Emaitzak: 5
2011 | ||
Datuek iradokitzen dute jasotako formazioak ez duela kontuan | hartu ikus entzunezko mezuak irakurtzeko, interpretatzeko eta ulertzeko gaitasuna. Teknologian lortutako emaitzekin alderatzen baditugu, nabaria da komunikaziorako tresneria maneiatzeko gaitasuna garatzera bideratuta dagoela gazteak jasotzen ari diren formazioa. | |
Kontuan | hartuta ikus entzunezko edukien kontsumo paradigma berri baten aurrean dagoela gizartea (eta, kasu honetan, nerabea), beharra ikusten da ikertzeko zein den gaztetxo horiek egiten duten ikus entzunezko kontsumoa eta zeintzuk diren beraien motibazioak ikus entzunezkoak kontsumitzeko. Horrekin batera, interesgarria da ikustea euskarazko produkzioak zein leku duen kontsumo horretan. | |
2014 | ||
«Zinema pentsamoldeak konfiguratzeko eta jarduera positiboko ereduak eskaintzeko gai da, hartzaile gazteenen mitoak eta gizarte balioak sortuz», ziurtatu du Paredes Fernándezek. Espezialista honen helburua da «lanak ikusten irakastea eta ikusten dena pentsatzen ikastea, adin txikikoak bere gain | hartzea ikus entzunezko metodoen bidez ikasitako irakaskuntzak». Jarraian, gomendioen dekalogo bat jasotzen da: | |
2018 | ||
Behin hori erabakita, zenbakia markatu, Mirenek deia hartu eta une onean harrapatu ote zuen galdetu zion kortesiaz, eta, berehala, koipea ematen hasi zitzaion, lotsarik gabe. Esan zion ohorea litzatekeela Miren izatea Begirada Berriak bekako epaimahaikide, Juan Mari Lete eta Koldo Hurtadorekin batera, ohorea litzatekeela bereziki Miren izatea epaimahai horretako kide kontuan | hartuta ikus entzunezkoen alorrean proposamen berri eta berritzaileak nahi zituztela saritu, freskoak, eta zentzu horretan Miren epaimahaikide benetan ohorezkoa izango litzatekeela, ekarpen freskoetan fresko eta berritzaileetan berritzailea egin ziolako euskal ikus entzunezkoen eremuari, azkenaldiko ekarpen freskorik eta berritzaileena, hain zuzen, eta, berme moduko bat ere bazela, jende gaztea animatu e... | |
2023 | ||
Hala ere, Eskualdeetako edo Eremu Urriko hizkuntzen Europako Gutuna eguneratzeko beharra ere ezinbesteko litzake, kontuan | hartuta ikus entzunezko sektoreak izan duen garapena hori onartu zenetik. Gainera, Espainian pil pilean dagoen lege berri bezalako gehiago etor daitezke hainbat estatuetan (teknologia berrien garapena medio) eta Europak horietarako proposamen bat izan luke hizkuntzen garapena ziurtatuta egon dadin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu ikusi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu ikusi entzunezko | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |