2009
|
|
Hala ere, badirudi ikasleak ez daudela inolaz ere trebatuta erronka
|
honi
aurre egiteko eta jendaurreko azalpenak egiteko. Harrigarria badirudi ere, orain arteko formazio itxian ez da kontuan izan edozein komunikatzailek ezagutu lituzkeen gutxiengo psikologikoak kamera edo mikrofono aurrean aritzeko.
|
2010
|
|
Familiarekiko mendekotasun ekonomikoa da ikusi dugunez egoera
|
honi
aurre egiteko irtenbiderik erabiliena eta eragingarriena. Gurasoak laguntzeko prest edo gai diren seme alabarik ez badago, familiarik gabeko hirugarren adinekoentzat egoera asko zailtzen da eta hauen kasuan zenbaitetan gizarte larrialditzat jo ditzakegun errealitateak ageri dira.
|
|
Bigarren esperimentu honen helburua lehen esperimentuarenaren berdina izan zen, aldibereko aurre esposizio baten efektua baloratzea. Gure susmoa izan zen aurreko esperimentuan erabili genuen aurre esposizio luze eta jarraituak ikaskuntza pertzeptiboaren efektua eragotzi zuen ezkutuko inhibizio sendoegia sortu zuela; beraz, bigarren esperimentu
|
honetan
aurre esposizioaren iraupena jaitsi egin genuen, aurre esposizio motz eta diskretu batekin lan eginez.
|
|
estimuluekiko aldibereko aurre esposizioaren efektua egiaztatzea haien orokortzean. Bigarren esperimentu
|
honetan
aurre esposizioan aldaketa batzuk barneratu ziren ezkutuko inhibizio sendoaren efektua jaisteko, susmatzen baikenuen efektu horrek eragozten zuela aurkitu nahi genuen ikaskuntza pertzeptiboaren efektua ikustea. Lehen esperimentuan aurre esposizioa luzea (28 egun) eta jarraitua (24 h) izan zen; bigarren honetan, aldiz, motza (4 egun) eta diskretua (30 min goizean eta 30 arratsean).
|
2011
|
|
Lan honetan ezarritako helburuak lortzeko jarraitu dudan metodologia oso sinplea izan da. 6 hilabeteko epea izan dut lan
|
hau
aurrera ateratzeko eta hori kontuan hartuta nire lana hiru ataletan banatua izan da. Lehenengo atala nire ikerketa gauzatzeko beharrezkoak nituen informazio iturrien bilaketa egiteari eskaini diot.
|
|
1 Eskerrak eman nahi dizkiegu galdetegiei erantzun dieten gurasoei, bildutako datuak ekoitzi dituzten haurrei eta KGNZ ikerketa taldeko lankideei. Ikerketa lan
|
hau
aurrera ateratzeko ezinbestekoak izan dira Eusko Jaurlaritzaren (PI2004) eta Espainiako Hezkuntza eta Zientzia Ministerioaren laguntzak (Hum2006 C03).
|
2013
|
|
Ni-a gure pentsamenduak baino ez du jarri, itxurazko orokortasuna da. Ikuspegi
|
honek
aurrez aurre jartzen ditu, ondorioz, Nietzsche eta Descartes, pentsamenduen jatorria ez baitago subjektuan, pentsamenduak ez ditu Ni batek sortzen, are gutxiago Ni horrek kontzienteki nahi duenean. Pentsamenduak nahi dutenean eta nahiera gailentzen dira subjektua gaineztuz?.
|
2015
|
|
Haatik, herritarrek jaietan parte hartzen dute: «Ezinezkoa egiten zen irrati
|
hau
aurrera ateratzea laguntzarik gabe; herritarrek zentzu horretan asko ematen dute, edukiaren zati handi bat haiek ematen baitute». Hala ere, herritarren parte hartzea ez da bat batekoa, irratikoek «mesedez eskatuz» joan behar izaten baitute haiengana.
|
|
Emakume preso ohiak izan dira ikerlan honen erdigunea, eta tratamenduaren barruko praktika fisikoak zein tratamenduz gaindikoak haien ongizatean izan zuten eragina aztertu da. Ikerketa
|
hau
aurrera eramateko hautatutako metodologia kualitatiboa izan da, zeren lan honen xedea Euskal Autonomia Erkidegoko bost emakume preso ohik espetxean egindako jarduera fisikoaren inguruko bizipenen oroitzapenak jasotzea eta horiei esanahiak bilatzea izan baita. Esanahietatik abiatuta, jarduera fisikoa egiteak espetxeko haien bizi kalitatean zuen eragina aztertu nahi zen.
|
2019
|
|
Dena den, ikerketa
|
hau
aurretik talde arteko jarrera positiboak zituzten ikasleen laginarekin egin da. Beraz, beharrezkoa izango litzateke honelako ikerketak biztanleria arruntarekin egitea, errefuxiatuekiko jarrerak aldakortasun handiagoa duelako eta esku hartze honetan ezarritako emaitzak konfirmatzen diren ezagutzeko.
|
2020
|
|
Gure eskerrik beroenak helarazi nahi genizkieke Berako San Jose, Elizondoko Francisco Joaqum Iriarte, Oñatiko San Martm, Zestoako San Juan eta Zumaiako Otezuri egoitzetako parte hartzaile eta langileei, ikerlan
|
hau
aurrera eramateko eskainitako laguntzagatik.
|
|
Ideia hauek nola edo hala jorratzen eta enpirikoki argudiatzen dituzten lan historiografikoek Diktaduratik heredatutako ulermen marko globalean arrakala anitz sortu dituzte. 2020 urte
|
honetatik
aurrera, bide horietan sakontzen jarraituko dela baino ez da espero.
|
2021
|
|
Ikerketa
|
hau
aurrera eramateko hainbat iturri hartu dira aintzat: gaiari buruzko bibliografia, argitalpenak, eta, artxibo lanari dagokionez, batez ere, Arabako Lurralde Historikoaren Agiritegiaren funtsak kontsultatu ditugu.
|
2022
|
|
16 Hitz
|
hau
aurretik ezabatutako beste zenbaiten ordez sartu zen.
|
|
Zehaztugabetasun
|
honi
aurre egiteko, egileok euren gramatikan (Huddleston & Pullum, 2002: 564) kategoriaren mugak murriztea proposatzen dute, eta adberbiotzat hartzea honakoak soilik:
|
2023
|
|
Aurrez zehaztu diren helburuei erantzuteko beharrezkoa da metodologia bat zehaztea, eta horren atzean ikuspegi epistemologiko bat gordetzen da. Literaturak ematen duen esparruarekin eta ikerketa helburuekin bat etorrita, ikuspegi interpretatzailea hautatu da ikerketa
|
hau
aurrera eramateko. Izan ere, helburuetan ikus daiteke lortu nahi dena parte hartzaileen ikuspuntua ulertzea eta ezagutzea dela (Taylor eta Bogdan, 1996).
|
|
Muga hauen aurrean, eta egoera zail
|
honi
aurre egiteko, artista askok beren etxeetatik eskaini dituzte kontzertu intimoak online tresnak erabiliz (Sanchez eta Lock, 2020). Nahiz eta Portal Show delako horiek ez diren berriak (Trainer, 2015), pandemian zehar asko areagotu dira.
|