2010
|
|
Akatsei dagokienez, guztiak informazio nagusiarekin izan ziren. Emaitza
|
honek
bat egiten du akatsak gertakizunaren gidoian oinarritutakoak izan ohi direla aurkitu duten ikerketekin (Bower eta haren laguntzaileak, 1979; Holst eta Pezdek, 1992). Hala ere, akatsik gehienak ez ziren ekintzekin erlazionaturikoak izan, beste lan batzuetan aurkitu izan den bezala (Heuer eta Reisberg, 1990), baizik eta detaileekin loturikoak izan ziren.
|
2015
|
|
Denboraz mintzatu dira elkarrizketatuak, praktika motorrei eskainitako tarte horiek euren eguna laburtzen zietela argudiatuta. Ikerlan
|
honek
bat egiten du, beraz, askatasunik gabe bizi diren pertsonei jarduera fisiko bidez denbora azkarrago pasatu ohi zaiela dioten ekarpenekin (Martos Garcia et al., 2009). Espetxean eta espetxetik kanpo denborak esanahi ezberdina hartzen duela azaldu dute.
|
2017
|
|
a) kulturaren arabera ikusi da Magrebeko populazioak Latinoamerikako populazioak baino zaitasun gehigo dituela; b) baina ezin da baieztatu emakumeek zailtasun gehigo dituztenik, ikusi delako Magrebeko gizonek emakumeek baino zailtasun gehiago dituztela eta Latinoamerikako taldean ez dagoelako desberdintasunik gizonen eta emakumeen artean. Horrela, lan
|
honek
bat egiten du zenbait ikerketarekin, non egiaztatzen duten zenbat eta distantzia handiagoa, orduan eta zailtasun gehiago egongon direla akulturazio prozesuan (Smith eta Bond, 1993; Ward eta Kennedy, 1999; Ward et al., 2001) eta distantzia kultural handiagoa duten pertsonek pairatzen dituzten bazterketak eta diskriminazioak zailtzen dutela egokitzapen prozesua (Nesdale eta Mak, 2003; Prilleltensky... Baina ez dute konfirmatzen emakumeen zaurgarritasun handiagoa (Standing, 2000; Aroian et al., 2003), ezin delako demostratu emakumeek arazo sozioekonomiko eta legal gehiago dutenik (Elgorriaga et al., 2016; Standing, 2000) eta diskriminazio handiagoa bakarrik aurkitzen delako Magrebeko emakumeetan.
|
2020
|
|
Metodo globalizatzaile
|
honekin
bat eginda, ezin dugu alde batera utzi diziplinartekoak eskaintzen digun testuingurua; izan ere, ikuspegi globalizatzailera iristeko bitarteko nagusi bat da diziplinartekotasuna. Funtsean, prozesu bat da, eta lan egiteko filosofia bat, zeina gauzatzen baita gizartea kezkatzen duten arazoei eta galdekizunei aurre egiteko.
|
2022
|
|
Irakasleak eleaniztasunean hezteak esan nahi du estrategia eta teknika eleaniztunetan formatzea, hizkuntza transferentziak probestea, hizkuntzen artean konparaketak egitea, ikasleek hizkuntzei buruz dituzten ezagutzak erabiltzea, kontzientzia metalinguistikoan sakondu eta berau erabiltzea. Artikulu
|
honek
bat egiten du nazioarteko beste adituen eskaerarekin, irakasleak printzipio eleaniztunetan trebatu eta hizkuntzen irakaskuntza paradigma berrietara egokitzearekin (Alisaari et al., 2019; Cenoz & Gorter, 2014, 2019; Haukas, 2016; Lundberg, 2018; Moodie, 2016).
|
|
Salbuespen bakan batzuekin, Belak hobesten du digrafoaren ordez.
|
Honetan
bat egiten du Egiategirekin (Peillen, 1983b: 11), baina ez Larramendirekin (ik.
|