Emaitzak: 6
2011 | ||
Hasteko, uste da Giddensek (1984) egindako planteamenduak, zeinak, gizarte egitura (bere ustetan, eguneroko bizimoduan erreproduzitzen diren eta etengabeko eraldatze prozesuan dauden arauen multzoa) eta sistema soziala (denbora tarte luze batean garatzen direnak) ezberdintzen baititu, lan | honetan balio ez duela. Giddensen aburuz, gizarte egiturak eguneroko praktika sozialen bidez birsortzen eta erreproduzitzen dira. | |
Eta gainera, beti izaten da gradu kontua. Bereizketa analitiko | honen balioa konnotazioaren zabaleran datza. Zeinuaren konnotazioan ondo ikusten dira, bizi biziak baitira, ideologien esku hartzeak, alegia denotazioan ostendurik egon ohi diren ideologia zantzuak. | |
Lan | honek balioko du, batetik, Leintz bailarako nerabeen ikus entzunezkoen kontsumoaren argazki bat izateko, eta, bestetik, aurrera begira egin litezkeen ikerketa zabalagoen metodologia diseinua proposatzeko. | |
2013 | ||
Sarrerako atal | honek balio digu ikusteko irakasleak hainbat estrategia diskurtsibo erabiltzen dituela, eta era berean estrategia horiek zuzenean jarrera komunikatiboekin lotura dutela. Gainera, estrategia horiek irakasleak kontzienteki konbinatzean, ikusten da interakzioa gauzatzeko egokia den markoa sortzen dela ikasgelan eta ikasleak aktiboki inplikatzen direla atazan. | |
2016 | ||
Azkenik, ikerketa | honek balio izan dezake komunikabideek, oro har, gizarteari egiten dioten ekarpena neurtzeko metodologia proposamen gisa; eta, bereziki, tresna baliagarria izan daiteke hizkuntza gutxituetan dauden komunikabideen balioa ikertzeko, ezagutzeko eta, baliorik baldin badago, aitortzeko. | |
2023 | ||
Hainbat ikerketak erakutsi izan duten moduan, mendekotasun egoerak, zaurgarritasunak eta zaintza beharra izateak zahartzearen alde iluna eta beldurgarria irudikatzen dute (Torres et al., 2015; Wachelke eta Contarello, 2010). Orain aipatutako faktore horiek kontsideratuz, ikerketa | honek balio kulturalei, erakundeei eta harremanei dagokienez pertsonek egunerokoan bizi eta kudeatzen dituzten tentsio eta gatazkak azaleratzen ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hau balio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hau balio ez | 1 (0,01) |
hau balio konnotazio | 1 (0,01) |
hau balio kultural | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |