2009
|
|
maizterrak ez du ordaintzen Egoera jakin batzuetan, maizterrak etxea uztera behartu dezake, eta, beraz, alokairu kontratua deuseztatzera. Etxebizitzaren azpierrentamenduak, jabearen baimenik gabe, jarduera gogaikarri, kaltegarri, osasungaitz edo arriskutsuak egiteak, etxea hondatzeak edo errentan
|
hartutako
helburuetarako ez beste batzuetarako erabiltzeak, maizterra etxetik ateratzea eragin dezakete. Baina, zalantzarik gabe, arrazoi nagusia errentak ez ordaintzea da.
|
2012
|
|
...niona, inolako alaitasun edo nahigaberik, maitasun edo gorrotorik, gupida edo amorrurik gabeko izakia zela esan nion; edo ez zuela behintzat beste grinarik agertzen, aberastasun, aginte eta tituluen irrika bizia baino; beste edozertarako erabiltzen dituela bere hitzak, buruan duena adierazteko izan ezik; ez duela inoiz egia esaten, gezurtzat har dezazun asmoz baizik; ezta ere gezurra, zuk egiatzat
|
hartzeko
helburuaz ez bada; inoren atzetik gaizki esaka aritzen bada, hura dagoela biderik onenean gora igotzeko; eta besteen edo zeure aurrean goraipamenak egiten hasten bazaizu, galduta zaudela egun horretatik aurrera. Berarengandik har daitekeen seinalerik txarrena promesa bat dela, zin eginez berresten badu batez ere, horrelakoen ondoren, zuhurra den edozeinek erretiratu eta esperantzak oro galtzen baititu.
|
2016
|
|
Herritarrek parte
|
hartzearen
helburua ez da informazio materiala biltzeak daukan kostua murriztea.
|
|
Era berean, parte
|
hartzearen
helburua ez da EiTBk dauzkan helburuez bestelakoa izan behar. Hau da, ikusleek, entzuleek eta erabiltzaileek ez dituzte helburu pertsonal, komertzial, edo publizitarioetarako baliatu behar parte hartzeko mekanismoak.
|
|
Alderdi aberats baten eta alderdi behartsu baten arteko harremana da, eta esku
|
hartzearen
helburua ez da alderdi behartsuak emaitzak lortzea, baizik eta esku hartzen duen alderdiaren ekintza bera, barne arrazoiak baititu; hauek dira arrazoi horietako batzuk:
|
|
Eskuragarriak diren helburuak finkatuko dira, kontuan
|
hartuta
helburuok ez direla aurreikusitako salmentetatik edo joeretatik urrun egon behar.
|
2021
|
|
Itsasoak eta estepak gurutzatu eta basamortuetan barneratzen den gizabanako izukaitz baten obra da, grinak, irrikak eta ezagutzaren obsesioak menderatutako gizon batena.
|
Hartutako
helburua ez zen nolanahikoa (munduaren historia hilezkortzea), eta ez zion ezeri ere uzten adorea kentzen. Gaur egun ez bezala, K.a. V. mende urrun hartan, ez zegoen modurik artxiboetan eta liburutegietan atzerriko herrialdeei buruzko dokumentazioa biltzeko.
|
2022
|
|
Janaria
|
hartzearen
helburua ez da izan gosea berdindu edo asetze hutsa, badu giza eta gizarte lokarriak sortu eta iraunarazteko liturgiak ere, giza errepresentazioetan elikagaiek duten karga sinboliko, sozial, kultural edo erlijiosoek adierazten duten bezala. Janaria bera eta beste hainbat janaldi bereizten dituzte, besteek beste, elikagaiaren osaketa hautatzeak, ekitaldia eguneroko une berean egiteak, berdintsu irauteak, etab. Adiera horretan, telebistari begira zerak lardaskan edo bihika mastekatzea, mendiko bidean masustak jatea, luntx batean kanapeak irenstea edo, bolantean gidari, sandwich bat hartzea ez dira janaritzat hartzeko modukoak, egite horiek gosea berdintzen eta organismoa bizirik mantentzen badute ere.
|