Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2007
‎...ena, aisialdia, etab.), eta aurretik aipatutakoak baino babes gutxiago duten arren, herritar guztientzat esparru egokia bermatu nahi dute, batez ere, bereziki sentikorrak diren gizarte sektore batzuei begira (gazteak, urrituak, langabeak, emigranteak, etab.); jarduera ekonomikoan esku hartze publikoa ezarri behar dira, estatuak jarduera ekonomikoa planifikatuta (131 art.), langileek enpresan parte hartzea sustatu behar da (129 art.), etab.
2012
‎Etenaldiak erabili behar dira arreta erakartzeko edo gaiak bereizteko. Lan eremuan parte hartzea sustatu behar da, komunikazio prozesua aberasteko. Erantzuna eragiteko (feedbacka) aukerak eman behar dira beti.
‎1.Estatuek, erlijio agintariekin batera, neurriak hartzea sustatu behar dute, bereizkeria oro ezabatzeko eta pertsona desgaituek eskura izan ditzaten erlijio jarduerak.
2013
‎Ginéren arabera (2002; Arrizabalaga eta Landeta, 2007 lanean aipatua), hezkuntza erakunde baten kalitatezko kudeaketaren ezaugarriak honako hauek dira: ikasle bakoitzari, bere garapen pertsonal eta akademiko osoa gauzatzeko beharrezkoak dituen baliabide material eta ukiezinak eskaini behar dizkio; ikasleen eta familien parte hartzea sustatu behar du; hezkuntza erakundeko langileen garapen pertsonal eta profesionala ahalbidetu behar du; hezkuntza erakundearen etengabeko hobekuntza eta berrikuntza bultzatu behar ditu.
2016
‎Besteak beste, LOMCE legea eta Heziberri plana ditu mahai gainean, eta kezkatuta dago batak zein besteak euskal hezkuntza sisteman izan ditzakeen ondorioak direla eta. Ikastetxeetako erabakietan gurasoen esku hartzea sustatu behar dela dio.
‎gauza bat da informatuta egotea, eta beste bat erabakietan parte hartzea. Gurasoen esku hartzea sustatu behar dugu erabakietan. Badaude bideak.
2018
‎Norbanako eta eragile ezberdinen parte hartzea sustatu behar da eta, horretarako, erabakiguneak ireki eta prozesuan ari diren edo prozesura gehitzen diren kide guztiek parte hartzeko aukera zabaldu behar da, aniztasunean eta osagarritasunean oinarrituz.
2019
‎«Egingo diren gauzak herritik atera behar dute, eta herriari begira egin behar dira. Herritarrek euren iritzia eta kezkak azaltzea eta garrantzitsuak diren proiektuetan herritarrek parte hartzea sustatu behar dugu», adierazi zuen alkategaiak.
2020
‎Energia eskakizun horiek iristean, era berean, elikagai ultraprozesatu osasungaitzak kontsumitzeko arriskua areagotu egingo da, energia dentsitate handia baitute, hala nola opilak, janari lasterra, edari azukretsuak eta energetikoak… Eta hori, zalantzarik gabe, saihestu egin behar da. Nola ezagutu elikagai prozesatu osasungarriak Ondorioz, egunero elikagai osasungarriak hartzea sustatu behar da, hala nola lekaleak, ale osoko zerealak (arroz integrala, oloa, gari integrala, artatxikia, garagar osoa, espelta edo kinoa, adibidez) eta frutak. Energia dentsitate handiko eta nutrizio dentsitate handiko produktuak ere gomendatzen dira, hala nola fruitu lehorrak eta fruta deshidratatua.
2022
‎Aurreproiektua irakurrita, orain eztabaida «sakona, gardena eta zorrotza» egiteko unea dela aipatu du koalizio abertzalearen programa zuzendariak, Pello Otxandianok. Eta, horretarako, nahitaez hezkuntza komunitatearen parte hartzea sustatu behar dela iruditzen zaio: «Ezinbestekoa da hezkuntza komunitatea parte egitea; deliberazio prozesu bat martxan jarri litzateke».
‎Aurreproiektua irakurrita, orain eztabaida «sakona, gardena eta zorrotza» egiteko unea dela aipatu zuen koalizio abertzalearen programa zuzendariak, Pello Otxandianok. Bide horretan, nahitaez hezkuntza komunitatearen parte hartzea sustatu behar dela iruditzen zaio: «Ezinbestekoa da hezkuntza komunitatea parte egitea, eta, horretarako, deliberazio prozesu bat martxan jarri litzateke».
‎Hezkuntza lege parte hartzailea nahi dugu, langileak aintzat hartuko dituena. Gizartearen eta Hezkuntza komunitatearen parte hartzea sustatu behar da, langileona barne, baita Hezkuntza legearen eraikuntzan bertan ere.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia