Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2000
‎Liburu honetako atalak, bakoitzean arlo bat landuz, helburu horri begira eginda daude.Gehienbat azterketa deskriptiboa burutu dugu, Euskal Herriak bere eremu publikopropiotik eta bere komunikazio esparru propiotik zein urrun gauden azpimarratzekoasmoz, eta horren zergati eta ondorioen inguruko gogoeta piztu nahian.
‎Frantziar Estatuan, berriz, bestelakoa da, esan bezala, kontzentrazioaren egitura.Vivendi taldea Compagnie Generale des Eaux zerbitzu enpresatik abiatuta sortutakotaldea da, eraikuntza sektoretara eta azkenaldiotan bereziki komunikaziora ere hedatudena. Sektore honetarako atalak, Vivendi Communication alegia, ikus entzunezko etatelekomunikazioetako enpresak biltzen ditu, baina sartuta dago baita edizioan edotamultimedian ere. Telekomunikazioetan, Cegetel eta SFR menderatzen ditu, telekomunikazio orokorren eragilea lehena eta mugikorrena bigarrena.
‎Irakasleriarena hezkuntza sistemaren zutaberik oinarrizkoenetarikoa dugu eta Moyano legeak gai honi atal berezi oso zabala eskaintzea ez da kasualitatetzat har daitekeen zerbait219 Legeak irakaskuntza maila bakoitzari zegokion irakasleriaren ordenamendu zehatzari ekin bazion ere, arau orokor batzuk ezarri zituen. Hauen artean, kontrol politikoaz gain (168 art), Puelles ekin220 batera irakasleria publikoaren estatalizazioaren kontsagrazioa azpimarratu genuke:
‎El magisterio de Instrucción Primaria? titulua duen honako lan honen atalak: DAVILA, P. (1988):
2006
‎Liburu honetako atal bat ugalketarako medikuntzari eskainia dagoen arren (ikus 10 kapitulua), aurrera dezakegu dohaintzan emandako giza hazietatik (semen edo obuluetatik) jaiotzen den haurra, horiek jaso dituen amarena izangodela legez, eta ezkondutako emakumea edo bizikidea intseminatzea onartu duengizonarena.
2007
‎politika zientifikoen ikerketa kritikoan egiten ari diren bilakaeranahiz ekarriei ezagutza zientifikoaren analisia egiten dutenen aurrerapenak erantsibehar dizkiegula hausnartzea; zehazki, berrikuntzaren kultura, ziurgabetasun epistemikoa eta zientziaren kritika soziala nagusitzen diren gure gizarte teknozientifikoetan. Ikuspuntu horretatik atzeman behar dira liburu honetako atal nagusiak: alde batetik, zientzia politiken azterketa; bigarrenik, zientzia eta politikarenegituratzeak; eta, hirugarrenik, adibide gisara bioteknologien auzia.
2009
‎Susan Fiske eta Peter Glick autoreek (1996) garatutako anbibalentzia handikosexismoaren teoriak ere babesten du eduki anbibalente hori emakumeekikojarreretan. Ekarpen honek atalaren hasieran aipatutako hirugarren arazoarekinlortzeko aukera ematen digu, emakumeekiko jarrerekin, hain zuzen.
2011
‎Hau da, Udako Euskal Unibertsitateak, Jakinek, UZEIk, Elhuyarrek eta beste batzuek bideratutako proiektuak. Aipatutako erakundeei dedikatu diegu kapitulu honetan atal oso bat, maila jasoko euskarazko produkzioan izan zuten garrantziarengatik. Hortik kanpo erregistro jasoan ezer gutxi zegoen, eta egotekotan, modu asistematikoan eta epe ertain/ luzeko proiekturik gabekoa zen.
2014
‎Generoa, Gorputzak eta Historia liburu honetako atalean Nerea Arestik XIX. mendean zehardiskurtso zientifikoak femenitatea nola eraiki zuen luze eta xehetasun zabalagoz lantzen du.
‎Kapitulu honetako atal hau behar bezala barneratzeko, ikus 1.5.1 atal praktikoa.
2015
‎Bestalde, sistema ziber fisikoak ingurumen batean egiten dute lan. Ingurumen honek atal fisikoarenganeragin zuzena dauka. Esaterako, aukeratutako ikerketa kasuan, drone ak haize boladak jasan ditzake.Haize bolada hauek sistema desorekatu dezake eta ondorioz matxuratu.
‎Ikerketa hau hurrengo proiektuetatik finantziatua izan da: Eusko Jaurlaritza, IT838 eta EHU, EHU1374 Honez gain, lan honen atal bat Heidelberg eko German Cancer Research Center reko Bioquanteraikinean eta Ana Garcia Saez-ek gidatzen duen laborategian eginiko egonaldiaren ondoriozlortutako emaitzez osatua dago. Artikulu honetan agertzen diren emaitzak Landeta et al. 2011 etaBleicken et al. 2013 erreferentziadun artikuluetatik eratorriak dira.
2017
‎Lan honen atal bat egiteko, erabili diren zeluletatik zelula mintzak isolatu dira mikroarraiakegiteko. Horietan, mintzak immobilizatu eta inprimatu dira teknologia berri batez baliatuta.Horrela, mintzen ingurumen lipidikoa mantentzen da, horien egitura eta funtzionalitateamantenduz.
2019
‎Ikerketa lan honen atal garrantzitsuetako bat gazteak eta helduak ezberdintzean oinarritu da, interesetako batgazteen errealitatea ezagutzea izanik. Gazte/ heldu ezberdintzea adinaren arabera burutu ordez, testuaren formaltasunaren arabera burutu da, adinaren araberako etiketatzeak kostu altuegia baitzuen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia