2010
|
|
|
Honek
agerian uzten du KOAk gorpuzten duen ikuspegi ekonomiko hertsiaz harago, Ingurumen Ekonomian oinarritzen dena, NEBen izendatze eta garapenean beste faktore ugarik dutela zerikusia (sozialak, kulturalak edo politikoak). Alegia, aipatu esparruan ekonomikoki baloraezinak diren beste hainbat ziok (ukiezinak) eragiten dutela sarritan NEBen izendatzean, eta hori horrela den kasuetan, KOAk zein beste ekonomiaren ebaluazio tresnek zeresan murritza dute.
|
2012
|
|
Artikulu
|
honek
agerian utzi du euskal literaturaren erdiguneez dihardugunean ezinbestekoa dela hierarkia kualitatiboa eta kuantitatiboa (edo komertziala) bereiztea. Hala adierazi dute idazle eta kritikariek literaturaren ikuspegi orokorra eskaintzean, eta halaber, erdiguneek dituzten askotariko izaerak geratu dira agerian irakaskuntza sistemaren azterketan ere.
|
2013
|
|
Berriz ere, estrategia diskurtsiboa, ikasleen aurrean autoritatea ezartzeko jarrerakomunikatiboarekinbatera jasotzen da. Une honetan ikasle baten jarrera «desegokia» dela-eta, askoz ere tonu zorrotzago eta zuzentzaileago batean hitz egiteari ekiten baitio irakasleak eta tonu aldaketa
|
honen bidez
agerian utzi nahi du, bera dela irakaslea eta zenbait interakzio desegoki baztertzeko joera agerraraziko duela.
|
2015
|
|
* Lortu dugu inongo txoririk ere marraztea/ Saihestu dugu inongo txoririk ere marraztea. Lan
|
honek
agerian utzi du lortu bezalako aditzek ez dutela hain erraz hartzen beheranzko irakurketa (Lortu dugu txori batzuk marraztea== > # Lortu dugu enara batzuk marraztea). Saihestu bezalako aditzek aldiz beheranzko hiponimia aurresuposizioa sortzen dute edozein testuingurutan, eta inongo zilegitzen dute beti ere.
|
2020
|
|
Alde batetik, hezkidetzaren egoerari dagokionez, ikusi ahal izan da zer nolako diskurtsoak egiten diren Haur Hezkuntzan, eta ez soilik diskurtsoa, baizik eta praktikak eta erronka nabarmenak ere bildu ahal izan dira, hau da, diskurtsoen atzean dakarrena bistan geratu da. Haur Hezkuntzan egiten diren lanketei dagokienez, ez da soilik erregistratu, baizik eta horiek duten izaeraren inguruan hainbat argibide ere topatu dira, hainbat indargune eta ahulgune identifikatuz, Hots, ikerketa
|
honek
agerian uzten du oraindik lan handia geratzen dela egiteke Haur Hezkuntzan. Hala ere, kontuan izan behar dugu ikerketa hau bost adituren elkarrizketetan oinarritu dela, beraz, nahiz eta gaiaren begirada poliedriko bat lortu nahi izan, lan honek ere zenbait muga ditu, ez baita hezkidetza lantzen den proiektu oro ezagutu eta aztertu.
|
|
Berdintasunaren aldeko estrategia abiarazten du, aniztasuna bigarren maila batean kokatuz. Lan
|
honek
agerian utzi du oraindik hainbat erronka daudela genero perspektiba txertatzen duen hezkuntza eredu bat bermatzeko eta berdintasuna lortzeko bide luzea geratzen dela aurretik.
|
2023
|
|
Azken gai
|
honek
agerian utzi zituen zaintza harremanak zeharkatzen dituzten dualtasunak eta arreta motak. Teoriaren arabera, zaintzaren bi alderdi nagusi bereiz daitezke:
|