Emaitzak: 4
2012 | ||
Batetik, hurbilketa modu horrek ahalbidetzen du, modu ireki batean, ikertzailea murgiltzea arazoaren testuinguruan (Villarreal, Landeta, 2010). Bestetik, kasu azterketak bermatzen du egitea arazo partikular baten azterketa kontuan | hartuta haren konplexutasun osoa (Stake, 1999; Mena, Méndez, 2009). Gainera, ikusi da metodologia hori dela gero eta erabiliagoa deskribatzeko eta interpretatzeko bai erakundeen ibilbidea baita enpresa fenomenoak ere (Villarreal, Landeta, 2010). | |
2020 | ||
Lehen atalean, gazteon hizkuntza ibilbideen azterketa aurkezten da, arreta jarriz hizkuntza mudantzetan, edo, bizitzako aldaketa garaietan izandako hizkuntzaohituren mantentzean. Nagusiki eskola ibilbideko aldaketak | hartuz hari gisa, gazteok hizkuntza bat ala bestea erabiltzeari unean unean emandako zentzuan sakondu nahi izan da, hizkuntza ohituren mantentzeak edo aldatzeak haien sentipen, uste, balio eta ideiekin izandako harremanean arreta jarriz. Atal honen ondorio nagusia honakoa da: | |
La educacionprohibida fenomeno paregabe bilakatu zuten hauek guztiek: hezitzaileei, akademikoei, profesionalei, egileei eta gurasoei egindako 90 elkarrizketa baino gehiago; Iberoamerikako 8 herrialderen barna egindako ibilbidea, 45 ezohiko hezkuntza esperientziatan zehar; 25.000 jarraitzaile baino gehiago sare sozialetan estreinatu baino lehen, eta 704 ekoizleren parte | hartzea haren finantzazio kolektiboan. Hezkuntza modu berriak hazi eta sor daitezen zer behar latente dagoen azaleratzen du garrantzi handiko proiektu guztiz independente horrek. | |
2022 | ||
Horrela, indarkeriari eman dakizkiokeen interpretazioak biderkatu egiten dira, eta haren testuinguru alderdia jartzen da agerian (Dobash & Dobash, 1998). Indarkeria produktu kulturaltzat | hartzeak haren izaera erlatiboa eta, beraz, subjektiboa nabarmentzen du. Subjektibotasun horrek hurbilketa heteropatriarkalen zurruntasuna baztertu eta indarkeriaren definizio batek behar duen malgutasuna kontuan hartzera garamatza. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu hura | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu hura finantzazio | 1 (0,01) |
hartu hura gisa | 1 (0,01) |
hartu hura izaera | 1 (0,01) |
hartu hura konplexutasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |