2004
|
|
Bada kontuan hartzeko beste faktore bat, beraz. Irakurleak erraz antzemango duen bezala, frantses eta espainolen artean erraz banatzen dira kosmopolitismo edo uni bertsalismo ziurtagiriak,
|
honi
bai eta beste hari ez, komenentzien arabera. Biblioteketan ere edozein analisi egiteko kontuan hartu beharreko beste faktore bat da, beste edozein alorretan legez.
|
2008
|
|
1634ko data Jakoberentzat Hérelle-k eta Omont-ek onartua zuzena dela uste dugu, eta bai kasu
|
honetan
bai eta Oiharçabalek ikertzen duen Santa> Elisabethe-ren kasuan, eskuzkribuetan ageri diren datak beste kopia zaharrago batenak lirateke, noski, azken honenak garbi baitago aperitifak eta beste gastuen berri ematen duen bigarren folioak dioenez, 1er> aout> 1834? > 1350, > 1er> > 1835? > 100?, > hala nola grafiak eta hizkera aztertuz...
|
2009
|
|
Ohituta gaude diferentziak oposizio bezala hartzen, ez harmonia bezala: hemen, ordea, ezer ez da ezer eta dena da; ezer ez da
|
hau
bai eta ez hori, ez dago ezeri kontrajarrita, kreazio guztia bat da, eta bat dira gizon--emakumearen historia eta kreazioa. Formak, iradokiak; lerroak, hasi eta ez jarraituak, jada ez gogor markatuak; dena bata bestean iragaten, urtzen, diferentzia ez ukatzen hala ere; dena denean isurtzen, denak dena elkar egiten.
|
2014
|
|
Etengabe haize-kontra marraztu behar baduzu, goiz ala berant, lehertu egiten zara. Hala, medioak zure askatasuna onartu eta errespetatu behar du, zure ustez egin behar duzuna egiteko modua eman behar dizu, ez dizu esan behar
|
honi buruz
bai eta honi buruz ez, ez dizu gairik jarri behar... Ez dut sekula halakorik onartu, ezta onartuko ere.
|
2015
|
|
Euskararen Erakunde Publikoak eta Euskaltzaindiak lagunduko dute proiektu
|
hau
bai eta Tokiko Kudeaketa Erakunde Publikoak numerizatze partearentzat.
|
2018
|
|
Garbi dagoena da hizkuntza ofizial bakarra espainola dela hegoaldean eta euskara ez dela hura bezain ofiziala. Panorama
|
hontaz
bai eta haurrak ere ohartzen dira intuitiboki(" Eskolan ez bagaude zergatik hitz egiten diozu euskaraz?"). Euskara beti hautazkoa da, erdara ez; nik ezin dut espainola ez jakin, euskara bai.
|
|
Iraultza goratu eta larrua jo genuen hondartza goxoei dekoratu gisa begiratzen diegu orain, ahitu egiten dira indarrak eta lizundu muxu iraultzaileak, amodioa gozo eta luze egin nahi zuena liseriketa leun egitearekin konformatu da, bete gabeko promesen nagikeria mingotsa geratu zaigu ahoan, mundu mineraletik gero eta gertuago gaudelako ulertzen dugu munduaren mineralitatea. Gaztetasunean mikro guztiak zabalik eta soinu guztiak barrura doazen bezala grabaketa gelan, mikrofono irekien gau beti, jam inprobisatua, zinismotik edo eszeptizismotik ekualizatzen duzu gerora kanpoko harrabotsa, zure buru barruko mamuen korua gobernatzen nahiko lan; selektibo bihurtzen zarela uste duzu akaso,
|
hau
bai eta hau ez, hori da zure alibia, sinplifikatu egiten duzula eta gauza ederra dela sinplifikatzen ikasi eta lagun kuadrilla estutzea; amaitu da kandelari mutur bietatik su eman eta eskua erre zain geratze inkontziente hori, ongi etorria hausnarketa, esperientzia, “gure garaian” hitzekin hasten den dotrina-emailearen erretolika irrigarri, paternalista; ideia handiak laga eta kuita lu... Eta, halere, gertatzen da mundua aldatzeko ezintasun horri emandako erantzuna ezberdina izatea zuretzat eta niretzat, erabat uko egitea borondate horri nik eta neurri batzuen barruan ideal horri xumekiago eustea zuk; mundua aldatu ezean auzoa aldatzeko asmoei eustea zerorrek, zen-a eta tai chi-a eta auzolana eta janari makrobiotikoa hautatzea nik; ezkaratzeko bileretan lidergo xume batekin konpromiso ttipia serioski hartzea zuk, ikastetxeko hezkuntza sistema zurrunegiak aldatzen saiatzea ni.
|
2021
|
|
Ez dakigu ziur besteak etorri diren ala ez, baina badakigu Koldo eta Miren ez daudela hemen. Ekintzaren baiezkotasun eta ezezkotasun hau dela-eta ez da harritzeko diskurtso markatzaile
|
honen ondoan
bai eta ez (edo baiezkotasuna nahiz ezezkotasuna adierazteko erabiltzen ditugun bestelako partikulak) ere agertzea. Horixe da, hain zuzen ere, literaturan behin eta berriz ageri zaiguna:
|
|
Dena da aukera: "
|
Hau
bai eta hau ez". Eta horrekin egiten duzu artea, zure artea.
|
2022
|
|
Ez litzateke lehen aldia izango goiz txar bat izan duen ehiztari batek parean jartzen zaion edozein animalia akabatzen duena; hil-plazeraren beharrarengatik ez bada, zergatik egiten dute tiro? Ez dut ulertzen heriotza afizio izendatzea, ez dut ulertzen heriotza legalizatua eta arautua egotea, hegazti
|
hau
bai eta hori ez, hemen bai eta han ez, basoko animalia hau bai, hura batzuetan. Nor uste dugu garela?
|