Emaitzak: 6
2000 | ||
Autorehorien arabera: . Denbora tarte | honek berebiziko garrantzia du jendearengan, kateeiburuz duen irudiaren sorkuntzan, eta, aldi berean, iragarleengan, tarte horretako kateenbalio komertziala definitzeko.? | |
Hirschfield Institutuan burututako ekintzak eta ordura arte bildutako lanak etadokumentazio anitza, alemaniarren kontrakoak zirelakoan, nazismoak guztiaksuntsitu zituen. Historikoki gertaera | honek berebiziko garrantzia dauka, izan ere, momentu hartatik aurrera bi gertakizun jazo baitziren: lehenik, giza sexualitateaulertzeko kontzepzio holistikoa eta haren azterketarako berezkoa duenepistemologia ia erabat deuseztu zen; bigarrenik, sexu aspektu ezberdinei buruzkoazterketak, jadanik sakabanaturik zeudenak, Estatu Batuetan jaso eta bilduzituzten. | |
2005 | ||
Zuzendaritza Proiektua lanpostu honetan lan egiteko hautagaiak egiten duen planifikazioa da. Ikastetxean, Zuzendaritza Taldea aukeratzeko orduan, agiri pedagogiko | honek berebiziko garrantzia du eta hala aitortu behar zaio. Maiz, zuzendariapertsonaren estatusaren eta karismaren arabera aukeratzen da, lanpostu hauetarakoez da hautagairik izaten eta, Zuzendaritza Proiektua bera tramite burokratiko hutsbihurtzen da. | |
2012 | ||
Turismoan erabilitako herri indigenei buruzko irudiek zerikusi handiagoa dute nazioarteko turismoak edo Hollywood-ek (Curchill, 1992) sorturiko estereotipoekin (Riverwind, 2007). Auzi | honek berebiziko garrantzia du irudiari jarraitzen dion mundu batean, nolako irudiak halako turistak erakarriko dituelako. Argi dago egon badaudela bertako kulturentzat benetako etsaiak izan daitezkeen irudiak. | |
Beraz, enpresaburuek edo merkatariek ardura handia jarri behar dute jostailuaren edo produktuaren ezaugarriak eta prestazioak adierazten dituztenean. Gai | honek berebiziko garrantzia dauka umeen jostailuak eta ondasunak merkaturatzeko garaian. Horregatik literatura juridikoak jostailuak komertzializatzeko errakuntza sortzen duten hainbat irudi sailkatu ditu. | |
2014 | ||
Nola irudikatu zituzten antzinate klasikoko autoreek diferentzia sexuala eta «gorputzfemenino»aren eta «maskulino»aren arteko diferentziak, berdintasunak eta bienarteko harremanak? Azterketa | honek berebiziko garrantzia dauka, alde batetik, pentsalari haiek izan zirelako gorputzaren izaeraz arduratu ziren lehenengoak, eta, bestetik, Erdi Aroan eta Modernitate goiztiarrean zehar autore klasikoen teoriak izanzirelako diferentzia sexualari buruz aritzeko iturri garrantzitsuenak. Testu horienberrirakurketetan eta berrinterpretazioetan oinarritu ziren gorputzari buruz etasexualitateari buruz esandakoak hein handi batean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 6 (0,04) |
Lehen forma
honek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hau berebiziko | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hau berebiziko garrantzi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |