Emaitzak: 8
2007 | ||
Liburu | honen asmo nagusia zientziaren politika zibikoa ahalbidetzeko elaborazioteorikoan aurrera egitea da. Orain artean, politika zientifikoak zientzia eta teknologiaren bidez hazkunde ekonomikoa eta ongizate soziala lortzeko bitarteko gisaulertu dira. | |
2009 | ||
Hau guztia kontuan hartuta, lan | honen asmo nagusia Euskararen Irakaskuntza Blogosferara, edota alderantziz, Blogosfera Euskararen Irakaskuntzara hurbiltzea da. Euskal blogosferak zazpi urte izan arren, oraindik ez da euskaltegirik ageri irakaskuntzarako blogen artean. | |
2010 | ||
b) Txosten | honen asmo nagusia ez da eskola munduko estatistika datuak ematea, ereduen inguruko gogoeta lana eskaintzea baizik. Hori dela-eta, hemen aurkezten diren datuak handik edo hemendik jaso eta lan honetarako egokituak izan dira. | |
2012 | ||
Lan honen asmoa hizkuntza bat ahoz erabiltzeak duen garrantzia azpimarratzea da, kasu honetan euskararena. euskararen normalizazioari buruzko ikerketa gutxi egin dira ezkerraldeko eskualdean, eta ezin da ahaztu, populazioaren gehiengoa erdalduna izan arren, hain populazio tasa altua duen eremu batean, gutxiengoa izanda ere, euskaldun kopurua izugarri handia dela. eremu honetan egoera larrian dago euskara kontseiluak egindako udal Neurketen rankinaren arabera; eskualde honetako hiri eta herriek jaso duten puntuazioa oso baxua da. datu kezkagarriak dira kontuan hartzen badugu euskal herriko populazioaren zati handi bat eskualde honetan biltzen dela. Lan | honen asmo nagusietako bat Barakaldoko euskararen errealitatea islatzea izan da, eta horretarako, hiriaren ezaugarriak (bilakaera historikoa) ezagutzea ezinbestekoa da. Ikerketa hau, haur eta gazteengan zentratu dut bereziki, horiek baitira euskaldun kopururik handiena; gainera, erabileran eragin nahi bada, ezinbestekoa da euren jarrera eta hizkuntza ohiturak ezagutzea. | |
Lan | honen asmo nagusietako bat Barakaldoko euskararen errealitatea islatzea izan da, eta horretarako, hiriaren ezaugarriak (bilakaera historikoa) ezagutzea ezinbestekoa da. eremu asko daude euskararen egoera ikertzeko, kontuan hartuta, hiriaren eta biztanleriaren tamaina, lan hori guztia pertsona bakar batek burutzea ezinezkoa da. kale neurketa gutxi batzuk egin ditudan arren, eman ditudan beste datu eta a... | |
Lan | honen asmo nagusietako bat Barakaldoko euskararen errealitatea islatzea izan da, eta horretarako, hiriaren ezaugarriak (bilakaera historikoa) ezagutzea ezinbestekoa da. | |
2015 | ||
2.1 Antologia | honen asmo nagusia literatur alorreko testuak hautatzea da. Objektua literatur testuak dira. | |
2020 | ||
Ondorioen atal | honen asmo nagusia izan da argitzea zein diren aukera errealak GU ren EP ren inguruko interes taldeekiko lankidetza kooperatiborako prozesu bat abiatzeko. Horretarako, interes taldeekin izandako elkarrizketa dialektiko kritikoaren bidez jasotako informazioaren analisian zehar GEK ren aplikazioaren bideragarritasunaz hausnarketa proposatu da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 5 (0,03) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau asmo | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau asmo nagusi | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |