Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2005
‎Hezkuntza proiektu horri erantzun behar dio ikastetxearen antolamendu guztiak. Hezkuntza proiektu horretan ordea, eredu euskalduna kontuan hartzea ez da nahikoa, hizkuntzaren ezagupena ez da nahikoa, gizartearen parte hartzea hartu behar da kontuan, ikasleen garapena eta baita ere, oso inportantea, hizkuntzaren erabilpena, edozein hizkuntzaren erabilpena. Xabierrek aipatu du eleaniztasuna.
2009
‎(2) Subjektuen aldetik, berriz, hirukote honen parte hartzea hartu behar da kontuan: batetik, herria bera, giza talde moduan, erakunde tradizionalen bidez ondasunen titular izateko gaitasuna errekonozitu izan baitzaio; bigarrenik, udala, erakunde publiko gisa, bere ondarean badituelarik bere jabetza pribatuko ondasunak eta, gestionatzeko, jabetza publikoko ondasunak; eta hirugarrenik, Eliza Katolikoa erakunde gisa (beste trataera dute Elizako elkarteek).
2012
‎Gogora dezagun legediak hiru segurtasun maila ezartzen dituela (oinarrizkoa, ertaina eta handia), eta horiek kontuan hartuta hartu behar dira pribatutasun eta babes neurriak. Hona hemen maila bakoitzerako ezarritako segurtasun neurriak:
2019
‎Hizkuntza politikan jarrera aldaketa nabaritu da hainbat arlotan, eta horrek erraztu egin ditu lehen aipatzen nituen aliantzak eta konplizitateak. UEMArekiko mesfidati agertu izan diren hainbatek, mesfidantza gainditu eta UEMAren aldeko jarrera erakutsi dute, eta elkarrekin ari gara bidea egiten gaur egun. Zuzendaritza batzordearen ahalegin berezia izan da lau urteotan adostasun osoz hartzea hartu beharreko erabaki guztiak, ezer bozkatu gabe. Alderdi ezberdinetako ordezkariak elkarrekin aritu gara lanean, eta giro onean gainera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia