Emaitzak: 8
2008 | ||
Aipatu bezala, hiru helburuak loturik daude. Esku | hartze programa bat hasi aurretik, normala zer den jakin behar da. Hau da, programa bat diseinatzeko, nahitaezkoa da jakitea hizkuntza jabekuntzaren prozesua normalean nola gertatzen den. | |
Haurrak idazteko arazoak dituenean, esku | hartzeko programa egokitu behar zaio. Baina, aldez aurretik, haurraren idazketa mailaren oinarri lerroa finkatu behar da. | |
2009 | ||
Hortaz, azken urteetan funtsezko eragileen gaian aritu diren adituen taldebatek, esku | hartze programetan kontuan hartu beharreko honako gai hauekaipatzen ditu (Boixados, Valiente, Torregrosa, Mimbrero eta Cruz, 1998): | |
2011 | ||
Ondorengo web orrietan (<www.cuadernointerculural.org, www.aulaintercultural. com>, <www.zipilagun.blogspot.com, www.etorkinekin.blogspot.com/2007/09/ hipi berrientzat kit >) hainbat material azaltzen da ikasle etorri berrien integrazioa bultzatzeko. Aztertu web horri horiek eta proposatu esku | hartze programa bat ikasle etorri berrien hizkuntzak lantzeko. | |
Garaiz diagnostikatzen bada nahastea eta behar diren esku | hartze programak aplikatzen badira, aurrerapen handiak egiten ditu haurrak. | |
2012 | ||
1471/ 2008 Errege Dekretuak, irailaren 5ekoak, pentsuen inguruko alerta sarea ezarri eta arautzen du. Animalien elikadurari buruzko Esku | hartze Programa Operatiboan (Programa Operativo de Intervención, POI, deritzona) deskribatzen dira hartu beharreko neurriak baldin animalien elikadurara bideratutako produkturen bat giza, animalia edo ingurumen osasunarekiko arrisku larria bada. Bideratu beharreko ekimenak lirateke: | |
2014 | ||
Aipatu bezala, hiru helburuak loturik daude. Esku | hartze programa bat hasi aurretik, normala zer den jakin behar da. Hau da, programa bat diseinatzeko, nahitaezkoa da jakitea hizkuntza jabekuntzaren prozesua normalean nola gertatzen den. | |
7 urte baino lehen agertu behar du sintomatologiak, eta gutxienez bi egoeretan agertu behar dute sintomek (etxean eta ikasgelan). Hala ere, esku | hartze programa bat aplikatzeko haurraren gabezia funtzionalak ezagutu nahi badira, ebaluazio prozesuak konplexuagoa behar du izan. Gurasoen eta irakasleen bidez, subjektu beraren bidez edo behaketaz egin daiteke ebaluazioa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu programa | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu programa bat | 4 (0,03) |
hartu programa aplikatu | 1 (0,01) |
hartu programa egokitu | 1 (0,01) |
hartu programa kontu | 1 (0,01) |
hartu programa operatibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |