Emaitzak: 8
2001 | ||
Ez diot ezer Oñatiko Unibertsitateaz, eroria baikeneukan zutik zegoelako itxuran. Bascongada, bere gisako gainerako elkarteak Europan bezala, ez zen Unibertsitatearen osagarri, | honek bete nahi ez zituen eginkizunak betetzeko izan baitzen sortua. Zenbait lanbide eta kargutarako behar zen jakitea (eta titulua) Oñatin (eta erbestean ere bai) jasotzen zen; Bergaran, berriz, ikerketarako premiazko ziren lan eta langileak prestatu nahi zituzten. | |
2008 | ||
Ikerketaren helburu nagusia 8 -30 hilabete bitarteko haur euskaldunen hizkuntzaren garapena eta komunikazio-gaitasuna jasotzea da. Alabaina, ondoko lerroetan zehatzago aurkeztuko dira tresna | honen bidez bete nahi diren asmoak. | |
2012 | ||
Jakinik ere 35 -59 adin-tartea aztertzea interesgarri izanen dela aldaketa nola gertatu den zehatzago ikusteko, ikerketa honetarako denbora-mugak lehentasunak jartzera eraman gaitu. Izan ere, analisi estatistikoa baliagarri izateko adin-multzo bakoitzak gutxieneko hiztun-kopurua izan behar du; azken batean, Sali Tagliamonteren esan | hau bete nahi izan dugu (2006: 33): | |
2013 | ||
Arrazoi berberek zaildu egiten digute hemen dugun xedea. Egoera ezagutzeko oztopo horiek beraiek are premiazkoago bihurtzen dute bilduma | honekin bete nahi dugun helburua: euskal ikerkuntza soziolinguistikoan egiten ari denaren berri ematea, horren ekoizpena ezagutaraztea eta jendarteratzea, ezagutzaren zabaltze horrekin, beste ikertzaileei zein balizko erabiltzaileei ikerlanen fruituak baliatzeko parada areagotuko zaielakoan. | |
| Honekin bete nahi dugun helburua: euskal ikerkuntza soziolinguistikoan egiten ari denaren berri ematea, horren ekoizpena ezagutaraztea eta jendarteratzea, ezagutzaren zabaltze horrekin, beste ikertzaileei zein balizko erabiltzaileei ikerlanen fruituak baliatzeko parada areagotuko zaielakoan. | |
2017 | ||
lehenengo bokalizazioak, keinu-kodeak, prosodia eta fonetika-fonologia garapenprosodikoaren hasierako komunikazio-zizakadura etapako komunikazio-prozesuan. Ondorioz, euskararen hizkuntzaren jabekuntza nola gertatzen den ezagutzea oraindik ikertzeke egonik, bibliografiazientifikoan dagoen hutsune | hau bete nahi da ikerketa honen bidez. | |
2018 | ||
Gaur egun ongi ezagutzen dugu Iruñeko historia, baina ikuspegi orokor bat falta zen, azken ikerkuntzen emaitzez eta berritasun metodologikoez eguneratua. Horixe baita liburu | honek bete nahi duen hutsunea. | |
Gaurko egunean ongi ezagutzen dugu Iruñeko historia, baina ikuspegi orokorra falta zen, azken ikerkuntzen emaitzez eta berritasun metodologikoez eguneratua. Horixe baita liburu | honek bete nahi duen hutsunea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honek | 3 (0,02) |
hau | 2 (0,01) |
Honekin | 1 (0,01) |
honekin | 1 (0,01) |
honen bidez | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Pamiela | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau bete | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau bete nahi izan | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |