Emaitzak: 8
2013 | ||
Orduan, Lartzabalen eta Ziburun egin izan diren inkestak baizik ez dira kontuan | hartu lan honetan. Lartzabalen, inkesta egina izan da 5 mailako (11 urte arteko gazteak) 35 gazteei, eta Ziburun, 52 gazteei. | |
2015 | ||
Emaitzagisa, jarduera eredu prozesu berri bat lortuko da, non eredu orokorrak, pertsonalizatuak, dinamikoak etaulergarriak konbinatuko diren. Denboraren eta ziurgabetsunaren kudeaketa jarduera ereduetan, ez dirakontuan | hartuko lan honetan. | |
2022 | ||
" Orain denek nahi dute lanbide politagoa izan, ez horren esklaboa. Bi alaba ditut, eta ez dute | hartuko lan hau, noski, aita ikusi dutelako. Bizitzeko beste ematen du, baina egunero egunero altxatu behar duzu goizeko bostetan". | |
Bigarrenik, etengabe material berria sortzen dela ikusteko aukera izan dugu; horregatik, horrelako bilketa bat euskarri kolaboratibo batean eskegitzea aproposa izango litzateke, material, baliabide, formazio, etab. sortzen duten pertsona edo erakundeek osatzen joan daitezen. Hirugarrenik, eta kontuan | hartuta lan honen zeharkako helburu bihurtu dela irakasleei erraztasunak eskaintzea, irakasleen beharrak, materialari dagokionez, gertuagotik ezagutu liratekeela uste dugu. Izan ere, gurekin bildu diren irakasleak gurekin bildu dira, hain zuzen ere, ahaldunduta sentitzen direlako gaiok jorratzerakoan eta euren praktika esanguratsuak gurekin partekatzeko. | |
3 Kontuan | hartu lan hau 2021eko irailerako idatzi zela. Ordutik hona sortu diren ekimenei buruzko informazioa www.hitanoaz.eus webgunean aurki dezakezu. | |
4 Kontuan | hartu lan hau 2021eko irailerako idatzi zela. Ordutik hona sortu diren ekimenei buruzko informazioa www.hitanoaz.eus webgunean aurki dezakezu. | |
6 Kontuan | hartu lan hau 2021eko irailerako idatzi zela. Ordutik hona sortu diren ekimenei buruzko informazioa www.hitanoaz.eus webgunean aurki dezakezu. | |
7 Kontuan | hartu lan hau 2021eko irailerako idatzi zela. Ordutik hona sortu diren ekimenei buruzko informazioa www.hitanoaz.eus webgunean aurki dezakezu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 6 (0,04) |
UEU | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu lan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu lan hau | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |