2003
|
|
Kolaboratzaileek (euskaldun zaharrek) ere galdetegi hau betetzen dute ikasturtearen amaieran. Ekimen honetan parte
|
hartzea
nolakoa izan den galdetu zaienean %75ak oso ona eta aberatsa dela erantzun du eta %25ak ona. Beraiek izaniko konpromisoari esker ikasleek euskararen erabileran izan duten garapena ikustea oso aberasgarria izan dela zehaztu dute.
|
2008
|
|
gidaliburuak, eguneroko lanetan bikotekide bakoitzak duen inplikazioa neurtzeko jolas bat, ipuin bat... Material horren bitartez, erakutsi nahi diete aita berriei zeintzuk diren beren erantzukizunak eta, bide batez, erantzukizun horiek
|
hartuz gero
nolako onurak izango dituzten.
|
2014
|
|
Aurretik egin ziren lan eta bertsio batzuen ondotik (Zalbide, 2010), 1983ko uztailean Eusko Jaurlaritzak jaulki zuen dekretu bat non ezartzen ziren hizkuntza ereduak, haien bidez erdiets zitezen hezkuntza sistemari jartzen zitzaizkion helmugak. Aintzat
|
harturik
nolako ugaritasun soziolinguistikoa ageri zen erkidegoaren lurralde eta toki desberdinetan, eta gaiaren aurrean izan litezkeen sentiberatasun desberdinak, oinarrizko hezkuntzan hiru eredu ezarri ziren, denetan ere agertzen zirelarik bi hizkuntza ofizialak: A, B eta D (Eusko Jaurlaritza, 1983).
|
|
Arau horretan, neurriak zehazteko lau sistema ezartzen dira, kontuan
|
hartuz
nolakoak diren sarearen egitura eta diseinua. Hauek dira:
|
2016
|
|
Erakunde politikoetan zein gizarte zibileko taldeetan emakumeen parte
|
hartzea
nolakoa den aztertu izan du Jone Martinez Palaciosek (Bilbo, 1985). Zientzia Politikoetan doktorea da, eta EHUko Parte Hartuz ikerketa taldean dihardu.
|
2017
|
|
Ikerketa lan honen helburu nagusia Bilboko Abusu auzoko biztanleen jarduera soziokulturaletan ematen den parte
|
hartzea
nolakoa den aztertzea izan da, parte hartze horrek inklusio sozialean duen eragina aztertzeko. Ikerketa honen metodologia deskripziozkoa eta korrelaziozkoa izan da eta horretarako galdetegia erabili da.
|
|
Askoren arrangura eta batzuen beldurra jendearen parte
|
hartzea
nolakoa izanen den. Eskuindar eta erdikoen bozkatzean, lau miliunez goiti izan dira boz emaileak.
|
2018
|
|
inflexio puntu bat izan zela nire ibilbide profesionalean, bada, nire maila apalagoaren ikuspegitik ari naizela. Hala eta guztiz ere, aintzat
|
harturik
nolako presioa jasan behar izan nuen gau hartan, litekeena da ez pentsatzea neure burua engainatzen ari naizela ausartzen banaiz iradokitzera nik apika Marshall jaunarenaren, edo, baiki, nire aitaren?
|
2019
|
|
Aimarrek beti izan zion begirune handia Anderri, eredu ere bazuela esan izan zidan sarri, eta, intuizioak baiezkoa esan arren, ez nintzen seguru liburuan parte
|
hartzeko
nolako gogo, beta edo dena delakorik izango ote zuen. Horregatik martxo hasierako kafe hura, haren gurasoei liburuaren ideia kontatu banien ere, Anderrekin ez bainuen proiektuaz hitz egiteko aukerarik izan.
|
|
Ikusia dugu gizonek zergatik azpiratu zituzten emakumeak jatorriz; feminitatearen balioaren galera aldi ezinbestekoa izan da giza eboluzioan; ekar zezakeen, ordea, bi sexuen arteko lankidetza; zapalkuntza erraz ulertzen da kontuan
|
harturik
nolako joera duen izatedunak bere buruarengandik ihes egiteko bestearengan alienatuz, bestea horretarakoxe zapalduz; gaur egun, gizon singular bakoitzak agerikoa du joera hori: eta gehien gehienek halaxe jokatzen dute, gainera; senarrak emaztearengan aurkitu nahi du bere burua, eta amoranteak, berriz, maite duen emakumearengan, harrizko estatua baten irudipean; emakumearen bitartez, gizasemea bere gizontasunaren mitoaren bila dabil, bere subiranotasunaren, bere errealitate immediatoaren mitoaren bila.
|
|
Esku hartze ereduaren inguruan ere, hitz egiten da, komunitatea oinarri duen eredua hautatuz: pertsonak bizi diren ingurunean garatzea da lehentasuna?. Honetaz gain, esku
|
hartzeak
nolakoa izanbehar duen aipatzen denean ere, komunitarioari egiten zaio erreferentzia. Prozesu izaera du: horrekdefinizioz, laguntza eskakizunak gainditu eta lan esparru hezitzaile harremanezkoa ezartzen du, helburu hauek lortzeari begira:
|
2020
|
|
Espontaneitate maila, dialogotasun mailarekin lotuta, hizlarien parte
|
hartzeen
nolakoari erreparatzen die, berezkotasunerako eta bat batekotasunerako tarterik dagoen aztertuz.
|
2022
|
|
Lan gatazka handiek ere arrastoa utzi dute 2021ean, eta denen artean Tubacexen kaleratzeak eragin behar zituenak eskuratu du arreta handiena, kontuan
|
hartuta
nolako egoera larriak eragin dituen eta zenbat iraun duen. Hau da urteko abezedarioa.
|