2010
|
|
• Eta bukatzeko, lan erakargarri bezain ezinbesteko iruditzen zaigu irakaslearen esku hartzea ikertzea, esku
|
hartze
horrek eragin handia baitauka ikasleek edukiak eta hizkuntza bereganatu ditzaten. Halaber, interesgarria litzateke ikertzea zeintzuk konpetentzia eta nola eskuratzen dituzten ikasleek lehen mailan hasten direnetik laugarren maila bukatzen dutenera arte, horrela ebaluatu ahal izango baikenuke eraikitzen ari garen sistemaren arrakasta.❚
|
2012
|
|
Hau da, kontzentrazio demografikoa batetik eta hizkuntzaren transmisio naturala, bestetik. Dislokazio demografikoek eragiten dituzten aldaketak kontuan izanik, urbanizazio berriak planteatzerakoan oso kontuan
|
hartzea
horren eragina, hori modu orekatuan eta egituratuan egiteko eta hazteko eta herria biziberritzeko helburuekin batera hizkuntzairizpideak ere kontuan hartzea, eta horiek ondo kudeatzeko bideak arakatzea.
|
2015
|
|
— Ikasleen motibazioan eragiten duelako; ikasleek aurrera egiten dutela ikusten dute, irakasleek haien motibazio eta aurrerapena ikusten dute eta ikasleen parte
|
hartzeak
horretarako bide ematen du.
|
2016
|
|
Olatz Altuna da horietan lehena, Mikel Zalbideren jatorrizko testua oinarri
|
hartuta
horren gaineko puntuz puntuko ekarpena egin duena. " Mintzajardunaren egoera eta azken urteetako bilakaera.
|
2017
|
|
Diagnostikoan afinatzea, ekintza egokiak, egingarriak eta eragingarriak identifikatzea... arlo sustantiboari dagozkio. Parte
|
hartzeak
horretan ere lagunduko du: errealitatea nork hobeto ezagutu, errealitate hori bizi duena baino?
|
|
Ikastoletako guraso erdaldunak eta euskararen jarraipena Lapurdiko kostaldean – Urko Ikardo Enparan hizkuntza ordezkapen prozesua hizkuntza kontzientziaren iratzartze prozesuarekin gurutzatu da (kasares, 2014: 91), eta ingurukoen eragina kontzientzia
|
hartze
horretan nabarmena da; adinkideak sozializazio agente biziki azkarrak dira gure erabaki eta praktika linguistikoetan eta hizkuntzarekiko ideia eta baloreetan eragiten dutenak. beraz, hizkuntzari dagokionez erreparazioa guraso hauen erabakiaren ainguratze puntu bat izaten ahal da (lacroix, 2014: 70):
|
2021
|
|
Hartan, eragileek norberaren esperientzia eta gogoeta komun eginez, praktika komunitateak ikaste eta elkarri laguntzeko sare gisa jardun du. Gutxi asko hori da praktika komunitatearen xedea eta alde horretatik esan behar da emaitza baino prozesua bera, elkarri laguntze eta elkar
|
hartze
hori, dela gure ustez garrantzitsuena. •
|
2022
|
|
Azken finean, interes taldeak aktibatu nahi baditugu eta beraien posizioa erabili enpresetan euskara txertatzeko, horretarako zilegitasuna sentitu behar dute. Eta, horretarako, inportantea da beraiek zentzua
|
hartzea
horri, jakitea zergatik eta zertarako egiten duten hori, eta gizartean horretarako legitimitatea dutela sentitzea. Pertsonak eta taldeak ahalduntzea beharrezkoa da.
|