Emaitzak: 9
2008 | ||
Orain kapitulu | honetako atal konplexuago batera igaroko gara, eta aztertuko dugu zer garapen aukera dituzten zenbait hizkuntza gutxiengok. Horretarako, hiru elementu hauek hartuko ditugu kontuan: | |
2013 | ||
Horren arrazoia izan daiteke hizkuntzaren transmisioarekin batera, informazio hori ere eten egin zela, horregatik ez da iritsi gaur egungo belaunaldietarai no. Izan ere, lan | honen atal teorikoan azaltzen den bezala, hizkuntza minorizatu eta baztertuetako hiztunek ez dute nahi izaten euren oinordekoentzat haiek bizi izan dituzten egoerak. | |
Horren arrazoia izan daiteke hizkuntzaren transmisioarekin batera, informazio hori ere eten egin zela, horregatik ez da iritsi gaur egungo belaunaldietaraino. Izan ere, lan | honen atal teorikoan azaltzen den bezala, hizkuntza minorizatu eta baztertuetako hiztunek ez dute nahi izaten euren oinordekoentzat haiek bizi izan dituzten egoerak. | |
2014 | ||
Ikerketa | honetako atal kuantitatiboa aztertzeko metodologia deskribatzailea eta korrelaziozkoa erabili da. Galdera ireki zein galdera itxien analisirako SPSS 20.0 programa erabiliz. | |
2015 | ||
Noski, oraindik aurrera pausoak eman daitezke irakaskuntzan gero eta eraginkorragoak izatera begira, eta bide horretan etengabe ematen dira urratsak. Artikulu | honetan atal honi leku txikia egingo zaio, beste atalak baino garatuagoa eta ezagunagoa baita hemen egiten den. | |
2020 | ||
Horiek 2020ko lehen hiru hilabeteetako euskal hedabide digitalen joerak, baina egungo albiste kontsumoaren zati handi bat sare sozialetatik dator, eta artikulu | honen aurreko atalean adierazi den bezala, plaza horietan ere mugitu ziren zenbakiak. Hala adierazten dute baita euskarazko komunikabideen datuek ere: | |
Artikulu | honen ataletan adierazi den bezala, itxialdiak iraun bitartean, orokorrean denok jo genuen hiperkonexiora, nola Euskal Herrian, hala Italian, Ipar Europan, Txinan, Hego Korean, Zelanda Berrian edota kontinente amerikarrean. Bi fenomeno nagusitu ziren nabigazio birtualean: | |
2022 | ||
Marka irudiaren lanketa egiteko, halere, piramidearen oinarritik hasi litzateke, txosten | honetan atal guztietan azaldu baitira jorratu beharreko alorrak: egoera, mintzakide eta gai ezberdinetan presenteago egotea lortzetik hasi, ondorio kaltegarriak dituzten asoziazioak eraldatu eta eguneroko hizkuntza funtzional gisa proiektatuko duten asoziazio positibo funtzional eta sinboliko berriak lantzetik igaro, eta identitate kolektibotik harago euskara nortasun indibidualari lotutako ezaugarri desiragarri gisa aurkezteraino. | |
2023 | ||
Artikulu | honen atalei dagokienez, jarraian (2 atala), ikerketaren marko teorikoa zehaztuko dugu: Columbia Britaniarreko hizkuntza indigenen errealitatea eta horren arrazoiak, bertako hizkuntzak biziberritzeko ahaleginak eta, hain zuzen ere, Yuneŝit’in komunitatea eta Nenqayni ch’ih ren egoera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 9 (0,06) |
Lehen forma
honen | 4 (0,03) |
honetako | 2 (0,01) |
honetan | 2 (0,01) |
honen aurreko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hau atal | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hau atal adierazi | 2 (0,01) |
hau atal teoriko | 2 (0,01) |
hau atal egon | 1 (0,01) |
hau atal guzti | 1 (0,01) |
hau atal hau | 1 (0,01) |
hau atal konplexu | 1 (0,01) |
hau atal kuantitatibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |