abiapuntu batetik: lehenik ikustekoa dugu hainbat predikatuk ez dutela berez beheranzko irakurketarik ematen eta ageriko osagai ezezkoren bat behar dutela inongo osagaiarekin bateragarriak izateko.
|
|
Lan
|
honetan
bi mota bereiziko ditugu ageriko osagai ezezkoen artean: ez ereduzkoa(? §2.1.1), eta ezin, gabe, aurka edo nekez bezalako osagaiena(? §2.1.2).
|
|
88). Printzipio
|
honek
bi esanahi ditu: alde batetik, sistema kontributiboan, lanean dauden pertsonek lan egin ezin duten pertsonen pentsioak finantzatzen dituzte, eta sistema ez kontributiboetan, aldiz, baliabide nahikorik ez duten pertsonen pentsioak zerga orokorren bidez finantzatzen dira.
|
2016
|
|
1 Ikerlan
|
hau
bi erakunde hauen laguntzaz burutu da. Alde batetik, lehenik, Eusko Jaurlaritzaren Ikertzaileen Prestakuntzarako Programaren laguntzari esker.
|
|
Etorkizunera begira, tresna
|
hau
bi gisetara erabil daiteke. Baina lehenik beharrezkoa izanen da ikerketa honen azterketa bat egitea:
|
2017
|
|
Ondasunok, zigor prozesuaren garapen egokirako, agintarien esku mantentzea ezinbestekoa gertatzen deneko kasuak salbuesten dira. Biktimaren eskubide
|
honen gainean
bi iruzkin egin ditzakegu. Batetik, berriro, zigor prozesua biktima babesteko orduan ardatza dela erakusten digu.
|
2021
|
|
Beraz, laburbilduz eta aurreko guztia kontuan harturik, lan
|
honetan
bi helburu izan ditugu. Alde batetik, ezkutuko inhibizioaren efektua arratoi kumeetan baieztatzen saiatu gara, zapore higuin baldintzatuaren prozedura egokitua erabiliz.
|
|
Izatez talde
|
hau
bi multzok osatzen dute: lehen 4 aldagaiek (119 datorkio, 115 zatozte, 114 dator eta 116 datoz) osatzen dute bata eta azken bostek (118 zatozte, 117 zatoz, 126 dakar, 127 daramat eta 128 darama) bestea.
|
2022
|
|
Beraz, ikerketa lan
|
honek
bi zutabe ditu: oroimen historikoa eta zinema.
|
|
Ikerlan
|
hau
bi zimenduren gainean eraiki da: haurra eta literatura.
|
|
Hezkuntzaren Historia diziplinaren kokapen akademikoak historialarien zein pedagogoen artean oraindik orain zalantza ugari sortzen ditu. Izan ere, diziplina
|
honek
biekin baitauka zerikusia: historiarekin eta pedagogiarekin.
|