Emaitzak: 5
2006 | ||
bi eskuak karpeta baten gainean jarri eta orratz batekin zulatzenbadizkizute, esku bietan sentitzen duzu ziztada. Aldiz, neurologoek frogatu duteoperazio | hau baldintza zehatzetan hainbat bider egin ondoren, eskuetako batkarpetaren azpian jarri eta esku horren ordez zure atzean ezkutatuko beste pertsonabatek jartzen badu bere eskua karpeta gainean, bi eskuak, zurea eta lagunarena, ziztatzean, lagunaren ziztada ere zerorrena balitz bezala sentitzen duzula. Begiekengainatu egiten zaituzte. | |
2009 | ||
Mota | honetako baldintza egiturak erabiltzean, hasierako if aren ondoren nahi beste elsif baldintza jar ditzakegu, ez dago inongo mugarik. Bukaerako else adarra aukerakoa da, nahi edo behar izatekotan jarriko dugu, bestela ez, baina jartze kotan bukaeran jarri behar da beti, aurreko baldintza guztiek huts egitean progra mak egingo duena zehazteko. | |
2011 | ||
Edo ikasgai bera bi hizkuntzak nahastuz ere egin daiteke eredu honetan. Hirvonenen arabera, eredu | honen baldintzak ez daude oso zehaztuta, eta dirudienez, eskola gehienetan nagusi da norvegierazko irakaskuntza, samierazko irakaskuntza egiten duten eskolak ere egon badauden arren. Praktikan, ordea, trantsizio eredua da hemen nagusitu dena; izan ere, eskola askotan Lehen Hezkuntzatik aurrera ez dago samieraz egiten duen irakaslerik, eta ondorioz, etxetik samieradun diren haurrek norvegierazko eskolak jasotzen amaitzen dute. | |
2015 | ||
Diagramaren eremu honetan fotoi bakarreko kitzikapenak fase segregazioa eragindezakela baieztatu dugu ere; honek aurretik argitaratutako fase diagramekiko desadostasunak azaldudezake. Artefaktu | hau baldintza egokiak finkatuz ekidin daitekela frogatu dugu, adibidez Laurdanzunda eta bi fotoieko kitzikapena erabiliz. Azkenik mintzaren ordena SM: CHOL erlazioarekikomenpekoa dela frogatu dugu, bai mintz homogeneotan baita domeinuetan banatutakoetan ere. | |
2019 | ||
Ikerketa | hau baldintza espazio tenporal ezberdinetan eman zen. Hori horrela, elkarrekintza espaziotenporalak, espazialak (koloniak) eta tenporalak (bi asteko aldiak) izurri espezie ezberdinen agerpeneanduten efektuak testatzeko bi bideko bariantzaren analisia (ANOVA bi faktoriala) burutu genuen (Legendre et al., 2010) STImodels funtzioa (Legendre et al., 2012) R n (R Team, 2018) erabiliz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hau baldintza | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau baldintza egitura | 1 (0,01) |
hau baldintza egoki | 1 (0,01) |
hau baldintza espazio | 1 (0,01) |
hau baldintza ez | 1 (0,01) |
hau baldintza zehatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |